021-88507190

اطلاعات جامع در مورد بهترین بازارهای شناور بانکوک

گردشگری م.مقیمی 23 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در بازارهای شناور تایلند همه نوع کالایی فروخته می شود و با اینکه در بعضی از کشورهای دیگر آسیایی نیز چنین بازارهای شناوری وجود دارد،هیچ کدامشان حتی قابل مقایسه با بازارهای شناور تایلند هم نیستند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین بازارهای شناور بانکوک
    هر کسی با بازدید از بازارهای شناور تایلند احساس می کند که به یک جهان فرازمینی و متفاوت پا گذاشته است! در بازارهای شناور تایلند همه نوع کالایی فروخته می شود و با اینکه در بعضی از کشورهای دیگر آسیایی نیز چنین بازارهای شناوری وجود دارد،هیچ کدامشان حتی قابل مقایسه با بازارهای شناور تایلند هم نیستند! بازدید از این بازارهای شناور هیجان انگیز و جذاب یکی از تجربه هاییست که فقط و فقط در تایلند می توانید کسبش کنید و به همین دلیل است که توصیه ما به همه عزیزان این است که حتما در مدت زمان اقامتشان در تایلند از بازارهای شناور دیدن کنند. بهترین بازارهای شناور تایلند را می توانید در شهر بانکوک پیدا کنید. این بازارها فضای بسیار متفاوتی دارند و هر کسی باید حداقل یک بار در زندگیش از آن ها بازدید کند. در ادامه بهترین بازارهای شناور بانکوک را به شما معرفی می کنیم و دلیل اصلی شکل گیری آن ها را مفصل برایتان توضیح می دهیم.

    بهترین بازارهای شناور بانکوک

    تاریخ بازارهای شناور بانکوک
    بازارهای شناور به وفور در تاینلد، indonesia و ویتنام یافت می شود. امروزه این بازارهای شناور نقش توریستی مهمی را در این کشورها ایفا می کنند. اما تا به حال برایتان سوال پیش آمده است که اصلا چرا این بازارها روی آب شناور هستند و داستان شکل گیریشان از کجا شروع شده است؟ در واقع این بازارهای شناور همیشه به این شکل نبوده اند. یک رودخانه به نام چائو فرایا در بانکوک وجود دارد که با نام شاهرگ اصلی بانکوک از آن یاد می شود. روزی روزگاری این رودخانه راه زندگی مردم تایلند بوده است و مردم می توانستند از طریق آن مسافرت کنند و کالاهایشان را به فروش برسانند و به نوعی شاهراه اصلی تجارت بانکوک به شمار می آمده است. قبل از این بانکوک به شکل یک شهر پیشرفته دربیاید، یک جنگل سرسبز بوده است که مردم آن برای تجارت و کسب درآمد راه و چاره ای به جز تردد از طریق رودخانه چائو فرایا نداشته اند. جالب است که بدانید حتی وقتی که در بانکوک جاده کشی شد، باز هم این رودخانه یکی از محبوب ترین کانال های تردد بین شهری باقی ماند و هنوز هم نقش مهمی در زندگی و تجارت مردم بانکوک داشت و به همین دلیل است که هنوز که هنوزه بازارهای جذابی روی آب رودخانه چائو فرایا برپا می شود، با این تفاوت که امروزه این رودخانه نقشی توریستی دارد و برپا شدن این بازارها حالت نمادین دارد.
    بازار شناور دامنوئن سادواک بانکوک
    همان طور که گفته شد تعداد زیادی بازار شناور در بانکوک وجود دارد، اما محبوب ترین و مشهورترینشان بازاری به نام دامنوئن سادواک است. این بازار همیشه مملوء از توریستانی است که به قصد خرید و بازدید از یکی از جالب ترین بازارهای جهان به تایلند سفر کرده اند. این بازار حدودا به اندازه 1 ساعت رانندگی با بانکوک فاصله دارد و شما برای بازدید از آن می توانید دریکی از تورهای یک روزه برگزار شده در تور بانکوک برای بازدید از بازار شناور دامنوئن سادواک شرکت کنید.توصیه ما به شما این است که سعی کنید صبح زود در حول و حوش ساعت 7 صبح به محل این بازار برسید. چراکه از ساعت 9 صبح به بعد حجم زیادی از توریستان در این محل جمع می شوند و ممکن است که بازدید از بازار برایتان سخت شود. لازم به ذکر است که تورهای این بازار معمولا با قیمت 500 بات از مبدا بانکوک برگزار می شوند و شامل رفت و برگشت به بازار شناور دامنوئن سادواک می شوند. البته بعضی از این تورها شامل برنامه های تفریحی و قایق سواری در مسیر رودخانه نیز می شوند.

    بازار شناور دامنوئن سادواک در بانکوک

    بانگ کاچائو
    بانگ کاچائو که با عنوان ریه سبز بانکوک از آن یاد می شود، یک منطقه سرسبز در کنار رودخانه چائو فرایا است که حدود 9 کیلومتر از مرکز شهر بانکوک فاصله دارد و با درختان سرسبز عنبه هندی و نارگیل احاطه شده است و محیط بسیار جذاب و تماشایی دارد. خیلی از توریستان به خاطر دوچرخه سواری و گشت و گذار در مسیرهای سرسبز آن از این جزیره بازدید می کنند. البته یک بازار شناور زیبا به نام بازار نام پئونگ نیز در بانگ کاچائو وجود دارد که با نام بازار عسل نیز از آن یاد می شود. این بازار به نسبت بازار شناور دامنوئن سادواک خلوت تر است و به همین دلیل بازدید از آن کار راحت تری است. دراین بازار می توانید انواع محصولات ارگانیک و غذاهای خوشمزه محلی را خریداری کنید و تجربه متفاوتی از خرید داشته باشید. همچنین می توانید یک قایق اجاره کنید و به صورت شخصی از کانال های بانگ کاچائو بازدید کنید. 

    بانگ کاچائو در بانکوک

    بازار شناور آمفاوا 
    بازار شناور آمفاوا دومین بازار شناور مشهور بانکوک است و حدودا 50 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد. این بازار بسیار توریستی است، اما با این حال به اندازه بازار دامنوئن سادواک شلوغ و پرهیاهو نیست. بیشتر بازدیدکنندگان بازار شناور آمفاوا تایلندی هستند و به همین دلیل حس و حال محلی تری دارد. شما با بازدید از بازار شناور آمفاوا می توانید زندگی واقعی و محلی افراد تایلندی را از نزدیک ببینید و آشنایی بهتری با فرهنگ ها و سنت های مردم تایلند پیدا کنید. بازار شناور آمفاوا بانکوک به خاطر غذاهای دریاییش شهرت پیدا کرده است و در قایق های چوبی فروشندگان همه چیز از حلزون گرفته تا ماهی مرکب یافت می شود. پس اگر شما هم عاشق غذاهای دریایی هستید، بازار شناور آمفاوا همان جایی است که باید از آن بازدید کنید.

    بازار شناور آمفاوا در بانکوک

    بهترین زمان بازدید از بازارهای شناور بانکوک
    بیشتر بازارهای شناور بانکوک فقط در روزهای آخر هفته برپا می شوند. اگر دوست دارید که از ازدحام توریستان در امان باشید و در خلوتی از بازارهای شناور بانکوک دیدن کنید، بهتر است که صبح زود به محل بازارهای شناور بانکوک برسید و با خیال راحت و در آرامش مطلق خریدتان را انجام دهید.بازارهای شناور بانکوک حال و هوای به خصوصی دارند که فقط و فقط با بازدید از آن ها می توانید این حال و هوای متفاوت را درک کنید. اگر شما هم دوست دارید که از این بازارهای جذاب و متفاوت دیدن کنید، می توانید برای رزرو تور ارزان تایلند با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW