021-88507190

بهترین کافه های ناشناخته وین کدامند

گردشگری پ.هنرکار 23 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
وین پایتخت اتریش دارای کافه های مشهوری زیادی است که قهوه ها و غذاهای خوشمزه ایی را سرو میکنند. مانند کافه موزات و کافه سنترال که مملو از افراد محلی و گردشگر است. با این حال آژانس مسافرتی مهرپرواز به شما چند کافه ناشناخته شده این شهر را معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    وین پایتخت اتریش دارای کافه های مشهوری زیادی است که قهوه ها و غذاهای خوشمزه ایی را سرو میکنند. مانند کافه موزات و کافه سنترال که مملو از افراد محلی و گردشگر است. با این حال آژانس مسافرتی مهرپرواز به شما چند کافه ناشناخته شده این شهر را معرفی میکند.

    کافه زد Café Z وین

    کافه Z واقع در منطقه 15، منطقه ای است که تقریبا گردشگران در آن دیده نمیشود و بیشتر مختص افراد محلی است. کافه Z محل پر جنب و جوش با محیطی دوستانه و گرم است. فضای داخلی این کافه دارای مبلمان زیبا است و مانند یک کافه سنتی و قدیمی حس و حال یک فضای دهه 1950 را ایجاد میکند. در منوی این کافه شیرینی ها و دسرهای خوشمزه، انواع نوشیدنی و آب میوه مانند لیموناد خانگی به چشم میخورد.

    کافه زد Café Z وین،مهرپرواز

    کافه Nt Bánh Mì وین

    یک کافه یک انتخاب مناسب برای کسانی که مایل هستند غذاهای سنت های اتریش را امتحان کنند.این کافه بهترین نانهای باگت ویتنامی در شهر را پخت میکند و همچنین با ترکیب سبک و طعم غذاهای آسیایی با نان فرانسوی ساندویچهای خوشمزه ایی را سرو میکند. ساندویچهای کافه Nt Bánh Mìرا میتوانید با آب گریفورت صورتی رنگ و یا قهوه های ویتنامی سفارش دهید و یک ناهار خوشمزه در این شهر با قیمت مناسب میل کنید.( با مرور مجله گردشگری مهرپرواز، با دیگر کافه های شهرهای مختلف دنیا آشنا شود)

    کافه Nt Bánh Mì وین،مهرپرواز

    کافه Aromat وین

    این کافه را به عنوان یک کافی شاپ با فضای اتاق نشیمن توصیف میکنند. این کافه با سرو شیرینیهای خوشمزه و نان خامه ایهای تازه در منطقه 4 وین پنهان شده است.سعی کنید Forestier را با پیاز، قارچ، ژامبون، رازیانه و سس پنیر حتما امتحان کنید. در طول تابستان، در پشت این کافه حیاطی با 10 صندلی وجود داد که بهترین جا برای نشستن و لذت بردن از محیط اطراف است.

    کافه Aromat وین،مهرپرواز

    کافه Waldemar وین

    کافه Waldemar در خیابان پشتی Hietzing محل پرتوریست وین قرار دارد. این کافه دارای فضای مدرن همراه با کیکهای خوشمزه است. این کافه دارای میز و صندلیهای کوچک چوبی، دیوارهای بتونی با فضایی دنج آرام است.منوی این کافه دارای دسرهای شیرین،پنکیکهای خوشمزه، آبمیوه های تازه، انواع توت و ماست یونانی میباشد که به دلخواه میتوانید آنها را سفارش دهید.( با رزرو بلیط هواپیما، سفر خود را به کشور دلخواه آغاز کنید)

    کافه Waldemar وین،مهرپرواز

    کافه Kleines وین

    کلمه آلمانی kleine به معنی کوچک ترجمه می شود و این کافه مطمئنا همانند نام خود فضای کوچک و دنجی دارد. اغلب مردم محلی، به این کافه میروند و از محیط جذاب این محل لذت میبرند. کافه Kleines در خیابان Kertner Strasse و در فضای دلپدیز و جوی آرام در نزدیکی میدان Franziskanerplatz قرار دارد.

    کافه Kleines وین،مهرپرواز

    کافه Jelinek وین

    کافه Jelinek یک فضای سنتی و قدیمی با اشیای تزینی قدیمی و عتیقه دارد و با سرو قهوه های بی نظیرش، فرهنگ قهوه وین را به خوبی نشان میدهد. مبلمان شیک سبز رنگ با چوبهای قهوه تیر فضایی به وجود آوده که شما احساس میکند داخل اتاق نشیمن قدیمی شده اید.

    آنها به سرو قهوه های خوش عطر و طعم خود افتخار می کنند و ترکیب ویژه ای از انواع قهوه های آفریقا، آمریکای جنوبی و هند را ارائه میدهند. اگر چه این کافه خیلی هم در جای پنهانی قرار ندارد چراکه در نزدیکی خیابان پر رفت و آمد محله Mariahilf  قرار دارد، ولی قطعا یکی از کافه های کمتر شناخته شده وین است.

    کافه Jelinek وین،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW