021-88507190

ده تا از هیجان انگیز ترین و شگفت انگیز ترین تفریحات آبی آسیا

گردشگری ش.مافی 28 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ده تا از هیجان انگیز ترین و شگفت انگیز ترین تفریحات آبی آسیا 

    در سفر به خیلی چیز ها توجه میشود از جمله هتل که اقامت میگیریم، رستوران هایی که میتوانیم در سفر برویم، جاذبه های جذاب و مهم گردشگری اون کشور، فستیوال های مهمی که در تاریخ سفر برگزار می شود و یکی از مهم ترین ها و مهیج ترین ها شناسایی پارک های آبی آن کشور و استفاده از تفریحات مهیج آن است مخصوصا در فصول گرم که توجه بیشتری هم به آن می شود و می تواند یک روز بی نظیر و هیجان انگیز پر از خنده و شادی را برایمان رقم بزند. امروز سری به مهیج ترین پارک های آبی آسیایی میزنیم با ما همراه باشید.

    پارک های آبی آسیا
    هفتمین پارک آبی جهان در دبی

    باز هم دبی این شهر معرکه که امروز در همه ی امور گردشگری حرف های زیادی برای گفتن دارد میتوان گفت همه چیز دبی روی مدار بهترین ها بنا می شود و جای حرف و سخنی باقی نمیگذارد. وایلد وادی مهشور دبی یکی از بهترین و مهیج ترین پارک های آبی دنیا است و سالانه مخصوصا در فصول گرم گردشگرانه زیادی را به سوی خود می کشاند و روز شاد و مهیجی را برای مسافران رقم میزند.
    پارک آبی وایلد وادی یک پارک آبی رو باز در یک محوطه فوق العاده بزرگ و جذاب در منطقه جمیرا دبی بنا شده است. این مجموعه یکی از کامل ترین و مجموعه های آبی آسیا و دنیا می باشد از لحاظ امنیتی هم یکی از امن ترین پارک های آبی است و نکات ایمنی هم در آن به بهترین شکل رعایت شده است. به جز کلی تفریحات گوناگون پر از رستوران و کافه هم است که می توانید برای رفع هیجان و صرف یک نوشیدنی و یک غذای عالی از آن ها استفاده کنید.
    هزینه : 140 درهم برای بزرگ سال و 120 درهم برای سنین 4 تا 12 سال
    اکثر آژانس ها در پیکج های تور خود (تور دبی) این پارک زیبا را پیشنهاد می دهند.

    تصویری از یک پارک آبی
    هیجان انگیز ترین پارک آبی در بالی indonesia
     

    بالی نگین اقیانوس هند یکی از بهترین مقاصد برای گردش و تفریح در آسیا میتوان از آن نام برد. جزیره ای زیبا و شگفت انگیز کشور زیبای indonesia پر از جنگل های خوش آب هوا که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود دعوت می کند. از تفریحات بی نظیر آن و جاذبه های دیدنی آن گذر کنیم یکی از مهیج ترین تفریحات و جذابیت های آن پارک آبی واتر بوم بالی است که بهترین پارک های آبی قاره کهن و سومین پارک آبی جهان است پر از هیجان و آدرنالین می باشد و در سفر یک هیجان بکر و ناب را برای خودتان به یادگار می گذارید.
    واتر بوم یکی از کامل ترین پارک های آبی جهان است و از پایین ترین سنین تا کهن سال ترین افراد می توانند از این بازی های مهیج استفاده کنند از نظر ایمنی و استاندارد بودن وسایل هم باید بگم که جز یکی از استاندارد و ایمن ترین پارک های دنیا است. از بازی های میهج در دل جنگل های گرمسیری روستای کوتاست در کنار یک عالمه آدرنالین صرف یک وعده غذا و یک نوشیدنی ناب در مجموعه رستوان ها و کافه های آن انتخاب مناسبی است. در سفر به بالی مخصوصا در حال و هوای گرم بهار و تابستان حتما از واتر بوم استفاده کنید و از بازی های آن لذت ببرین.
    هزینه : برای بزرگسالان 35 دلار و برای سنین زیر 11 سال 24 دلار

     هیجان انگیز ترین پارک آبی در بالی indonesia

    بهترین پارک آبی کشور زیبای هند 

    هند و تاریخ بی نظیر آن کشور رنگ ها و تمدن ها مشهور ترین به تعدد ادیان و فرهنگ ها یکی از بهترین مقاصد گردشگران در سراسر دنیا می باشد. جاذبه ها و نقاط گردشگری آنو رستوران های خاص و طبیعت زیبا آن همه و همه یکی از بهترین دلایل سفر و گردشگر به این کشور زیبا است. اگر به دنبال هیجان و آدرنالین هم هستین هند پر از تفریحات مهیج است از بهترین تفریحات آبی آن میتوان به پارک آبی واتر کینگدم اشاره کرد این پارک آبی بهترین پارک آبی کشور هند محسوب میشود و در آسیا هم رتبه خوبی دارد.
    واتر کینگدم بزرگ ترین پارک مصنوعی آسیا است سراسر این پارک زیبا پر از هیجان و تفریحات مهیج آبی و رستوران ها و کافه های بی نظیر است و می توانید یک روز خاص را برای خود و دوستان و خانواده خود رقم بزنید.
    هزینه : برای بزرگسالان 1050 روپیه (حدود 200 هزار تومان) و برای خردسال 700 روپیه(حدود 130 هزار تومن )

    واتر کینگدم  هند
    شگفت اگیز ترین پارک آبی سرپوشیده آسیا 

    از بهترین شهر ها و پایتخت های جهان میتوان به پکن قلب چین اشاره کرد. چین با تمدن و تاریخ بی نظیر آن هر ساله پذیرای گرشگران و رویداد های مهم می باشد پکن پایتخت این کشور زیبا پر از جاذبه های دیدنی برای گردشگران می باشد این شهر مرکز سیاسی و تجاری چین هم محسوب می شود از جاذبه های دیدنی آن گذر کنیم به تفریحات آبی شگفت انگیز آن میرسیم.
    مکعب جادویی پکن یکی از معروف ترین پارک های آبی سرپوشیده جهان است این پارک سرپوشیده پر از هیجانات شگفت آور است که در تمام فصول میتوان از آن استفاده کرد و لذت برد این پارک بزرگترین پارک آبی جهان محسوب میشود و یکی از ایمن ترین و استاندارد ترین وسایل تجهیز شده است. البته از رستوان و کافه های آن هم نمیشه گذر کرد این مجموعه پر از رستوران و کافه است که در کنار کلی آدرنالین میتوان از آن ها بهره برد.
    هزینه : 200 یوان برای بزرگسال و 160 یوان برای خردسال

    مکعب جادویی پکن
    محبوب ترین و معروف ترین پارک آبی تایلند 

    امروزه تایلند یکی از بهترین مقاصد سفر برای گردشگران تبدیل شده است و در هر فصلی سالانه گرشگران زیادی را به خاطره جاذبه های ناب و بی نظیر خود دعوت می کند. تایلند یکی از زیبا ترین کشور ها برای سفر می باشد از جزایر زیبا آن جاذبه های تاریخی و گردشگری آن همه همه یکی از مهم ترین دلایل سفر به این کشور زیبا می باشد. تایلند پر از تفریحات آبی و هیجان انگیز است یکی از بهترین های آن میتوان به پارک های آبی آن اشاره کرد امروز به یکی از بهترین و محبوب ترین آن می پردازیم. پارک بلک مونتین یکی از بهترین پارک های آبی جهان است و یک روز مفرح و هیجان انگیز را برایتان رقم میزند. این پارک نزدیک به شهر زیبا بانکوک است و یکی از جاذبه های محبوب و دوست داشتنی میان گردشگران و مردم است. این پارک آبی جز ایمن ترین و بهترین پارک های آسیا و دنیا است. در کنار هیجان می توانید از رستوان ها و کافه های خوشگل آن هم استفاده کنید. البته این پارک آبی یک فروشگاه عالی برای خرید لباس های آبی بی نظیر هم دارد و پیشنهاد می شود حتما به آن سر بزنید. در آژانس ها در تور های تیلند (تور بانکوک) اکثرا پارک های آبی ها جز پیشنهاد ها ویژه می باشد.
    هزینه : برای بزرگسال 600 بات و برای خردسال 300 بات تایلند.

    پارک آبی بلک مونتین

    یک هیجان واقعی در بهترین پارک آبی مالزی 

    مالزی امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری مهم تبدیل شده و گردشگرانه زیادی را سالانه به سوی خود دعوت می کند. از جاذبه ها و دیدنی های زیبا آن نمیتوان گذر کرد و یکی از بکر ترین و ناب ترین طبیعت ها میتوان به کشور مالزی اشاره کرد. کوالالامپور پایتخت زیبا و دیدنی آن یکی از اصلی ترین نقاط گردشگری این کشور زیبا است و تفریحات و جاذبه های بی نظیر آن زبان زد خاص و عام است.
    یکی از مهم ترین و معروف ترین تفریحات آن می توان به شهربازی آن یعنی شهر بازی سان وی لاگون اشاره کرد که به خاطره بازی های هیجان انگیزی آبی به شدت معروف است و یکی از شگفت انگیز ترین پارک های آبی جهان شناخته شده است و میان گردشگران به شدت محبوب و مورد توجه است. این مجموعه یکی از کامل ترین مجموعه های تفریحی اعن از تفریحات آبی و بازی های مهیج دیگر است. این مجموعه یک روز کامل از سفرتان را به خود اختصاص می دهد ولی یکی از بهترین خاطرات سفر میشود پر از هیجان و تخلیه آدرنالین و پر از حس و حال خوب.
    هزینه : بزرگسال 202 رینگیت مالزی (حدود 630 هزار تومان) خردسال 170 رینگیت مالزی (حدود 530 هزار تومان )

    پارک آبی مالزی

    بهترین پارک آبی اروپا در ترکیه

    ترکیه یکی از بهترین کشور های برای تفریح و گردش خرید کشور زیبا آسیا و اروپایی یکی از بهترین نقاط برای گردشگران است. شهر ها و سواحل آن جز بهترین و زیباترین در دنیا است. امروزه ترکیه یکی از بهترین و زیباترین مقاصد برای گردشگران و توریست ها می باشد و سالانه گردشگران زیادی برای تفریح و خرید به این کشور زیبا سفر می کنند. یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران کوش آداسی است و زیباترین سواحل و طبیعت بکر را میتوان در آن مشاهده کرد. جاذبه ای گردشگری گوناگون و تفریحات هیجان انگیز. یکی از بهترین تفریحات آن تفریحات هیجان انگیز آبی است.
    البته بیشتر هتل های درجه یک یکی از آپشن های اصلیشان داشتن پارک آبی است ولی یکی از بهترین های اروپا و ترکیه می توان به پارک آبی بی نظیر آدالند اشاره کرد. یک تفریح مهیج و شگفت انگیز را از دست ندهید و حتما از این پارک که مملو از بهترین تفریحات آبی است، استفاده کنید و یک روز پر از آدرنالین و هیجان کنار سواحل و نگین کشور ترکیه برای خود رقم بزنید.

    هزینه : بزرگسال حدود 24 یورو و خردسال زیر ده سال 17 یورو

    پارک آبی کوش آداسی

    معروف ترین و مهیج ترین پارک آبی مسکو 

    یکی از بهترین مقاصد گردشگری امروز و دیروز همیشه روسیه جز بهترین مقاصد بوده و هست از تفریحات و فستیوال ها و رویداد های مهم ورزشی و ... همه همه گردشگران زیادی را به این کشور پر رمز و راز می کشد و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری محسوب می شود. مسکو یکی از بهترین نقاط گردشگری روسیه است و سالانه گردشگرانه زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند از جاذبه های تفریحی خرید و ...که گذر کنیم کنار تفریحات مهم سرد میتوان به تفریحات آبی آن هم سر زد و یک روز پر از هیجان و شاید را برای خود رقم بزنید. یکی از بهترین پارک های آبی مسکو، پارک آبی پارک آبی کارائیب است که یکی از بهترین پارک های آبی روسیه است پر از هیجان و آدرنالین است. این پارک آبی یکی از مجهزترین پارک های آبی است و به جز تفریحات آبی آن رستوران ها و کافه های خوبی دارد و می توانید در کنار آدرنالین از آن استفاده کنید.

    پارک آبی کارائیب روسیه
    گردش و تفریحات هیجان انگیز آبی در بهترین پارک آبی تفلیس

    گرجستان یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شده و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود دعوت می کند. تفلیس یکی از بهترین و تاریخی ترین شهر تورستی گرجستان است از جاذبه ها و نقاط تاریخی ،خرید و... یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات تفلیس می توان به تفریحات های آبی آن اشاره کرد. پارک آبی جینو پارادایس یکی از بهترین و معروف ترین پارک های آبی تفلیس است. پر از هیجان و شادی یک روز خوب پر از آدرنالین و هیجان را را برای خود و دوستان خود رقم بزنید و یک خاطره پر از خوشی و لذت را تجربه کنید.
    در کنار هیجانات آبی آن میتوانید از رستوران ها و کافه های آن هم لذت ببرین.
    هزینه :30 لاری گرجستان (حدود 140 هزار تومان )

    پارک آبی تفلیس

    هیجان انگیز ترین پارک آبی نگین خلیج فارس 

    جزیره زیبا کیش یکی از زیبا ترین جزایر ایران و خاورمیانه است و نگین خلیج فارس امروزه میان گردشگران همچون نگینی درخشان، میان توریست ها معروف است. سالانه گردشگران زیادی را پذیرا است. از تفریحات و جذاب و معروف آن میتوان به اوشن پارک آن اشاره کرد که یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین پارک های آبی ایران و خاورمیانه است.
    یک روز فوق العاده را در این پارک آبی با بهترین امکانات تجربه کنید و از هیجانات و سرگرمی های ویژه آن نهایت لذت را ببرین. اوشن پارک کیش امروزه جز بهترین گردش و تفریحات ویژه کیش به شمار می رود.
    هزینه :حدود از 110 تا 130 هزار تومان

    پارک آبی نگین خلیج فارس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW