021-88507190

جشنوارهای تابستانی حیرت انگیر اتریش

رویدادها و فستیوال ها پ.هنرکار 06 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در هنگام سفر به اتریش در فصول مختلف سال تفریحات و گردشگری پر خاطره ایی در انتظار شما است. اما اگر در تابستان به وین سفر کنید چه کارهایی میتوانید انجام دهید. در ادامه با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در هنگام سفر به اتریش در فصول مختلف سال تفریحات و گردشگری پر خاطره ایی در انتظار شما است. اما اگر در تابستان به وین سفر کنید میتوانید در فستیوالهای جذاب و جالب این شهر حضور داشته باشید. در ادامه با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

    فستیوال های تابستانی وین

    ماه ژوئن به طور متوسط پربارش ترین ماه در اتریش است، پس در هنگام سفر بهتر است کههمراه خود چتر و بارانی داخل چمدان بگذارید. در این زمان رویدادهای زیادی در سراسر کشور وجود دارد، از جمله جشنواره Life Ball یک رویداد و به عبارتی یک خیریه برای بیماران ایدز است که یکی از بزرگترین رویدادها در جهان است که با یک شب پر جنب و جوش و اجرای مراسم های فوق العاده و  پوشیدن لباس های باور نکردنی و همچنین جمع آورای پول برای بیمارن ایدز میباشد.

     این جشن  با آتش سوزی و جشن و شادی و همراه است در مناطق مختلف مانند Tyrolean و منطقه Wachau در نزدیکی رود دانوب در اتریش برگزار میشود. متوسط دما در ماه ژوئن 25 درجه سانتیگراد و 9 روز نیز بارانی است. مجله گردشگری مهرپرواز را برای آشنایی با سایر جشنوارهای دنیا دنبال کنید.

    جشنواره Life Ball وین،مهرپرواز

    ماه جولای در اتریش با تعطیلات فوق العاده ای همراه است و دمای هوا به 35 تا 40 درجه می رسد و به طور متوسط گرم ترین ماه در اتریش است. هم در روستاها و هم نقاط شهری، ایده آل زمان از سال برای تفریح و گردش است. در کنار دریاچه کلبه های چوبی برای اجاره کردن وجود دارد که با توجه به فضای شگفت انگیز اطراف یک اقامتگاه عالی به شمار میرود. فعالیت ها و تفریحات زیادی در این محل وجود دارداز جمله رویدادهای سینما در فضای باز و ایده آل ترین زمان برای بازدید از وین است، زیرا خیابان ها بسیار خلوت هستند. میانگین درجه حرارت در ماه ژوئیه 27 درجه سانتیگراد با 9 روز بارانی است.

    فعالیت هایی مانند شنا در فضای باز، دوچرخه سواری و پیاده روی نیز از بهترین انتخابها برای گشت زنی و تفریح کردن است. جشنواره تابستانی Bregenz بین ماه های 18 جولای تا 20 آگوست برگزار می شود و در دریاچه کنستانس برگزار می شود. میانگین درجه حرارت در ماه اوت 27 درجه سانتی گراد که هشت روز آن بارانی است. برای رزرو بلیط هواپیما با ما همراه باشید.

    جشنواره تابستانی Bregenz وین،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW