021-88507190

معروف ترین فستیوال های موزیک نزدیک ایران

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 27 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معروف ترین فستیوال های موزیک نزدیک ایران

    هر ساله فستیوال ها و رویداد های سرگرم کنند زیادی در اقصی نقاط جهان به مناسب های خاص در حال برگزرای است. در کشور های توریستی این رویداد ها به نوبه ی خود بیشتر هم هست و وقت، هزینه زیادی برای برگزاری آن ها صرف می شود. امروز به فستیوال های که در نزدیک کشور ایران برگزار می شود می پردازیم از زمان هزینه و .. صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

    فستیوال های موزیک نزدیک ایران

    فستیوال موزیک Big Burn  استانبول 

    یکی از جدید ترین و تازه ترین فستیوال ها میتوان به فستیوال big burn استانبول اشاره کرد این فستیوال قرار است در سواحل زیبایی سوما استانبول برگزار شود. زمان برگزاری آن از  4 تا 6 مرداد است در سه روز برگزار می شود. سبک این فستیوال الکترونیک. big burn یک مکان ایده آل واسه کسی که دونبال یه تعطیلات پر از دریا، نور، آفتاب، موزیک، کمپینگه!! اکثر آژانس ها در زمان فستیوال ها تور(تور های استانبول) های ویژه ای ارائه می دهند.
    هزنیه : باکمپ حدود 70 دلار ،با هتل حدود 170 دلار  
    وب سایت  : www.bigburn.istanbul

    فستیوال big burn استانبول

    فستیوال موسیقی Magic Break

    این فستیوال موسیقی از سال 2018 در آلانیا ترکیه در حال برگزاری است. اگر دنبال هیجان بدون مرز هستین این فستیوال انتخاب خوبی می باشد. Magic Beark  برای لذت بردن از موسیقی بدون مرز، رقص و نوشیدنی های متنوع و سرگرمی های جذاب بهترین گزینه است. این فستیوال بی نظیر به مدت چهار روز از تاریخ 4 تا 7 آبان برگزار می شود.
    هزینه : با کمپ حدود 90 دلار، با هتل حدود 170 دلار 
    وب سایت : www.magicbreaktr.com

    فستیوال magic break

    فستیوال موسیقی Dreamland  آنتالیا

    بهترین فستیوال موسیقی Dreamland آنتالیا است که ترکیبی از موزیک های ترکیه، اوکراین و روسیه است. یکی از بی نظیر ترین فستیوال ها است که در 25 تا 31 تیر برگزار می شود. سبک موزیک آن پاپ، راک، رپ، هیپ هاپ، هاوس، دیپ هاوس است که با هنرمندی دی جی ها و گروه های معروف برگزار میشود. مهرپرواز تورهای(تور آنتالیا) بسیار خوبی را در این زمان ارائه می کنند با ما همراه باشید.
    هزینه :حداقل از 35 دلار است.
    وب سایت : www.dreamlandfest.com

    فستیوال موسیقی dreamland آنتالیا

    فستیوال موسیقی Echowaves گرجستان 

    یکی از فستوال های خوب و معرکه گرجستان Echowaves است و از سال 2018 جایگزین فستیوال جم فست شده است. این فستیوال در شهر ساحلی آناکلیا از 31 مرداد تا 3 شهریور برگزار می شود. سبک موسیقی الکترونیک است، این شهر یکی از شهر های ساحلی و زیبای گرجستان است و میزبان این رویداد بزرگ است. موزیک خوب، غروب های قشنگ، سواحل گرم دریای سیاه توی یک منطقه زیبای کشاورزی با دید به کوه های قفقاز تجربه بی نظیری می شود.
    هزینه : حداقل از 45 دلار 
    وب سایت: echowaves.ge  

    فستیوال موسیقی Echowaves گرجستان

    فستیوال موسیقی Open Air تفلیس

    یکی از جذاب ترین فستیوال ها فستیوال Open Air در کشور زیبای گرجستان در شهر تفلیس برگزار می شود. سه روز تجربه جذاب موزیک که هم سبک راک و هم سبک الکترونیک رو پوشش می دهد و با کمپ های جذابش می تونه تعطیلات تابستان را جذاب تر کند! این فستیوال از 31 خرداد تا 2 تیر برگزار می شود. بهترین تور تفلیس را با مهرپرواز تجربه کنید !!
    هزینه : حداقل از 65 دلار 
    وب سایت : www.tbilisiopenair.ge

    فستیوال open air
    فستیوال Hill Top گوا هند 

    گوا، شبه جزیره هند یکی از زیبا ترین جزیره های دنیا است و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. این جزیره زیبا سالانه فستیوال های مختلفی را میزبانی می کند یکی از جذاب ترین آن فستیوال موسیقی Hill Top است. سبک موسیقی آن الکترونیکی در حال و هوای رنگی رنگی هند تجربه متفاوتی می تواند باشد.
    هزینه :حداقل از 100 دلار 
    وب سایت : www.hilltopgoa.in

    فستیوال موسیقی گوا هند

    فستیوال موسیقی Sunburn پونه هند 

    شهر پونه یا پونا یکی از مهم ترین شهر های هند به شمار می رود و سالانه گردشگرانه زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند. این شهر علاوه بر نقاط خوب گردشگری به عنوان قدیمی ترین و مرکزی ترین شهر تاریخی و فرهنگی هم به حساب می آید. هرساله یکی از مهم ترین فستیوال های موزیک و رقص در این شهر زیبا برگزار می شود. sunburn پونه سومی فسیتوال رقص و موزیک جهان است و از 7 تا 10 دی ماه برگزار میشود. سبک آن الکترونیک و دنس، هاوس است.
    هزینه :حداقل از  135 دلار

    فستیوال موسیقی Sunburn پونه هند

    فستیوال امارت متحده عربی Red Fest DXB

    دبی یکی از بهترین مکان های دنیا برای تفریح خرید و سرگرمی می باشد. علاوه بر گردشگری بی پایان آن سالانه فستیوال های مختلفی هم در آن برگزار می شود یکی از جذاب ترین های آن میتوان به فستیوال امارت متحده عربی یا Red Fast DXB اشاره کرد. یک فستیوال فوق العاده جذاب که هر ساله برگزار می شود و توی پنج سال اخیر توانسته هنرمندها و دی جی های معروفی را توی برنامه هاش جذب کنه. سبک پاپ که دی جی های معروف و هنرمند ها در آن هنر نمایی می کنند. در 25 و 26 بهمن هر سال برگزار میشود .تور دبی را را با ما تجربه کنید.
    هزینه : حداقل از 190 دلار 
    وب سایت : www.redfestdxb.com
    فستیوال DXB دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW