021-88507190

آغاز تابستان را، چه کشورهایی جشن می گیرند

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 13 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با فرا رسیدن تابستان در بسیاری از کشورها جشن و فستیوال هایی بی نظیری برپا می شود مهم ترین آن به مناسبت طولانی ترین روز های سال است و بسیاری از کشورها آغاز فصل گرما که از بیست و یکم ماه ژوئن شروع می شود را با آداب و رسوم خود جشن می گیرند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آغاز تابستان را، چه کشورهایی جشن می گیرند

    با فرا رسیدن تابستان در بسیاری از کشورها جشن و فستیوال هایی بی نظیری برپا می شود مهم ترین آن به مناسبت طولانی ترین روز های سال است به خصوص در مناطق شمالی که سیاهی روز به شدت کم می باشد و روزها طولانی تر از هر زمانی می باشند و بسیاری از کشورها آغاز فصل گرما که از بیست و یکم ماه ژوئن شروع می شود را با آداب و رسوم خود جشن می گیرند.

    آغاز تابستان را، چه کشورهایی جشن می گیرند

    جشن تابستانی در استون هنج، بریتانیا

    استون هنج یکی از معروف ترین و مرموز ترین آثار تاریخی انگلستان و جهان می باشد.این آثار بی نظیر و بسیار مرموز در ویلت شایر انگلیس واقع شده است و هیچ سندی درباره اینکه در چه تاریخی و از چه فرهنگ و دوره ای آمده است نشانی ندارد و سال های سال است که داشنمندان زیادی را برای تحقیق و پژوهش به خود مشغول کرده است و نظریه های بسیاری در مود این آثار بیان شده است.
    یکی قسمت های مهیج این آثار بی نظیر طلوع و غروب خورشید میان این سنگین ها و دشت بی نظیر اطراف آن است و باعث شده یک پدیده ناب را به نمایش بگذارد.در شروع تابستان مردم و گرشگران زیادی برای دیدن این پدیده ناب و دیدنی می آیند و یک فستیوال چهار روزه که پر از برنامه های مفرح است برگزار می شود جشن هایی برای طلوع و غروب زیبای خورشید.

    جشن تابستانی در استون هنج، بریتانیا

    جشن آغاز تابستان در بارسلونا و مِنورکا، اسپانیا 

    اسپانیا یکی از توریستی ترین کشور های جهان و در تمام طول سال توریست و گردشگران زیادی را به مناسبت های فراوانی به سوی خود دعوت می کند.یکی از جذاب ترین فستیوال های آن جشن های آغاز تابستان است که با  نام کوتاه ترین شب سال یا پرستش آتش در منورکا است که در چهار روز از بیستم تا بیست و چهارم ژوئن برگزار می شود.علاوه بر این شهر نیز جشن آغاز فصل تابستان در شهر زیبا بارسلونا هم در منطقه کاتالان ها نیز برگزار می شود.این جشن هم به کوتاه ترین شب سال است و پر از رقص نور آتش است و یکی از جذاب ترین جشن ها در اسپانیا می باشد.
    جشن های تابستانی را با مهرپرواز تجربه کنید بهترین تور های اروپا باارائه بهترین خدمات رفاهی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    جشن آغاز تابستان در بارسلونا و مِنورکا، اسپانیا

    جشن شروع تابستان استکهلم، سوئد 

    سوئد یکی دیگر از کشور های شمالی اروپا است که در شروع تابستان،شب های کوتاهی دارد و برخلاف دیگر کشور ها فرارسیدن تابستان را به صورت ویژه ای در کشور خود جشن می گیرندو برای آن ارزش خاصی قائل هستند.این جشن بعد از کریسمس مهم ترین جشن آن ها می باشد.این جشن به روشن ترین شب سال معروف است.این جشن در یک هفته در سوئد برگزار می شود و به جشن و پایکوبی و... می پردازند.

    جشن شروع تابستان استکهلم، سوئد

    جشن تابستان ریکیاویک، ایسلند 

    شمالی ترین شهر اروپا ایسلند است و یکی از زیباترین کشور های اروپا هم میتوان ازش نام برد.این کشور که به خاطره موقعیت جغرافیایی آن در تابستان،تاریکی برای آن ها معنایی ندارد.یکی از جذاب جشن های آن ها میتوان به جشن آغاز تابستان و نداشتن شب نام برد.این جشن که در سه روز جذاب برگزار می شود هیچ تاریکی در این سه شب موجود نمی باشد و مردم در این سه شب به جشن و پایکوبی می پردازند البته در این زمان فستیوال موسیقی زیادی نیز برگزار می شود که مردم را از سراسر جهان برای شرکت در آن می روند.

    جشن تابستان ریکیاویک، ایسلند

    جشن سنتی تابستان در تایرول، اتریش

    اتریش یکی از کشور های زیبای اروپا و مهد اصلی موسیقی می باشد.این کشور پر از تاریخ و آداب رسوم در بخش های مختلف است.منطقه آلپاین در تایرول این کشور در آغاز فصل تابستان بر طبق سنت های قدیمی خود به آواهای کوهستان گوش می دهند و سنت هایی نظیر آتش بازی و روشن کردن شمع در هنگام غروب خورشید می پردازند.تماشای کوهستان های مملو از شعله های آتش در جاده های زیبای آلپاین یکی از زیباترین و جذاب ترین دیدنی های تابستان در این کشور است که مردم زیادی از اقصی نقاط جهان برای دیدن آن به این کشور سفر می کنند .

    جشن سنتی تابستان در تایرول، اتریش
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمت گردشگری در زمینه تورهای داخلی، تورهای خارجی، تورهای لحظه آخری، رزرو بلیط هواپیما ،رزرو هتل و کلیه خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد .

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW