021-88507190

ساختمان های عجیب و غریب و جذاب در آسمان دبی

گردشگری ش.مافی 29 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
امارات در 50 سال قبل بیابانی بیش نبود امروزه ولی به یکی از مدرن ترین و زیباترین شهر های جهان تبدیل شده است و هر روز بیشتر از دیروز برای پیشرفته شدن و مدرن شدن تلاش می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ساختمان های عجیب و غریب و جذاب در آسمان دبی

    عجیب است که فکر می کنیم این کشور همان کشور در پنج دهه قبل است. امارات در 50 سال قبل بیابانی بیش نبود امروزه ولی به یکی از مدرن ترین و زیباترین شهر های جهان تبدیل شده است و هر روز بیشتر از دیروز برای پیشرفته شدن و مدرن شدن تلاش می کنند. این شهر کویری و بیابانی گذشته به یک شهر بزرگ پر از آسمان خراش های دیدنی و جذاب با معماری های جادویی تبدیل شده است. با هم چندتا از غیر معمول ترین این معماری ها در دبی را مرور می کنیم.

    نمای شهر دبی در شب

    هتل زیبا Raffles

    هتل Raffles با الهام از معماری مصری در سال 2007 با 19 طبقه در یکی از بهترین مناطق دبی توسط معمار معروف برین لومموس طراحی و ساخته شد. در بالای این هرم یک چراغ طلایی پور نور قرار داده شده که در شهر مثل یک نماد می درخشد. این معماری یکی از نخستین معماری های ساخته شده آسیا بود که ترکیبی از فرهنگ های مختلف را در آن میتوان مشاهده کرد.

    هتل Raffles دبی

    آتلانتیس در دبی

    یکی از اولین هتل هایی که در پالم جمیرا ساخته شد، هتل آتلانتیس بوده که تبدیل به یک نماد زیبا در شهر شده است. این هتل مجهز به اقیانوس است و الهام بخش اساطیر اصلی جزیره آتلانتیس می باشد. این معماری از فرهنگ عربی الهام گرفته شده است.

    هتل آتلانتیس دبی در میان اقیانوس

    برج O-14 دبی 

    یک شرکت معروف تجاری که به Bay O14 معروف است یک طرح فوق العاده و کم نظیر را در دبی پیاده سازی کرده است این ساختمان از پنیر سوئیسی الهام گرفته شده است. دارای 40 حفره است که طراحی آن را به شدت با دیگر طراحی های این سبک متمایز می کند. این ساختمان به شدت یک معماری و سبک منحصر به فرد می باشد.
    بهترین سفردر دبی را با تورهای دبی مهرپرواز تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری دبی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    برج O-14 دبی در شب

    برج جذاب The Opus

    این برج توسط معمار معروف دیم زهات طراحی و ساخته شده است که دارای ساختار منحصر به فرد است. این هتل در ساحل تجاری دبی قرار دارد که شامل یک مجتمع مسکونی، هتل،فضای اداری، کلاپ شبانه، رستوران و... می باشد. این طراحی بی نظیر یکی از زیباترین طراحی های انجام شده در دبی می باشد.

    برج The Opus دبی

    هتل Gevora دبی

    این برج یکی از بلندترین هتل های جهان است که در آسمان شهر چون نگینی می درخشد.این برج که به شکل مخروطی طراحی شده است در شب روشن تر از هر ساختمان دیگری در پالم جمیرا می درخشد.برای ساخت این هتل از طلا استفاده شده است.

    هتل طلایی Gevora دبی

    موزه آینده 

    این ساختمان با معماری عجیب قرار است در سال 2020 افتتاح شود. این معماری یک طراحی سه بعدی و کم نظیر می باشد. این موزه در سال 2020 میلادی به سال 2035 می رود و در آن میتوانید جدید ترین و مدرن ترین فناوری ها و تجهیزات آینده را مشاهده کنید.

    موزه آینده دبی

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمت گردشگری و مسافرتی در زمینه تورهای داخلی، تورهای خارجی، تورهای لحظه آخری، رزرو بلیط هواپیما ،رزرو هتل و کلیه خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW