021-88507190

هتل های کدام مناطق مسکو برای اقامت بهتر هستند؟

راهنمای سفر م.مقیمی 14 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مسکو همیشه به خاطر داشتن لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان مشهور بوده است. البته که در چند سال اخیر اوضاع تا حد زیادی در مسکو تغییر پیدا کرده است و هتل های ارزان در مسکو نیز باب شده اند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام منطقه در مسکو برای اقامت بهتر است؟
    مسکو همیشه به خاطر داشتن لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان مشهور بوده است. البته که در چند سال اخیر اوضاع تا حد زیادی در مسکو تغییر پیدا کرده است و هتل های ارزان در مسکو نیز باب شده اند. این روزها در مسکو هتل های ارزان قیمت و هتل هایی با قیمت های مناسب نیز به وفور یافت می شوند. اما گذشته از هتل های مختلفی که در مسکو وجود دارد، مسئله این جاست که کدام منطقه مسکو برای اقامت بهتر است و بهتر است که هتل های کدام منطقه مسکو را رزرو کنیم.

    کدام منطقه در مسکو برای اقامت بهتر است

    منطقه کیتال- گورود
    این منطقه مرکزی در شرق کرملین مسکو واقع شده است و پر از موزه و کلیساهای باستانی است. از طرفی یک عالمه فروشگاه جذاب و رستوران های هیجان انگیز نیز در این منطقه از مسکو وجود دارد. از جمله اماکن دیدنی مسکو در این منطقه می توان به کاخ رومانوف بویارز و دیوان قدیم انگلیس اشاره کرد. اقامت در هتل های منطقه کیتال- گورود برای کسانی مناسب است که علاقه به قدم زدن در فضاهای شلوغ دارند و عاشق بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی هستند.
    در این منطقه هتل های متنوعی ساخته شده است و شما می توانید از هتل های 5 ستاره تا هتل های ارزان را در آن رزرو کنید. یک سری بوتیک هتل نیز در این منطقه از مسکو ساخته شده اند که هتل های کوچکی هستند و در خانه های تاریخی مسکو ساخته شده اند و اقامت در آن ها تجربه بسیار متفاوت تری برایتان خواهد بود.

    منطقه کیتال- گورود

    منطقه تورسکایا
    منطقه تورسکایا یکی از خاص ترین منطقه های مسکو است و خیابان های مرکزی مسکو را در بر گرفته است. این منطقه از شمال میدان سرخ شروع می شود و با اکثر جاذبه های گردشگری مسکو فاصله کمی دارد و شما از هتل های این منطقه می توانید با پای پیاده به اکثر اماکن دیدنی مسکو دسترسی پیدا کنید. در منطقه تورسکایا بی نهایت فروشگاه، بوتیک و شعبه های برندهای بین المللی موجود است.
    همان طور که احتمالا حدسش را زده اید، هتل های این منطقه مهم در مسکو معمولا لوکس هستند و شما می توانید هتل های 4 ستاره و 5 ستاره را در آن رزرو کنید. هتل های لوکسی با برندهای مشهور جهانی مثل هتل ماریوت و هتل اینتر کانتیننتال در این منطقه از مسکو شعبه دارند و اقامت در آن ها حتما برایتان تجربه بسیار متفاوتی خواهد بود.

    منطقه تورسکایا

    منطقه پارتیزانسکایا
    این منطقه چند کیلومتری با مرکز شهر مسکو فاصله دارد و فروشگاه های آن برای خرید سوغاتی عالی هستند. چراکه بازار ایزلایموا که بازار صنایع دستی مسکو است، در این منطقه واقع شده است. پارک بزرگ و زیبای ایزمایلوفسکی نیز در جنوب این ایستگاه مترو واقع شده است. یک ایستگاه مترو نیز در منطقه واقع شده است که شما با استفاده از آن می توانید 20 دقیقه ای به میدان سرخ مسکو برسید و به این صورت می توانید به راحتی از جاذبه های گردشگری مرکز شهر مسکو نیز دیدن کنید.
    بیشتر هتل های این منطقه در نزدیکی ایستگاه متروی آن واقع شده اند و نکته مهم در مورد هتل هایش این است که هزینه اقامت در آن ها بسیار ارزان تر از اقامت در هتل های مرکز شهر برایتان تمام می شود. به همین دلیل اقامت در منطقه پارتیزانسکایا به کسانی توصیه می شود که به دنبال سفر ارزان به مسکو هستند.

    منطقه پارتیزانسکایا

    منطقه آربات
    منطقه آربات به منطقه ای در مسکو می گویند که در اطراف خیابان قدیمی آربات که یکی از باستانی ترین خیابان های مسکو است، تشکیل شده است. این منطقه در غرب مسکو واقع شده است و اقامت در آن ترکیبی از امکانات رفاهی خوب هتل ها، مراکز خرید بی نظیر و اماکن تاریخی جذاب را فراهم می کند. برای خرید سوغاتی در این منطقه می توانید در پیاده روی آن قدم بزنید و از جدیدترین آثار هنری هنرمندان دیدن کنید و در رستوران های محلی روسی غذایتان را میل کنید. جالب است که بدانید مرکز شهر مسکو فقط چند دقیقه با قطار از ایستگاه مترو آرباتسکایا در این منطقه فاصله دارد و به همین دلیل کسانی که اقامت در هتل های این منطقه را انتخاب می کنند، می توانند به راحتی به مرکز شهر مسکو دسترسی داشته باشند. اقامت در منطقه آربات مسکو برای کسانی مناسب است که عاشق اقامت در منطقه های تاریخی هستند.
    از آنجایی که این هتل هم در مرکز شهر مسکو واقع نشده است، هتل های آن معمولا قیمت مناسبی دارند و شما می توانید بین هتل های 4 و 5 ستاره و یا هتل های ارزان مسکو و همین طور هتل آپارتمان های مسکو در این منطقه، یکی را برای اقامت چند روزه تان در مسکو انتخاب کنید.برای رزرو تور روسیه ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    منطقه آربات

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW