021-88507190

زیباترین و دیدنی ترین سواحل لنکاوی مالزی

گردشگری ش.مافی 20 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین و دیدنی ترین سواحل لنکاوی مالزی 

    مالزی یکی زیباتری ترین و توریستی ترین کشور های شرق آسیا می باشد که سالانه گردشگران زیادی به این کشور و شهرهای جذاب آن سفر می کنند. لنکاوی یک مجموعه الجزایر است که از 99 تا جزیره تشکیل شده و در فاصله 30 کیلومتری ساحل غربی شبه جزیره مالزی قرار دارد. این جزیره زیبا توسط سواحل فیروزه ای احاطه شده، ترکیبی از مزارع، تپه های و جنگل های سرسبز، خط ساحلی مملو از درختان نارگیل و کلی دیدنی های دیگر آن را تبدیل به یکی از زیباترین جزیره های توریستی کرده است.
    این جزیره یک گوهر گرمسیری در آسیا می باشد که دارای سواحل زیبا و گوناگون با جاذبه های دیدنی است که یک فرصت عالی برای شروع یک تفریح فوق العاده می باشد. با هم چندتا از بکر ترین و دیدنی ترین سواحل لنکاوی را بررسی می کنیم.

    سواحل زیبای لنکاوی ورودی جزیره

    محبوب ترین سواحل لنکاوی 

    اصلی ترین جزیره لنکاوی، پولاو لنکاوی می باشد که یکی از لوکس ترین سواحل این جزیره می باشد. ویلا های ساج، خانه های سنتی لوکس، رستوران های مدرن و سنتی و ساحل بکر این جزیره به یکی از زیبا ترین جزیره لنکاوی تبدیل کرده است. در حالی که Pantai Tengah، Pantai Cenang ،Padang Matsirat ، Pantai Kok ،Tanjung Rhu و Datai Bay عموما میزبان اقامتگاه های تفریحی هستن و به شدت پولاو لوکس و گران نیستند.

    دریا فیروزه و شن های سفید سواحل لنکاوی

    پنتای سنگ Pantai Cenang

    این جزیره یکی از شلوغ ترین شهر ساحلی لنکاوی می باشد که در آن می توانید ترکیب متنوعی از کافه ها و رستوران ها، فروشگاه ها را در کنار ساحل پیدا کنید. ساحل پنتای سنگ با داشتن ماسه های سفید و آب های شفاف برای آفتاب گرفتن و ورزش ها و تفریحات آبی بسیار مناسب می باشد. استراحتگاه های مرتفع، کلبه های کوهستانی و هتل با منظره دریا در این خط ساحلی بسیار زیاد می باشد. این ساحل یکی از جذاب ترین و دیدنی تفریحات شبانه را نیز ارائه میدهد.
    سفر به مالزی را با تورهای کوالالامپور مهرپرواز تجربه کنید و یک خاطره به یادماندی را برای خود رقم بزنید.

    نمای رستوارن ساحلی لوکس پنتای سنگ

    پانتای تنگاه Pantai Tengah

    این ساحل دقیقا در جاده جنوبی Pantai Cenang قرار دارد و می توان گفت ادامه خط ساحلی Pantai Cenang می باشد. این ساحل یکی از طولانی ترین ساحل در لنکاوی می باشد. این خط ساحلی پر از کلبه و استراحتگاه های بزرگ و مدرن می باشد. گشت و گذار در این جا نمی توان یافت. سواحل لنکاوی کلا برای ریکس کردن، تفریحات شبانه، گردش و تفریحات آبی، شنا و قواصی مناسب می باشد.

    خط ساحلی مملو از نخل و دریای زیبا

    ساحل تانجونگ رو Tanjung Rhu

    این ساحل یکی از بهترین سواحل لنکاوی می باشد. آب های آن مثل الماس شفاف و درخشان می باشد.شن و ماسه های سفید و جنگل زیبا که کل خط ساحلی را پوشش داده است، همه و همه این منطقه را به یک مکان دیدنی تبدیل کرده است. این منطقه یکی از آرام ترین مناطق می باشد. بیشتر سواحل لنکاوی دارای آب های گرم می باشد ولی این ساحل دارای یکی از خنک ترین آب های منطقه است. چند غرفه محلی وجود دارد که توسط محلی ها اداره می شود.

    ساحل زیبا تانگ جونگ با صندلی های مخصوص ساحل

    ساحل Pantai Pasir Tengkorak 

    این ساحل، ساحلی جدا شده است که در امتداد ساحل شمال غربی لنکاوی قرار گرفته است. این خط ساحلی دارای منطقه جنگلی، ماسه های سفید و نرم و آب های شفاف است که منطقه ای برای ریلکس کردن و استراحت می باشد این منطقه دارای رستوران ها، کلبه های ساحلی، اتاق های دوش و حمام، غرفه های غذایی، فروشگاه های غذایی و... متنوعی می باشد. همچنین در این خط ساحلی می توانید از انواع فعالیت های تفریحی آبی استفاده کنید و یک روز خوب را برای خود رقم بزنید. این منطقه به خاطر دور بودن از مناطق اصلی یک مکان برای تعطیلات و پیک نیک آخر هفته می باشد.
    از دیگر سواحل دیدنی آن نیز می توان به Black Sand Beach Langkawi، Pantai Kok، Burau Bay، Datai Bay و... می توان اشاره کرد.

    نمای ساحل از میان درختان جنگل

     مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما، رزروهتل های مالزی، ارائه تورهای ارزان در سراسر مالزی در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW