021-88507190

پنج تا از زیباترین دریاچه های آتشفشانی ترکیه

گردشگری ش.مافی 02 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دریاچه ها بخش خاصی از شگفتی های دیدنی، مناظر زیبا و طبیعت دست نخورده، را تشکیل می دهند. کاوش در مورد زیبایی های طبیعی یکی از مواردی است که مسافران زیادی را به خود جذاب می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پنج تا از زیباترین دریاچه های آتشفشانی ترکیه 

    ترکیه پر از دیدنی ها و نقاط گردشگری می باشد ترکیه یکی از سبزترین و خوش آب و هوا ترین کشور های اروپا و آسیا است که هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این دیدنی ها به این کشور زیبا سفر می کنند. دریاچه ها نقاطی جذاب و دوست داشتنی برای گردش و مکانی مورد علاقه برای مسافران می باشد. دریاچه ها توسط تجمع آب ها، معمولا در دامنه کوه ها یا آتشفشان ها تشکیل می شود.
    دریاچه ها به دلیل ساختار شگفت انگیز، مناظر زیبا و طبیعت دست نخورده، همه ساله مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد.ترکیه مملو از مکان های طبیعی بسیار شگفت انگیز است. دریاچه ها بخش خاصی از آن شگفتی های  طبیعی را تشکیل می دهند. کاوش در مورد زیبایی های طبیعی یکی از مواردی است که مسافران زیادی را به خود جذاب می کند و نقاطی برای یک آخر هفته جذاب و دوست داشتنی می باشند. با هم پنج تا از زیباترین دریاچه ها آتشفشانی ترکیه را بررسی می کنیم.

    نمای زیبا دریاچه و صخره ها

    دریاچه نمرود ترکیه

    دریاچه نمرود در شهر تاتوان بیتلیس، این شهر در شرق واقع می باشد. این دریاچه بزرگترین دریاچه آتشفشانی ترکیه و دومین دریاچه آتشفشانی بزرگ جهان می باشد. این دریاچه با زیبایی خیره کننده، آبهای گرم و سرد، غار های طبیعی مملو از یخ، دودکش های بخار، انواع گونه های مختف پرندگان و چشم انداز های نفس گیر یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران محلی و خارجی می باشد.

    نمای دیدنی از دیاچه نمرود و مناطق سرسبز آن

    دریاچه سالدا ترکیه

    دریاچه سالدا واقع در شهرستان یشیل اوآ از توابع استان بوردور در جنوب غربی ترکیه می باشد. این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه و سومین دریاچه عمیق در جهان می باشد. این دریاچه به دلیل ساحل فیروزه و شن و ماسه های سفید به مالدیو ترکیه نیز معروف می باشد. دریاچه سالدا یکی از دوتا مکان در جهان است که ساختار سنگی آن شبیه مریخ می باشد.

    نما از دریاچه و صخره ها و ساحل فیروزه ای و قایق سوار

    دریاچه مکه ترکیه 

    دریاچه مکه از شگفت انگیزترین زیبایی های طبیعی حوزه قونیه ترکیه می باشد. این دریاچه به دلیل شبیه بودن به مهره چشم نظر توجه توریست های زیادی را به خود جلب کرده است. دریاچه مکه یکی از زیباترین و محسور کننده ترین دریاچه های ترکیه می باشد که توجه دوست دارن طبیعت را به خود جلب می کند.

    نمای بالا از دریاچه مکه و طبیعت بی نظیر آن

    دریاچه کاراگول ترکیه 

    دریاچه کاراگول یکی دیگر از دریاچه های آتشفشانی ترکیه واقع در ازمیر می باشد. این دریاچه دقیقا مانند یک نقاشی می باشد که مثل یک آینه تمام سایه های و مناظر را در خود منعکس می کند. این دریاه منبع اکسیژن ازمیر می باشد. این منطقه یکی از سرسبز ترین و زیبا ترین مناطق ترکیه به شمار می رود. این بهشت دیدنی یکی از توریستی ترین مکان های ترکیه می باشد.
    سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای ارزان ازمیر مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    نما از دریاچه آینه ای کاراگول و قایق سواری توریست ها

    دریاچه گلچوک ترکیه 

    این دریاچه در 12 کیلومتری جنوب غربی ترکیه در استان اسپارتا واقع می باشد. این دریاچه آتشفشانی در ارتفاع 1300 متری از سطح دریا واقع شده است و توسط تپه هایی پوشیده از خاکستر های آتشفشانی احاطه شده است. این دریاچه نیز دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد که گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سوی خود جذب می کند.

    نما از بالا دریاچه گلچوک ترکیه

    برای رزرو تور مسافرتی ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW