021-88507190

مقاصد جادویی و ناشناخته در اندونزی

گردشگری ش.مافی 28 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اندونزی با داشتن دیدنی های طبیعی بی نظیر یکی از مقاصد دوست داشتنی و شگفت انگیز برای گردشگران می باشد. با تمام همه جاذبه های شناخته شده این کشور، پر از دیدنی های پنهان و ناشناخته می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مقاصد جادویی و ناشناخته در indonesia

    indonesia با داشتن فرهنگ غنی و دیدنی های طبیعی بی نظیر یکی از مقاصد دوست داشتنی و شگفت انگیز برای گردشگران می باشد.indonesia با داشتن فرهنگی غنی و جاذبه های تاریخی همیشه انتخاب خوبی برای سفر می باشد. با تمام همه جاذبه های شناخته شده این کشور پر از دیدنی های پنهان و ناشناخته می باشد. با هم چند مورد از جذاب ترین ناشناخته های indonesia را بررسی می کنیم.

    نمای کوچک شده از جاذبه های ناشناخته indonesia

    سفر به جزیره برفی دنا کائولین در بلیتونگ

    جزیره بلیتونگ یکی از زیباترین جزایر indonesia می باشد که مقصد بسیاری از گردشگران می باشد. در این جزیره دریاچه سفیدی خواهید یافت که می تواند یکی از بی نظیر ترین چشم انداز ها در جهان باشد. سفیدی این مکان به قدری است که انگار در قطب جنوب ایستاده اید و دارید یک منطق مملو از برف را می بینید ولی در این منطقه باد و برف وجود ندارد و این سفیدی به خاطره انباشته شدن آب در معدن کائولین می باشد.
    با مهرپرواز یک سفر هیجان انگیز به بالی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید .مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای خارجی و خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

    نما از بالای دیاچه و کوه های سفید دنا کائولین

    جزیره عاشقانه در پولو سینتا

    یک مکان عاشقانه و فوق العاده جذاب برای یک ماه عسل به یاد ماندنی، سفر به این جزیره در پولو سینتا indonesia می باشد. یکی از بهترین سفر عاشقانه را در این جزیره زیبا و دوست داشتنی می توانید تجربه کنید. این مکان یکی از مقاصد ناشناخته و دست نخورده می باشد در این ساحل می توانید تجربه یک سفر آرام و فوق العاده رومانتیک رو تجربه کنید.

    نما بالا از ساحل و خانه های ساحلی جزیره پولو سینتا

    دریاچه آینه ای لابوان 

    این دریاچه یکی از زیبا ترین و جذاب ترین آب های دنیا را دارد. آب این دریاچه به قدری شفاف می باشد که می توانید خودتان را در آن ببینید. این دریاچه با طبیعت بی نظیر اطراف خود یک بهشت پنهان می باشد .شفافیت این دریاچه به طوری است که انگار عمقی ندارد.

    نما از دریاچه شفاف و آینه ای لابوان و یک قایق

    ساحل بانو دندان کوسه ای در Pegadungan

    این ساحل یکی از ناشناخته ترین سواحل در indonesia می باشد. این ساحل به دلیل داشتن کوسه به این نام شناخته نشده است بلکه به دلیل صخره های بزرگ و نوک تیز به این نام شناخته می شود. این ساحل پر از مرجان های زیبا و خیره کننده می باشد و یکی از جاذبه های دیدنی این ساحل مرجان های آن می باشد.

    نما از ساحل صخره ای بانو دندان کوسه ای

    موزه های طبیعی صخره ای و غار های آهکی 

    حکاکی طبیعت باعث ایجاد شگفت انگیز ترین طبیعت در منطقه Bukit Pelalangan شده است. صخره های باشکوه و عجیبی که منظره ی بی نظیری را به نمایش گذاشته است. این منطقه پر از غار های آهکی و رنگی رنگی نیز می باشد که می تواند یک سفر پر از شگفتی را برای شما رقم بزند.

    نما از صخره های بی نظیر وتلالو  نور خورشید

    با مراجعه به آژانس مسافرتی مهرپرواز یک سفر خوب را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW