021-88507190

خلاقانه ترین هتل های بالی

گردشگری م.مقیمی 10 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه باشید تا این بار به جای هتل های ارزان و یا هتل های 5 ستاره لوکس معمولی، خلاقانه ترین هتل های بالی را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خلاقانه ترین هتل های بالی
    شاید تا به حال در سفرهایتان در هتل های ارزان اقامت کرده باشید و چند روزی را هم به خوبی و خوشی سپری کرده باشید، شاید هم تجربه اقامت در یک هتل لاکچری را داشته باشید و احساس کرده باشید که تا چه اندازه انسان مهمی هستید و زندگی لوکس را تجربه کرده باشید. اما سوال ما از شما این است که تا به حال در یک خانه حبابی، یک خانه درختی یا یک خانه ابری اقامت کرده اید؟ اگر نه، با آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه باشید تا این بار به جای هتل های ارزان و یا هتل های 5 ستاره لوکس معمولی، خلاقانه ترین هتل های بالی را به شما معرفی کنیم. هتل هایی که فقط مثل خودشان هستند و شما با سفر به بالی می توانید فرصت اقامت در آن ها را کسب کنید.
    در بوتیک هتل سنسیشن بالی روی یک ابر شناور شوید و به طبقه هفتم بهشت بروید!
    در هتل سنسیشن بالی می توانید هم خدمات لوکس بگیرید و هم در یک هتل کاملا متفاوت و خلاقانه در بالی اقامت داشته باشید. گذشته از این که هتل سنسیشن بالی در نزدیکی ساحل واقع شده است، همه عوامل دیگر هم از درختان گرفته تا آسمان زیبا و حتی زمین نمای زیبای ساختمان آن را تکمیل کرده اند و شما را هم ناچار به تصدیق جذابیت آن می کنند! در هتل سنسیشن بالی 3 ویلا وجود دارد که تمرکز ما بر روی ویلا ابری آن است. ویلایی که در آن می توانید زندگی لوکس آسیایی را با یک گروه دوستانه تجربه کنید. چراکه این ویلا 6 مهمان را در خود جای می دهد و به واقع زیبا و شگفت انگیز است. به هر حال اگر همیشه آرزوی خوابیدن روی یک ابر را داشته اید، می توانید با اقامت در این ویلا در زیر آسمان پر ستاره به آرزویتان تا حد زیادی دست پیدا کنید!

    بوتیک هتل سنسیشن بالی

    بوتیک هتل سنسیشن بالی

    در هتل جانگل بابل لودج در کلبه های یخی اسکیموها در یک جنگل زیبا اقامت کنید!
    با اقامت در این هتل حبابی جنگلی می توانید تجربه اقامت در یک ویلای زیبا با دیواره های شفاف را کسب کنید و زیر آسمان پر ستاره خدا به خواب بروید! به نوع سازه این هتل در اصطلاح ایگلو می گویند. ایگلوها همان کلبه های یخی اسکیموها هستند که مطمئنا شما هم تصاویرشان را تا به حال دیده اید. در واقع برای ساخت این هتل از آن کلبه ها الهام گرفته اند، با این تفاوت که این ایگلو در جنگل سرسبز مخفی شده است و خبری از یخبندان قطب جنوب نیست! اگر شما هم عاشق مادر طبیعت هستید و از خوابیدن در محیط های طبیعی خوشتان می آید، برای یک بار هم که شده در زندگیتان باید در این هتل حبابی در جنگل اقامت داشته باشید.

    هتل جانگل بابل لودج در کلبه های یخی اسکیموها

    در هتل کامایا بامبو هاوس بالی در وسط طبیعت در یک خانه بامبویی اقامت کنید!
    این هتل یک تراس جذاب دارد که کف آن از توری درست شده است و شما می توانید روی آن بنشینید و هم هیجان را تجربه کنید و هم آرامش حاصل از تماشای جنگل سرسبز نصیبتان شود. این هتل تماما از بامبو درست شده است و دقیقا همان جایی است که همیشه رویای اقامت در آن را داشته اید. اینجا همان جایی است که شما می توانید به هر سمتی که بنگرید، طبیعت را ببینید و ساعت ها محو تماشای شالیزارها، تپه های سرسبز و جنگل های بارانی شوید و تحت حمایت مادر طبیعت چند روزی را با آرامش بی انتها سپری کنید.

    هتل کامایا بامبو هاوس بالی

    هتل کامایا بامبو هاوس بالی

    در هتل ویلا سمینیاک بالی درست وسط یک برکه اقامت کنید!
    تصور کنید که می توانید درست از درب ورودی اتاقتان به داخل استخر بپرید! استخری که مثل یک برکه به نظر می رسد و طولش 60 متر است. برکه ای که درست مقابل پنجره تان است و احساس اقامت در یک ونیز کوچک را به شما القا می کند. این ویلا فاصله نزدیکی با ساحل سمینیاک دارد و از این نظر هم عالی است.

    هتل ویلا سمینیاک بالی

    در یک هتل حبابی در هتل بابل بالی در اوبود اقامت کنید!
    به تازگی هتل های حبابی جای خودشان را در قلب توریستان پیدا کرده اند و به همین دلیل هتل سازان متعددی سعی در ایجاد خلاقیت برای طراحی و ساخت یک هتل حبابی متفاوت دارند. این هتل کاملا شبیه به حباب است و شما با اقامت در آن می توانید بدون هیچ مانع خاصی چشم انداز جنگلی اوبود را تماشا کنید. در واقع اگر شما هم عاشق طبیعت گردی هستید، اما از ماندن در طبیعت بدون امکانات واهمه دارید؛ این هتل همان جایی است که هم روحیه طبیعت گردیتان را اغنا می کند و هم امکانات لازم مثل سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی را برای شما درست وسط جنگل مهیا می کند. این اتاق های حبابی حتی استخر شخصی هم دارند. استخری که در آن می توانید صبحانه تان را میل کنید و یک تعطیلات رویایی را برای خودتان رقم بزنید. جالب است که بدانید این گنبدهای حبابی به خوبی در جنگل مخفی شده اند و از نظر حریم شخصی نیز با مشکل مواجه نخواهید شد.
    شما هم میتوانید برای رزرو تور مسافرتی بالی با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید و فراموش نشدنی ترین تعطیلاتتان را در جزیره زیبای بالی سپری کنید. همکاران ما به شما کمک می کنند تا متناسب با روحیات خود در بهترین هتل ممکن اقامت داشته باشید. به هر حال مسئله ای که مشخص است، این است که با این همه تنوع در هتل های بالی، شما هم می توانید یک هتل جذاب برای خودتان در بالی پیدا کنید و آرزوها و رویاهای کودکیتان را در هتل های بالی به واقعیت نزدیک کنید!

    هتل حبابی در هتل بابل بالی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW