021-88507190

نکات کاربردی برای بستن چمدان برای سفر به مالدیو

راهنمای سفر م.مقیمی 25 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
این مطلب را با دقت بخوانید و وسایل خود را مطابق این نکات کاربردی برای بستن چمدان برای سفر به مالدیو جمع آوری کنید تا در مالدیو به مشکل بر نخورید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اول از همه به شما تبریک می گوییم که قصد سفر به مالدیو را دارید و مطمئنیم که شما هم مثل هر مسافر دیگری برای رسیدن روز سفرتان به مالدیو روز شماری می کنید. می توانید مطمئن باشید که بهترین سفر زندگیتان در انتظارتان است و قرار است که متفاوت ترین سفر ممکن را تجربه کنید. توصیه ما به شما این است که هرچه زودتر چمدان خود را ببندید تا استرس بستن چمدان مانع حال خوب شما قبل از سفر نشود. اما یک توصیه دیگر هم به شما داریم که این مطلب را با دقت بخوانید و وسایل خود را مطابق این نکات کاربردی برای بستن چمدان برای سفر به مالدیو جمع آوری کنید تا در مالدیو به مشکل بر نخورید. 
    اجازه حمل چه میزان باری را در هواپیماهای دریایی مالدیو دارید؟
    اگر قرار است توسط هواپیماهای دریایی از ماله به جزیره مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، باید حتما قبل از سفر به مالدیو و حتی قبل از بستن چمدان در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید. بسیار پیش می آید که مسافران وسایل زیادی با خودشان به مالدیو می برند و برای سوار شدن به هواپیماهای دریایی مجبور می شوند که هزینه اضافه بار خودشان را پرداخت کنند. پس بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید و بیش از حد بار خود را برای سفر به مالدیو سنگین نکنید. برای مثال ممکن است که در هواپیما بتوانید تا 30 کیلوگرم بار همراه خود داشته باشید، اما این میزان در هواپیمای دریایی نهایتا 25 کیلوگرم باشد.

    اجازه حمل چه میزان باری را در هواپیماهای دریایی مالدیو دارید

    لباس های پوشیده به همراه داشته باشید
    بهتر است که این نکته را بدانید که مردم مالدیو مسلمان هستند و بهتر است که برای تردد در شهری مثل ماله و حوالی فرودگاه لباس های مناسب به تن داشته باشید. البته در جزایر توریستی مالدیو شرایط به شکل دیگری است، اما به هر حال باید به این نکته توجه داشته باشید. 
    لباس های شنای راحت همراه خود داشته باشید
    در مالدیو اوقات زیادی را مشغول شنا، غواصی و تجربه تفریحات آبی خواهید بود. به همین دلیل بهتر است که لباس شنای راحتی همراه خود داشته باشید.

    لباس های شنای راحت همراه خود داشته باشید

    یک دوربین ضد آب به همراه داشته باشید
    اگر تا به حال فکر می کردید که یک دوربین ضد آب ارزشش را ندارد که پول زیادی برای خرید آن پرداخت کنید، باید بدانید که در مورد مالدیو قضیه فرق می کند و بهتر است که در صورت توان قبل از سفر یک دوربین ضد آب تهیه کنید. آب های مالدیو بسیار شفاف هستند و در آن ها ماه های رنگارنگ به خوبی با وضوح کامل دیده می شوند. از طرفی شما برای قایق سواری هایتان هم در مالدیو به یک دوربین ضد آب نیاز پیدا خواهید کرد تا بتوانید به وسیله آن خاطرات سفرتان را ماندگار کنید.
    اصلا کفش با خود به مالدیو نبرید!
    جزیره های مالدیو شنی هستند و معمولا کفش های توریستان در همان روز اول یا نهایتا روز دوم گلی می شود. به همین دلیل است که شما اصلا در تور مالدیو به کفش پیدا نمی کنید. بهتر است که چند صندل همراه خود داشته باشید و خودتان را درگیر کفش های گلی نکنید! البته بهتر است که یک جفت کفش و لباس رسمی به همراه خود داشته باشید و در مواقع لزوم شب ها برای شرکت در مراسم های لوکس و خوردن غذا در رستوران های خاص از آن ها استفاده کنید.

    اصلا کفش با خود به مالدیو نبرید

    یک کیف ضد آب همراه خود داشته باشید
    برای سفر به مالیدو نیاز به یک کیف ضد آب پیدا می کنید تا در زمان های غواصی یا قایق سواری از آن استفاده کنید. با همراه داشتن چنین کیفی می توانید همه وسایلتان را در قایق بگذارید و نگران رسیدن آب به آن ها نباشید.

    یک کیف ضد آب همراه خود داشته باشید

    تا می توانید لوازم آرایشی کمتری همراه خود داشته باشید
    مالیدو آب و هوای مرطوبی دارد و رطوبت بالای هوا باعث می شود که لوازم آرایش روی صورتتان نماند! پس بهتر است که بیخود و بیجهت وسایل آرایشی زیادی همراه خود نداشته باشید. 
    یک اسپیکر کوچک همراه خود داشته باشید
    هیچ چیز بهتر از این نیست که در استخر شخصی خود استراحت کنید و در عین حال به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید. پس حتما یادتان باشد که یک اسپیکر کوچک در چمدانتان قرار دهید. چراکه در مالدیو از خودتان بابت همراه داشتن این اسپیکر تشکر خواهید کرد.

    یک اسپیکر کوچک همراه خود داشته باشید

    اسپری ضد حشره را فراموش نکنید
    در مالدیو بهتر است که از اسپری های ضد حشره استفاده کنید تا در طول اقامتتان باعث آزار و اذیتتان نشوند.
    حتما مقداری پول را به عنوان انعام کنار بگذارید
    بهتر است که مقداری پول به عنوان انعام را در جیبتان قرار دهید تا دسترسی به آن راحت باشد و به محض رسیدن به خدمه هتل مقداری انعام دهید و مطمئن باشید که در کل اقامتتان توجه بیشتری به شما خواهد شد!

    حتما مقداری پول را به عنوان انعام کنار بگذارید

    یک آداپتور شارژر همراه خود داشته باشید
    پریزهای مالدیو به شکل پریزهای انگلیسی هستند و به همین دلیل شما باید یک آداپتور شارژر همراه خود داشته باشید تا بتوانید وسایل الکترونیکی خود را به راحتی در هتل های مالدیو شارژ کنید.
    لباس های راحت و آفتابی همراه خود داشته باشید
    بهتر است که لباس های راحت و خنک، عینک آفتابی، صندل، کلاه آفتابگیر و یک کیف ساحلی بزرگ همراه خود داشته باشید و مطمئن باشید که در مالدیو بیش از هر چیزی به چنین لباس هایی نیاز پیدا خواهید کرد. برای خرید آنلاین تور مالدیو می توانید به سایت آژانس هواپیمایی مهر پرواز مراجعه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW