021-88507190

عاشقانه ترین رستوران های دبی

گردشگری ش.مافی 27 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تجربه قراموش نشدنی در عاشقانه ترین رستوران های دبی 

    اگر نیاز دارید کسی را تحت تاثیر قرار دهید، یکی از این رستوران های عاشقانه دبی را رزرو کنید. بسیاری از زوج ها برای گذراندن قرار های عاشقانه به این کشور سفر می کنند و به دنبال مکان های عالی برای یک اوقات قراغت عالی می باشند. با هم چندتا از رستوارن های عالی برای قرار های عاشقانه را بررسی می کنیم.

    نما از چندتا از رستوران های رومانتیک دبی

    رستوران 101

    این رستوران یکی از بهترین و اولین گزینه ها برای یک قرار عاشقانه می باشد. این رستوران با داشتن منظره های دیدنی طبیعی، غذاهای دریایی با کیفیت و... یکی از بهترین انتخاب های می باشد.برای رفتن به این رستوران باید قایق سواری کنید که یکی از جذابیت های اصلی این رستوران می باشد. این رستوران دارای میز های روی آب، استراحتگاه های ساحلی در نمای زیبا آب، می باشد. این رستوران در نزدیکی پالم جمیرا قرار دارد.

    نمای زیبا از رستوران 101 ساحل و قایق ها

    رستوران تاسکا دبی 

    در غروب آفتاب در این رستوران خیره کننده یک میز رزرو کنید و یک تجربه عالی و دور از شلوغی را برای خود و همراهتان رقم بزنید. منظره زیبا دریا و نور های منعکس شده در اطراف آن یک ترکیب نفس گیر را به تصویر کشیده است. این رستوران دارای غذا های خاص و با کیفیت می باشد. این رستوران در جمیرا قرار دارد.

    نمای زیبا از داخل رستوران تاسکا دبی

    رستوران المهارا 

     این رستوران بدون شک یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین رستوران های دبی در برج العرب می باشد. این رستوران دارای یک منو با ذائقه اروپایی می باشد البته غذاهای دریایی شگفت انگیزی را نیز ارائه می دهد. مهم ترین جذابیت این رستوران اکواریوم این مجموعه است که در وسط مجموعه و بعضی از دیوارهای آن را پوشش داده است و احساس می کنید در زیر دریا دارید غذا میل می کنید و دنیای زیر آن را تماشا می کنید. البته این رستوران یکی از رستوران های گران دبی نیز می باشد.

    نمای عالی از رستوران المهارا  و اکواریوم معروف آن

    رستوران folly دبی 

    این رستوران یکی زیباترین و شیک ترین رستوران های دبی می باشد. فضای داخلی و داشتن یک حیاط دوست داشتنی با تراس بزرگ چشم انداز عالی را برایتان به تصویر می کشد. حیاط این رستوران مثل یک باغ زیبا می باشد. منو این رستوران توسط دوتا از سرآشپز های معروف به نام نیک آلوین و اسکات پرایس ایجاد شده است و دارای غذا های عالی و بی نظیری می باشد. این رستوران هم در سوک مدینت جمیرا قرار دارد.
    با مهرپرواز سفری خاطره انگیز را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورها در شیک ترین و لوکس ترین هتل های دبی میزبان شما عزیران می باشد.

    نمای بی نظیر از رستوران folly دبی

    رستوران Prime 68 دبی 

    اگر به دنبال خوردن یک استیک بی نظیر در یک منظره چشمگیر می باشید، از این رستوارن دیدن نمایید. این رستوران در مرکز شهر دبی و دارای یک چشم انداز عالی از شهر می باشد. شما می توانید از طعم یک استیک بی نظیر در این مکان لذت ببرید.

    نما از فضای داخلی رستوران Prime 68 دبی

    رستوران Pierchic دبی 

    این رستوران در انتهای یک اسکله چوبی در آب های خلیج فارس واقع شده است. این رستوران یکی از نماد های جمیرا می باشد و دارای بهترین غذاهای دریایی شهر نیز می باشد. شما می توانید یک تجربه عالی و بی نظیر را در آب های خلیج فارس و لذت بردن از طعم بی نظیر غذا ها را برای خود و همراهتان رقم بزنید.

    رستوران Pierchic دبی و نمای اطراف آن در روی آب

    رستوران Segreto دبی 

    این یک رستوران ایتالیایی در قلب دبی است. این رستوران دارای طراحی فوق العاده ای می باشد. قبل از ورود به رستوران یک پله پیچ در پیچ که با شمعدان ها زیبایی تئزین شده است. البته در این رستوران حس می کنید در ونیز ایتالیا دارید غذا میل می کند و نه در دبی. این رستوران یکی از زیباترین مجموعه ها برای صرف غذا در دبی است که در سوک مدینت جمیرا قرار دارد.
    سفر به امارات این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای دبی مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    نمای دیدنی از رستوران Segreto دبی

    رستوارن Eauzone دبی

    این رستوران دارای یکی از بهترین مناظر در دبی می باشد. این رستوران یکی از محبوب ترین ها در آسیا برای زوج ها می باشد و دارای یک منظره عالی به دریا است. منظره زیبا و خیره کننده این رستوران در شب زبانزد می باشد. شما می توانید با رزرو این رستوران یک تجربه عالی را برای خود رقم بزنید. این رستوران در رویال میراژ دبی قرار دارد.

    نما از فضای معرکه رستوارن Eauzone دبی

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما دبی، رزرو هتل های لوکس دبی ارائه تورهای ارزان در این کشور در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW