021-88507190

بهترین مقاصد سفر به ترکیه در فصل زمستان

گردشگری ش.مافی 25 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ترکیه یکی از مقاصد گردشگری مهم و زیبا می باشد. مقاصد زیادی در ترکیه وجود دارد که در زمستان می توان به آن سفر کرد اما برخی از این مقاصد در زمستان زیباتر هستند و گزینه عالی برای سفر زمستانی می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

     سفر هیجان انگیز به ترکیه در فصل زمستان 

    ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری میان توریست ها می باشد و اکثرا در همه ماه ها و فصل های سال می توان در این کشور توریست مشاهده کرد. ترکیه یکی از مقاصد گردشگری مهم و زیبا می باشد. مقاصد زیادی در ترکیه وجود دارد که در زمستان می توان به آن سفر کرد اما برخی از این مقاصد در زمستان زیباتر هستند و گزینه عالی برای سفر زمستانی می باشد. با هم چندتا از زیباترین و بهترین مقاصد سفر زمستانی به ترکیه را بررسی می کنیم.

    نمای زیبای کوهستانی برفی و کالسکه و اسب

    سفر به شهر زیبا اسكی شهیر

    این شهر یکی از پرجمعیت ترین و مدرن ترین شهر های کشور ترکیه می باشد.این شهر از موقعیت استراتژیک عالی به خاطره اینکه میان دو شهر آنکارا و استانبول واقع شده است، برخوردار می باشد. این شهر قدمتی تاریخی دارد و یکی از شهر های قدیمی ترکیه محسوب می شود. این شهر مکانی عالی برای افرادی است که دنبال سفر به یک شهر زمستانی با کلی سرگرمی مثل پارک، باغ، موزه و ویرانه های تاریخی و... هستند، می باشد.

    نمای زیبا از ساختمان ها و درختان در برف

    شهر زیبای بورسا

    بورسا یکی از بزرگ ترین شهر های ترکیه می باشد و به خاطره مناظر دیدنی و طبیعی زیادی که دارد به بورسا سبز نیز معروف است. این شهر به خاطر مکان های دیدنی، جاذبه های گردشگری، استراحتگاه های اسکی در سطح جهانی یکی از محبوب ترین مقاصد زمستانی ترکیه می باشد. در این شهر می توانید یک اسکی عالی را تجربه کنید.
    سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای ترکیه مهرپرواز تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    جنگل و خانه شهر بورسای در برف

    سفر به کاپادوکیا 

    کوپادوکیا به خاطره مناظر دیدنی و بالن سواری معروف می باشد و گزینه عالی میان گردشگران است. دودکش های جن کاپادوکیا در زیر برف زمستان بسیار زیبا به نظر می رسد. شما می توانید در یک هتل غاری اقامت داشته باشید از یک بالن سواری با نمای زیبا از مناطق پوشیده از برف لذت ببرید، به شهر زیرزمینی این شهر سفر کنید و تجربیات مختلفی را در این شهر زیبا تجربه کنید. این شهر نه تنها در فصل زمستان بلکه در همه فصل ها انتخاب عالی برای سفر می باشد.

    نمای زیبا از بالن و مناظر شهر کاپادوکیا

    شهر بولو ترکیه

    شهر بولو در غرب ترکیه و دریای سیاه واقع می باشد. این شهر به خاطر موقیعت خود یکی از شهر های مهم ترکیه است. اگر دنبال یک تجربه متفاوت در ترکیه هستید این شهر گزینه عالی می باشد. با اینکه یکی از شهرهای کوچک ترکیه می باشد اما با داشتن مناطق تفریحی، طبیعت بکر و زیبا، دریاچه ها و غذا های سنتی معروف آن یک انتخاب عالی مخصوصا در فصل زمستان برای شما می باشد.

    سفر به پارک ملی هفت دریاچه ترکیه 

    این پارک یکی از بهترین و زیباترین پارک ها در ترکیه می باشد که در همه فصل ها مکانی عالی برای سفر و گردش می باشد. این پارک ملی به خاطره مناطق زیبا و بهشت گونه خود معروف است و چشم انداز های عالی را به نمایش می گذارد. این پارک در زمستان پر زرق و برق می باشد و می توان از مناظر باشکوه ای به ویژه در فصل پاییز و زمستان برخوردار شد.

    نمای زیبا از پارک هفت دریاچه ترکیه

    سفر به شهر کارس ترکیه 

    کارس که در منطقه شرقی آناتولی واقع شده است و یکی از سردترین مقاصد ترکیه می باشد. شما می توانید سفر و تجربه متفاوتی را در این شهر برای خود رقم بزنید. بازدید از سایت باستان شناسی آنی یا اسکی روی برف های کریستالی می تواند یک تجربه عالی برای سفر زمستانی باشد.

    نمای زیبا از کوه ها و درختان در برف و توریست ها

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW