021-88507190

بهترین شهرهای دنیا برای ماه عسل

گردشگری م.مقیمی 13 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ازدواج و گرفتن مراسم عروسی بخش های هیجان انگیز زیادی دارد، اما شاید جذاب ترین و به یادماندنی بخش آن سفر ماه عسل باشد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین شهرهای دنیا برای ماه عسل
    ازدواج و گرفتن مراسم عروسی بخش های هیجان انگیز زیادی دارد، اما شاید جذاب ترین و به یادماندنی بخش آن سفر ماه عسل باشد. البته مهمتر از آن این است که شما توانسته باشید شریک و یار زندگیتان را به درستی انتخاب کنید تا بتوانید کل زندگیتان را به شیرینی ماه عسل سپری کنید. به هر حال برای اینکه یک زندگی شیرین را شروع کنید، شاید بد نباشد که در ابتدا یک سفر جذاب و به یادماندنی را برای خودتان و همسرتان برنامه ریزی کنید تا بتوانید شروع جالبی برای زندگی دو نفره تان رقم بزنید و استرس های برنامه ریزی و تدارکات مراسم عروسی را از ذهنتان بیرون کنید. سوالی که در اینجا پیش می آید، این است که بهترین شهرهای دنیا برای ماه عسل کدام ها هستند و معمولا زوج های جوان از سفر به کدام شهرهای دنیا به عنوان ماه عسل راضی تر هستند؟ در میان همه شهرهای دنیا، 5 شهر وجود دارد که از بقیه برای ماه عسل مناسب تر هستند و به حق که هر 5 تای آن ها دوست داشتنی هستند. به خاطر اینکه تصمیم برای شما آسان تر شود و بتوانید مقصد مورد نظر خودتان را برای ماه عسل انتخاب کنید، ما این 5 شهر را در 5 دسته بندی مختلف قرار داده ایم تا شما بتوانید بنا بر علایقتان یکی از آن ها را به عنوان مقصد ماه عسل دو نفره تان انتخاب کنید.
    برای زوج های رومانتیک: فلورانس- ایتالیا
    فلورانس شهر زیبا و رومانتیکی است که در آن هنر و تاریخ به زیباترین شکل ممکن جا خوش کرده اند و غذاهای محشری هم دارد. خوبی سفر به فلورانس به عنوان ماه عسل این است که رنج تفریحات در آن بسیار گسترده است و شما می توانید بنا بر علایق خود هر مدل اقامتی را در فلورانس تجربه کنید. اما به هر حال می توانید مطمئن باشید که در هر صورت، سفر ماه عسل شما به فلورانس ایتالیا فراموش نشدنی خواهد بود.

    برای زوج های رومانتیک فلورانس- ایتالیا

    برای زوج های ماجراجو: لاپلند- فنلاند
    اگر شما و همسرتان انسان های ماجراجویی هستید و دلتان می خواهد که سفر ماه عسلتان با ماه عسل زوج های دیگر متفاوت باشد، می توانید به سفر به لاپلند در فنلاند فکر کنید. این شهر در شمال فنلاند واقع شده است و به خاطر مناظر برفیش و همین طور شفق های قطبیش مشهور شده است. البته این را هم بگوییم که شفق های قطبی را نمی توان در هر زمانی از سال دید و تضمینی در مورد آن وجود ندارد. اما به هر حال لاپلند شهر بسیار زیبا و جذابی است و مطمئنا شما هم به عنوان یک زوج ماجراجو عاشق آن می شوید و از تماشای گوزن های شمالی و سورتمه سواری در آن لذت خواهید برد و فراموش نشدنی ترین سفر زندگیتان را در فنلاند تجربه خواهید کرد.

    برای زوج های ماجراجو لاپلند- فنلاند

    برای دوستداران تفریحات ساحلی: بالی- indonesia
    بالی یکی از جذاب ترین شهرهای گردشگری آسیایی است که شما می توانید به سفر به آن برای تجربه یک ماه عسل رویایی فکر کنید. در بالی می توانید از سواحل بسیار زیبا استفاده کنید و اوقاتی عاشقانه را با همسفر زندگیتان سپری کنید و در آن میان از جاذبه های گردشگری بالی و معابد زیبایش دیدن کنید و عکس های یادگاری دو نفره تان را با زیباترین بک گراندهای ممکن بگیرید. از این گذشته می توانید انواع و اقسام تفریحات آبی مثل غواصی و موج سواری را در بالی تجربه کنید و با یک کوله بار خاطره زندگی دو نفره تان را شروع کنید. 

    برای دوستداران تفریحات ساحلی بالی- indonesia

    برای زوج های آرام: تور کشتی کروز
    اگر شما هم دوست دارید که سفر ماه عسلتان سفری سرشار از آرامش باشد و دوست دارید که برای چند روز از عالم و آدم فاصله بگیرید و شروع زندگی مشترکتان را دو نفره جشن بگیرید، می توانید یک تور کشتی کروز رزرو کنید. 

    برای زوج های آرام تور کشتی کروز

    برای دوستداران افسانه ها: روستای شالان لا پوتری- فرانسه
    در این روستای زیبا در فرانسه یک قلعه واقعی وجود دارد که امکان اقامت در آن وجود دارد. این قلعه متعلق به قرن 19 میلادی است و درست مثل قلعه های داستان ها و افسانه ها به نظر می رسد. این روستا حدودا 340 کیلومتر با پاریس فاصله دارد و شما می توانید بازدید از آن را با سفر به پاریس ترکیب کنید و ماه عسلتان در فرانسه را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. 
    برای رزرو تور ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    برای دوستداران افسانه ها روستای شالان لا پوتری- فرانسه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW