021-88507190

تخفیف های هیجان انگیز دبی در روز جمعه سیاه یا Black Friday سال 2019

گردشگری م.مقیمی 22 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم دلتان می خواهد که وارد مراکز خرید لوکس دبی شوید و با تخفیف هایی باورنکردنی خرید خود را انجام دهید، بهتر است که از همین الان برنامه سفر خود را به دبی برای روز جمعه سیاه ترتیب دهید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تخفیف های هیجان انگیز دبی در روز جمعه سیاه 2019
    اگر شما هم دلتان می خواهد که وارد مراکز خرید لوکس دبی شوید و با تخفیف هایی باورنکردنی خرید خود را انجام دهید، بهتر است که از همین الان برنامه سفر خود را به دبی برای روز جمعه سیاه ترتیب دهید. جمعه سیاه روزی است که در آن مراکز خرید خیلی از کشورهای دنیا تخفیف های جالبی را به مشتریانشان آفر می دهند و همان روزی است که شما می توانید لباس ها و وسایل مورد علاقه تان را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با روز بلک فرایدی یا جمعه سیاه در دبی در سال 2019 آشنا کنیم. 

    تخفیف های هیجان انگیز دبی در روز جمعه سیاه 2019

    بلک فرایدی یا جمعه سیاه چه روزی است؟
    بلک فرایدی یا روز جمعه سیاه، نامی است که به روز بعد از شکرگزاری و جمعه آخر ماه نوامبر داده می شود. در این روز برندهای مطرح جهانی تخفیف های بسیار هیجان انگیزی را به مشتریانشان آفر می دهند تا آن ها بتوانند یک دل سیر خرید کنند. بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه در اصل یک روز آمریکایی است، اما امروزه در سراسر جهان برگزار می شود و این روزها به یک رویداد خرید جهانی تبدیل شده است. به خاطر همین هم هست که شما می توانید با سفر به دبی در روز جمعه سیاه، از مراکز خرید دبی با کمترین قیمت ممکن خرید خود را انجام دهید. جالب است که بدانید بعضی از فروشگاه ها روزهای آخر هفته در حول و حوش روز بلک فرایدی را به تخفیف هایشان اختصاص می دهند و بعضی از فروشگاه ها هم در کل ماه نوامبر وارد تخفیف می شوند.
    بلک فرایدی یا جمعه سیاه در سال 2019 چه روزی است؟
    هر سال تاریخ دقیق جمعه سیاه با سال دیگر متفاوت است. امسال در سال 2019 جمعه سیاه در روز جمعه 29 نوامبر یا 8 آذر 1398 برگزار می شود و شما می توانید با رزرو تور دبی در این روز از آفرهای هیجان انگیز مراکز خرید دبی ویژه جمعه سیاه بهره مند شوید. البته این را هم بگوییم که خیلی از فروشگاه ها و مراکز خرید دبی زودتر از تاریخ واقعی جمعه سیاه وارد تخفیف می شوند و به همین دلیل توریستان می توانند به بهترین شکل ممکن از آفرهای هیجان انگیز جمعه سیاه در دبی بهره مند شوند. جالب تر از همه اینکه بعضی از برندها در مراکز خرید دبی کل ماه نوامبر را به تخفیف های جمعه سیاه اختصاص می دهند و این بهترین خبر برای کسانی است که برنامه سفرشان به دبی قبل از روز جمعه سیاه است.

    بلک فرایدی یا جمعه سیاه در سال 2019 چه روزی است

    تخفیف های جمعه سیاه در دبی شامل چه اجناسی می شوند؟
    عموما بهترین تخفیف های جمعه سیاه در دبی به وسایل الکترونیکی و وسایل دکوری منزل اختصاص پیدا می کنند. البته شما می توانید اجناس دیگری مثل لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و اجناس برندهای ورزشی و اسپرت را نیز در روز جمعه سیاه با تخفیف های خوب و باورنکردنی خریداری کنید. در این میان یک سری از وب سایت های خرید آنلاین نیز وارد تخفیف می شوند که کسانی که امکان خرید ارزی برایشان مهیا باشد، می توانند با استفاده از آن ها از تخفیف های جمعه سیاه 2019 بهره مند شوند. 

    تخفیف های جمعه سیاه در دبی شامل چه اجناسی می شوند

    سفر به دبی در روز جمعه سیاه مناسب چه کسانی است؟
    اگر شما هم عاشق خرید هستید و دوست دارید که با یک بودجه محدود بیشترین اجناس ممکن را برای خودتان و اعضای خانواده تان خریداری کنید، بهتر است که معطل نکنید و از این فرصت ناب برای خرید اجناس ارزان در دبی در روز جمعه سیاه بهره مند شوید. البته اگر امکان سفر به دبی در حوالی روز جمعه سیاه برایتان وجود ندارد، نیازی نیست که خودتان را نگران کنید. چراکه در روزهای بین 26 دسامبر 2019 (5 دی 1398) تا 1 فوریه 2020 (12 بهمن 1398) نیز دبی وارد جشنواره خرید دبی یا همان فستیوال خرید دبی می شود و در طول این روزها نیز دوباره تخفیف های هیجان انگیزی در مراکز خرید دبی به توریستان آفر داده می شود و شما می توانید در صورت تمایل سفرتان به دبی را به آن زمان موکول کنید.برای رزور تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    سفر به دبی در روز جمعه سیاه مناسب چه کسانی است

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW