021-88507190

عجیب ترین جاهای دیدنی اروپا

گردشگری م.مقیمی 12 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جاهای دیدنی عجیب در اروپا را در این مطلب به شما معرفی کنیم که به نوعی عجیب و غریب هستند و ظاهرشان با جاهای دیدنی معروف اروپا متفاوت است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب و غریب ترین جاهای دیدنی اروپا را بشناسید

    ما امروز می خواهیم چند تا از عجیب و غریب ترین جاهای دیدنی اروپا را به شما معرفی کنیم. جاذبه های گردشگری که با وجود اینکه عجیب هستند، کمتر توریستی از وجود آن ها مطلع است و کمتر کسی در طول سفرش به اروپا شانس بازدید از آن ها را پیدا می کند. با ما همراه باشید تا با این جاهای دیدنی عجیب اروپا آشنا شوید. هر کدام جاذبه های گردشگری که می خواهیم در ادامه به شما معرفی کنیم، به نوعی عجیب و غریب هستند و ظاهرشان با جاهای دیدنی معروف اروپا متفاوت است.

    روستای قایق های وارونه

    اکیهن پلاژ یک روستای بسیار زیبا در شمال فرانسه است که روزی روزگاری یکی از مهمترین قطب های ماهیگیری فرانسه بوده است و حالا به یکی از عجیب ترین جاذبه های گردشگری اروپا تبدیل شده است. در گذشته های دور تعداد زیادی قایق در ساحل این روستا وجود داشته است که دیگر برای دریا مناسب نبوده اند و بلا استفاده مانده بوده اند. تا اینکه اهالی این روستا تصمیم می گیرند تا آن قایق های قدیمی را به محلی برای زندگی تبدیل کنند و از آن ها خانه های کوچک بسازند. البته باید این را به شما بگوییم که تقریبا همه خانه های قایق این روستا در زمان جنگ جهانی دوم تخریب شدند. اما بعضی از مردم محلی این روستا دوباره این خانه های قایقی را بازسازی کردند تا به نوعی فرهنگ و تاریخ روستایشان را حفظ کنند. 

    روستای قایق های وارونه

    موزه غذای نفرت انگیز

    در شهر مالمو در کشور سوئد یک موزه عجیب و غریب وجود دارد که می توان از آن به عنوان یکی از عجیب ترین جاهای دیدنی اروپا یاد کرد. موزه ای که مخصوص غذاهای نفرت انگیز است و در آن نزدیک به 80 غذای مختلف از گوشه کنار دنیا به نمایش گذاشته شده است. در این موزه هر نوع غذایی که به نظر نفرت انگیز می رسد، وجود دارد. از بدبوترین میوه دنیا به نام دوریان گرفته که یک میوه تایلندی است تا یک پنیر آلوده به انگل که مختص جزیره ساردینی است. ایده شکل گیری و تاسیس این موزه این بوده که به مردم نشان دهد که هیچ چیزی نفرت انگیز نیست و این فرهنگ ها هستند که بد و خوب را شکل می دهند. این موزه می خواهد بگوید که آن چیزی که می تواند از نظر یک فرهنگ بد و منزجر کننده باشد، می تواند از نظر یک فرهنگ دیگر خیلی خوب به نظر برسد. 

    موزه غذای نفرت انگیز

    موزه غرق شده آتلانتیکو

    موزه آتلانتیکو اولین موزه هنری زیردریایی جهان بوده است و قبل از آن هیچ موزه دیگری با این شکل و شمایل در دنیا ساخته نشده است. این موزه که در شهر ساحلی پلایا بلانکا در جزیره اسپانیایی لنزروته قرار گرفته است، یکی از خاص ترین جاذبه های توریستی اروپاست. این موزه عجیب و غریب بیش از 300 مجسمه دارد که یکی از دیگری دیدنی تر هستند. نکته جالبی که درباره این مجسمه ها وجود دارد، این است که در گذر زمان به محل زندگی موجودات دریایی تبدیل می شوند و به نوعی همگام با محیط زیست هستند. 

    موزه غرق شده آتلانتیکو

    شهربازی متروکه برلین

    در پایتخت آلمان یعنی برلین یک شهربازی وجود دارد که کاملا متروکه شده است. این شهربازی که به آن اسپری پارک گفته می شود، به طرز عجیبی ترسناک و وهم آلود است. قسمت های مختلف این پارک شبیه به سکانس های فیلم های ترسناک هستند و شکل ظاهری به آن صورتی است که هر کسی که از آن بازدید می کند، ترس را تجربه می کند. با اینکه این شهربازی چندین سال است که متروکه شده است، هنوز هم محبوبیت ویژه ای دارد و تورهای متعددی برای بازدید از آن برگزار می شوند. جالب است بدانید که با وجود محبوبیت این شهربازی متروکه، گفتگوهای زیادی در این باره انجام شده است که این پارک را به یک مرکز هنری و فرهنگی تبدیل کنند و آن را از حالت متروکه بودن در بیاورند.

    شهربازی متروکه برلین

    به نظر شما کدامیک از جاذبه های گردشگری این لیست از بقیه عجیب تر بودند؟ شما دوست دارید که از کدامیک از این جاهای دیدنی عجیب در اروپا دیدن کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای اخذ ویزای شینگن می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره اروپا بیشتر بخوانید:

    حقایق جالب درباره اروپا

    زیباترین جزایر اروپا

    ارزان ترین شهرهای اروپا برای زندگی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW