021-88507190

چند توصیه کاربردی برای سفر دخترانه به هند

گردشگری م.مقیمی 18 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم می خواهید که به تنهایی و یا در قالب یک گروه دخترانه به هند سفر کنید، مطلب را با دقت بخوانید تا با چند نکته کاربردی برای سفر دخترانه به هند آشنا شوید تا بتوانید سفرتان به هند را بی دردسر و بی دغدغه تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چند توصیه کاربردی برای سفر دخترانه به هند

    اگر شما هم می خواهید که به تنهایی و یا در قالب یک گروه دخترانه به هند سفر کنید، اول از همه برایتان آرزوی یک سفر خاص و به یادماندنی را به مقصد هند می کنیم و بعد به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا با چند نکته کاربردی برای سفر دخترانه به هند آشنا شوید تا بتوانید سفرتان به هند را بی دردسر و بی دغدغه تجربه کنید و با یک دنیا انرژی مثبت و یک کوله بار خاطرات جذاب به خانه برگردید.

    با ذهن و قلب باز به هند سفر کنید

    توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید دخترانه به هند سفر کنید، سعی کنید که محتاط باشید، اما تا جای ممکن دست پاچه و عصبی نشوید! درست است که می گویند هند با هر کشوری در دنیا متفاوت است و درست است که سفرتان به هند مملوء از تجربه های جدید خواهد بود، اما این دلیل نمی شود که بخواهید ترس و نگرانی را به دل خودتان راه دهید. یادتان باشد که بیشتر مردم هند مهربان و صمیمی هستند و در صورت نیاز به شما کمک می کنند.

    با ذهن و قلب باز به هند سفر کنید

    قبل از سفر به هند تحقیقات لازم را انجام دهید

    سفر به هند شبیه به هیچ سفر دیگری نیست و حتی با سفر به کشورهای آسیایی مثل تایلند هم متفاوت است. هند کشوری وسیع، متنوع، سنتی و باستانی است و به خاطر همین هم هست که سفر به هند، سفری خاطره انگیز و به یادماندنی می شود. به شما توصیه می کنیم که تا می توانید مقاله های مربوط به سفر به هند و همین طور جاذبه های گردشگری هند را در وب سایت های گردشگری مطالعه کنید و با اطلاعات کافی به هند سفر کنید تا هم مطالب کاملی در مورد فرهنگ مردم هند بدانید و هم با دانش کافی در مورد مهمترین جاذبه های گردشگری هند به این کشور سفر کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از مدت زمان اقامتتان در هند استفاده کنید.

    حواستان به نحوه صحبت با مردان هند باشد

    توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید دخترانه به هند سفر کنید، حواستان به نحوه صحبتتان با مردان هند باشد. به هر حال فرهنگ ها با هم متفاوت هستند و اگر شما با راننده یا خدمه هتل یا هر کسی که در بخش خدماتی کار می کند، صمیمی تر از حد انتظارش صحبت کنید، ممکن است که منظورتان را بد متوجه شود و باعث دردسرتان شود! یادتان باشد که هند یک جامعه سنتی دارد و به خاطر همین هم شاید طرز تفکرشان با طرز تفکر مردم دیگر کشورهای جهان متفاوت باشد.

    یک سیم کارت هندی خریداری کنید

    اگر در هند یک سیم کارت هندی داشته باشید، آسایش بیشتری خواهید داشت. دلیلش هم این است که در هند وای فای رایگان زیادی وجود دارد که معمولا در فرودگاه ها و کافه ها به مردم ارائه می شوند. نکته اینجاست که برای استفاده از این وای فای ها، نیاز به این هست که شما یک شماره محلی داشته باشید و به خاطر همین هم هست که ما به شما توصیه می کنیم یک سیم کارت محلی در هند خریداری کنید. یک نکته مهم دیگر اینکه شما برای خرید سیم کارت هندی باید کپی پاسپورت، ویزای هند و یک عکس با ابعاد عکس پاسپورت همراهتان داشته باشید.

    تا جای ممکن لباس هندی به تن کنید

    لباس های هندی سبک، راحت و ارزان هستند و کاملا مناسب آب و هوای هند هستند. از طرفی با این کار شبیه به جماعت هند می شوید و توجه کمتری به شما می شود و همین باعث راحتی بیشترتان در هند می شود. 

    تا جای ممکن لباس هندی به تن کنید

    در هند از پاسخ دادن به سوالات شخصی ناراحت نشوید

    این را به خاطر داشته باشید که پرسیدن سوالات شخصی در هند، امری کاملا عادی است و ریشه در فرهنگ مردم هند دارد. به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که اصلا این مسئله را به دل نگیرید و از پرسش های مداوم مردم هند ناراحت نشوید.

    به بعضی از درخواست های سلفی "نه" بگویید

    احتمالا اگر شما هم دخترانه به هند سفر کنید، افراد زیادی از شما درخواست می کنند که با شما سلفی بگیرند! شاید برایتان عجیب باشد، اما این هم به نوعی جزئی از فرهنگ مردم هند است! به هر حال توصیه ما به شما این است که برای خودتان یک قانون بگذارید و از آن تبعیت کنید تا هم کمتر وقتتان گرفته شود و هم اینکه حس بدی پیدا نکنید. مثلا این قانون می تواند این باشد که فقط با خانواده ها، دخترها و خانم ها سلفی بگیرید و به درخواست های سلفی مردان، نه بگویید!

    به بعضی از درخواست های سلفی نه بگویید

    به گدایان در هند کمک نکنید

    یادتان باشد که گدایان هند به صورت گروهی کار می کنند و کمک شما در نهایت به دست رئیس آن ها که اتفاقا یک شخص ثروتمند است، می رسد! به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که به آن ها مبلغ نقدی کمک نکنید و در صورت تمایل برای آن ها غذا یا خوراکی بخرید!

    در مناطق توریستی هند تردد کنید

    آنقدر تعداد جاذبه های گردشگری هند زیاد است که اگر شما در طول سفرتان وقت کنید که از مهمترین آن ها هم دیدن کنید، تا حد زیادی برد کرده اید! می توانید مطمئن باشید که تعداد جاذبه های گردشگری مشهور هند به قدری زیاد هستند که اصلا نیازی به این پیدا نمی کنید که از اماکن دیدنی درجه دوم و سوم هند دیدن داشته باشید! به همین خاطر توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن از رفتن به مناطق خلوت تر و جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده هند دوری کنید تا امنیت بیشتری در طول سفر دخترانه به هند داشته باشید. 

    انتظار مهربانی مردم هند را داشته باشید

    یکی از دلایلی که خیلی از توریستان عاشق هند می شوند، وجود مردمان مهربانش است. در هند به مهمان اهمیت بسیار ویژه ای می دهند و تمام تلاششان را می کنند که شما به عنوان یک غریبه در کشورشان احساس خوبی داشته باشید. به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید سفر دخترانه ای به هند داشته باشید، اصلا از دیدن مهربانی زیاد مردم هند متعجب نشوید و نگرانی به خودتان راه ندهید. البته همان طور که گفته شد، بهتر است که احتیاط هم در این زمینه داشته باشید، اما اصلا نیازی به نگرانی بیش از حد وجود ندارد.

    انتظار مهربانی مردم هند را داشته باشید

    در قالب یک تور یا یک گروه به هند سفر کنید

    اگر شما هم می خواهید که سفر دخترانه ای به هند داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که در قالب یک تور یا گروه به هند سفر کنید. در این صورت هم سفرتان به هند برنامه ریزی دقیق تری خواهد داشت و هم اینکه احساس بهتری را در زمان اقامتتان در هند تجربه خواهید کرد.برای رزرو تور مسافرتی هند می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW