021-88507190

مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر به سفر می روند؟

گردشگری م.مقیمی 22 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تا به حال به این فکر کرده اید که مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر به سفر علاقه دارند و اصلا مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر از بقیه به سفر می روند؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوال را به شما بگوییم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر به سفر می روند؟

    تا به حال به این فکر کرده اید که مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر به سفر علاقه دارند و اصلا مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر از بقیه به سفر می روند؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوال را به شما بگوییم.
    جالب است که بدانید مردم کشورهای اروپایی بیش از مردم هر کشور دیگری در جهان به سفرهای خارجی می روند. دلیلش هم این است که استانداردهای زندگی مردم کشورهای اروپایی به نسبت خیلی از کشورهای دیگر جهان بالاتر است و از طرفی، ارزش پول مردم اروپا نیز در کشورهای مختلف دنیا بالا است. 

    مردم کدام کشور دنیا بیشتر به سفر می روند

    اگر بخواهیم کلی تر به مسئله سفر نگاه کنیم و ببینیم که مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر به سفر، اعم از داخلی و خارجی می روند، به این نتیجه می رسیم که مردم فنلاند بیشتر از مردم هر جای دیگری در دنیا به سفر علاقه دارند و بیشتر از مردم هر کشوری به سفر می روند. جالب است که بدانید هر نفر در فنلاد به طور میانگین در سال 7.5 سفر می رود! بعد از فنلاندی ها نیز این آمریکایی ها هستند که با میانگین 6.7 سفر در سال جایگاه دوم را در این زمینه کسب می کنند. بعد از آن ها نیز مردم کشورهایی مثل سوئد با میانگین 6 سفر در سال به ازای هر نفر، مردم دانمارک با 5.3 سفر به ازای هر نفر در سال، مردم نروژ با میانگین 5.2 سفر به ازای هر نفر در سال و مردم هنگ کنگ و نیوزیلند با 4.3 سفر به ازای هر نفر در سال و همین طور مردم کانادا به ازای 4.1 سفر در سال به ازای هر نفر جایگاه های بعدی را از آن خود کرده اند. جایگاه نهم و دهم نیز متعلق به مردم کشور استرالیا و فرانسه است که مردم هر کدامشان به ترتیب به صورت میانگین، 3.8 و 3.5 بار در طول سال به سفر می روند.

    مردم کدام کشور دنیا بیشتر به سفر می روند

    جالب است که بدانید مردم فنلاند هم از نظر تعداد سفرهای داخلی و هم از نظر تعداد سفرهای خارجی در صدر لیست قرار گرفته اند و دلیل این امر هم این است که مردمانش هم درآمد بالایی دارند و هم نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است. از طرفی خصلت های فرهنگی نیز به شکلی است که خیلی زود با مردم کشورهای دیگر جوش می خورند و در کل مردم اهل سفری هستند. 
    جالب است که بدانید مردم آمریکا، سفرهای داخلی بسیار زیادی می روند و به نسبت مردم دیگر کشورهای دنیا بیشتر به سفرهای داخلی می روند. دلیلش هم این است که آمریکا کشور بزرگی است و از نظر جغرافیایی، کشور بسیار گسترده و متنوعی است. از طرفی مردم آمریکا بیشتر دوست دارند که کشور خودشان را کشف کنند و در کشور خودشان سفر داشته باشند. یکی از دلایل این مسئله این است که هزینه سفرهای خارجی برای مردم آمریکا کمی سنگین است و از طرفی تعداد تعطیلات کاری مردم آمریکا بسیار کم است و به خاطر همین هم ترجیح می دهند که سفرهای کوتاه مدتی داشته باشند و به همین دلیل هم هست که بیشتر به سفرهای داخلی می روند.
    جالب است که بدانید مردم سوئد نیز از این نظر بیشتر اهل سفر و مسافرت هستند که زندگی بسیار باکیفیتی دارند و کشورشان از نظر امنیت و کیفیت زندگی عالی است و به خاطر همین هم هست که مردمانش زیاد به سفرهای داخلی می روند.

    مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر به سفر می روند

    همان طور که گفته شد، مردم دانمارک نیز اهل سفر رفتن هستند. دلیلش هم این است که دسترسی به شهرهای مختلف دانمارک خیلی ساده است و اگر مردم اراده کنند سفرهای خارجی داشته باشند هم با مشکل زیادی رو به رو نمی شوند. مردم دانمارک به راحتی می توانند به دیگر بخش های اسکاندیناوی، کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکای شمالی سفر کنند. بیشتر مردم اسکاندیناوی به نسبت معیارهای جهانی، ثروتمند به حساب می آیند و همین مساله هم باعث می شود که آن ها توانایی بیشتری برای سفر داشته باشند. به خاطر همین هم هست که مردم اسکاندیناوی، اغلب زمستان هایشان را در کشورهای دیگر می گذرانند تا هم زمستان های آسان تری را تجربه کنند و هم کمی در طول سفر تفریح کنند. اصولا در کشورهای اسکاندیناوی، نرخ بیکاری بسیار پایین است و از آنجایی که هزینه زندگی در این کشورها بسیار زیاد است، مردم ترجیح می دهند تا بیشتر سفر کنند تا پول کمتری در زندگی خرج کنند! 
    برای رزرو تورهای ارزان و تور اروپا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مردم کدام کشورهای دنیا بیشتر به سفر می روند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW