021-88507190

هر آنچه باید درباره مثلث برمودا بدانید!

گردشگری م.مقیمی 12 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مثلث برمودا یکی از عجیب ترین نقاط دنیاست و شک و شبهه های زیادی در مورد آن وجود دارد که در طول تاریخ ناپدید شدن هواپیماها و کشتی ها در این منطقه موجب شده است تا فرضیه هایی از مثلث برمودا شکل بگیرد.اما اصلا این مثلث برمودا چه جور جایی است؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آیا مثلث برمودا واقعی است؟

    مثلث برمودا یکی از عجیب ترین نقاط دنیاست و شک و شبهه های زیادی در مورد آن وجود دارد! مثلث برمودا جایی است که بعضی از مردم معتقدند که نیروهای فرازمینی در آن وجود دارد و بعضی آن را به یک جای شیطانی نسبت می دهند و خیلی از افراد بر این باورند که مثلث برمودا جایی است که هر کشتی و هر هواپیمایی که از آن عبور کند، ناپدید می شود! اما اصلا این مثلث برمودا کجاست و چه جور جایی است؟ آیا مثلث برمودا واقعی است؟ ما امروز می خواهیم به همه سوالات شم درباره این منطقه و رازهایی از مثلث برمودا پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید. 

    آیا مثلث برمودا واقعی است

    تصویر هوایی از مثلث برمودا

    مثلث برمودا چیست؟

    مثلث برمودا که با نام مثلث شیطانی نیز شناخته می شود، جایی در اقیانوس اطلس است که در آن آمار بالایی از ناپدید شدن هواپیما و کشتی وجود دارد. به همین خاطر هم خرافه ها و افسانه های زیادی در مورد این تکه کوچک از اقیانوس اطلس وجود دارد و عموم مردم دوست دارند که آن افسانه ها را باور کنند! اما شما باید این را بدانید که یک سری حقایق علمی درباره مثلث برمودا وجود دارد که خیلی از این ناپدید شدن ها و خیلی از این افسانه ها را توجیه می کند! در ادامه از همه این حقایق علمی پرده برداری می کنیم و شما را با حقیقت مثلث برمودا آشنا می کنیم!

    مثلث برمودا کجاست؟

    مثلث برمودا یک منطقه در اقیانوس اطلس است که کاملا هم مرز مشخصی ندارد. اما تقریبا به شکل یک مثلث است که در میان ساحل جنوب شرقی آمریکا و جزیره کوبا، جزیره هیسپانیولا، جامائیکا و پورتوریکو قرار گرفته است.  بر طبق آمار و ارقام مجود می توان گفت که حدودا 50 کشتی و 20 هوپیما در آن ناپدید شده اند و سرمنشا همه افسانه ها در مورد مثلث برمودا نیز همین ناپدید شدن هاست. اما نکته اینجاست که تا به حال هواپیماها و کشتی های زیادی هم توانسته اند از این منطقه عبور کنند و اتفاقی هم برایشان نیفتاده است!

    با ترسناک ترین مناطق دنیا آشنا شوید

    خطرناک ترین شهربازی های دنیا

    نقاط عجیب و وحشتناک هندوستان

    حقایق ناگفته درباره کلبه وحشت انزلی

    ترسناک ترین جاذبه های گردشگری چین

    مثلث برمودا کجاست

    گمشدگان مثلث برمودا

    تا به حال چند نفر در مثلث برمودا ناپدید شده اند؟

    بعضی از مردم دنیا معتقدند که مثلث برمودا دست موجودات فرازمینی است و به همین خاطر هم هست که افراد زیادی تا به حال در مثلث برمودا ناپدید شده اند! این دسته از افراد بر این باورند که موجودات فرازمینی آدم هایی که از این مثلث عبور می کنند را می دزدند تا بتوانند بر روی گونه انسان مطالعه داشته باشند! اما واقعیت این است که اصلا این افسانه ها وجود ندارند! در واقع محققین وجود طوفان های سهمگین در این منطقه را علت ناپدید شدن هواپیماها و کشتی ها در مثلث برمودا می دانند و اصلا دلایل افسانه ای را منطقی نمی دانند! این محققین بر این باورند که تغییرات آب و هوایی مثلث برمودا بسیار زیاد است و نکته دیگر اینکه در این منطقه یک سری ناهنجاری های ژئومغناطیسی هم وجود دارد که باعث می شود مسیریابی به صورت غلط انجام شود! البته این را هم بگوییم که این ناهنجاری ها در جاهای دیگر دنیا هم وجود دارند و فقط مختص به مصلث برمودا میشوند! تئوری دیگری هم که در مورد مثلث برمودا وجود دارد، این است که در این منطقه گاز متان زیادی وجود دارد که وقتی به سطح آب می رسد، باعث غرق شدن کشتی ها می شود! اما با این حال هنوز هم افسانه های زیادی در مورد مثلث برمودا وجود دارد و هنوز دلیل صد در صدی ناپدید شدن کشتی ها و هواپیما در مثلث برمودا مشخص نشده است! البته خوب است این را هم بدانید که جاهای خطرناک تری هم از مثلث برمودا وجود دارد که خیلی از مردم دنیا آن ها را نمی شناسند و به اشتباه تصور می کنند که این ناپدید شدن ها فقط در مثلث برمودا اتفاق می افتند! اما اگر نگاهی به لیست خطرناک ترین آب های کره زمین نگاهی بیندازید، می بینید که نام مثلث برمودا اصلا در آن لیست ثبت نشده است و این بدین معنی است که مثلث برمودا خطرناک ترین نقطه اقیانوسی نیست! در واقع محقیقن معتقدند که هیچ افسانه ای در مورد مثلث برمودا واقعیت ندارد و بر طبق آمار و ارقام، نقاط دیگری در اقیانوس های مختلف هم وجود دارند که شاهد اتفاق های این چنینی بوده اند و نکته دیگر اینکه دلیل ناپدید شدن خیلی از کشتی ها در مثلث برمودا به خاطر کم تجربگی ناخداهای آن کشتی ها بوده است و نه مسائل فرازمینی!

    تا به حال چند نفر در مثلث برمودا ناپدید شده اند

    کشتی در مثلث برمودا

    آیا واقعا خلبان ها از مثلث برمودا رد نمی شوند؟

    به خاطر افسانه هایی که در مورد مثلث برمودا وجود دارند، خیلی از مردم دنیا فکر می کنند که خلبان ها اصلا از مثلث برمودا رد نمی شوند! اما واقعیت این است که هر کسی که از میامی می خواهد به سن خوآن در پورتوریکو بروید باید از همین نقطه عبور کند و اتفاقا پروازهای زیادی هم در طول روز از مثلث برمودا عبور می کنند و هیچ اتفاقی هم برایشان نمی افتد! اما به هر حال هنوز هم مثل هر نقطه دیگری در زمین، حادثه های هوایی در این منطقه هم اتفاق می افتد و این حقیقتی است که نمی توان منکر آن شد! اما نکته اینجاست که آمار و ارقام سانحه های هوایی در مثلث برمودا بیشتر از نقاط دیگر کره زمین نیست و آمار و ارقام آن کاملا طبیعی است! با این حساب منطقی است که مسئولان صنعت هوایی خودشان را درگیر افسانه ها و داستان های ماوراءالطبیعه در مورد مثلث برمودا نکنند و به کار خودشان ادامه دهند و پروازهای لازم را بر فراز مثلث برمودا برنامه ریزی کنند و از این افسانه های غیر واقعی نترسند!

    آیا واقعا خلبان ها از مثلث برمودا رد نمی شوند

    محل دقیق مثلث برمودا

    دیگر مطالب جذاب گردشگری را در اینجا بخوانید

    فاصله ایران تا آمریکا و برخی از کشورهای مهم جهان

    بی ادب ترین کشورهای جهان 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW