021-88507190

بهترین هتل های حبابی جهان را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 25 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم از بچگی آرزوی این را داشته اید که یک شب را در زیر آسمانی پر ستاره سپری کنید و با تماشای یک چشم انداز بی نظیر به خواب بروید و صبحتان را هم با دیدن یک منظره خارق العاده آغاز کنید، می توانید با اقامت در یکی از هتل های حبابی جهان به آرزویتان برسید!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین هتل های حبابی جهان

    اگر شما هم از بچگی آرزوی این را داشته اید که یک شب را در زیر آسمانی پر ستاره سپری کنید و با تماشای یک چشم انداز بی نظیر به خواب بروید و صبحتان را هم با دیدن یک منظره خارق العاده آغاز کنید، می توانید با اقامت در یکی از هتل های حبابی جهان به آرزویتان برسید! جالب است که بدانید این آرزو آنقدری در بین مردم مختلفی از سراسر جهان متداول بوده است که هتل های زیادی در سراسر جهان با این ایده طراحی و ساخته شده اند و با عنوان هتل های حبابی در دنیا مشهور شده اند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هتل های حبابی جهان آشنا کنیم.

    هتل حبابی فرانسه

    هتل حبابی فرانسه که با نام هتل Attrap’ Rêves شناخته می شود، یکی از بهترین هتل های حبابی جهان به حساب می آید. در این هتل 6 اتاق حبابی شکل وجود دارد که هر کدامشان با دیگری متفاوت است و هر کدامشان دکوراسیون خاص خودشان را دارند. این اتاق های حبابی شکل دارای چشم انداز 350 درجه ای به اطراف هستند و اقامت در آن ها باب میل کسانی است که از گذراندن شب در یک طبیعت زیبا و بکر جنگلی لذت می برند. جالب است که بدانید در نزدیکی این اتاق های حبابی شکل، یک ساختمان اصلی نیز ساخته شده است که مهمانان می توانند در آن غذایشان را میل کنند و با تلسکوپ به تماشای ستاره های آسمان بنشینند و یا از امکانات رفاهی و تفریحی هتل نظیر جکوزی روباز آن استفاده کنند و یک اقامت لاکچری را در فرانسه تجربه کنند. این هتل در شهر آلواچ در بخش جنوب شرقی فرانسه واقع شده است و یکی از عاشقانه ترین هتل های فرانسه به حساب می آید. با این حساب، اگر شما هم نیاز به این دارید که برای چند روزی احساس کنید در جهان هستی تنها هستید و یا اینکه دوست دارید عاشقانه ترین روزهای ممکن را در فرانسه سپری کنید، باید به اقامت در این هتل حبابی در فرانسه فکر کنید.

    هتل حبابی فرانسه

    هتل حبابی دام گاردن انگلیس

    هتل حبابی دام گاردن انگلیس نام یکی از جذاب ترین هتل های حبابی جهان است که در منطقه گلوسسترشایر انگلیس واقع شده است. در این هتل 11 چادر حبابی شکل بنا شده است و در آن ها، امکان تجربه یک اقامت لاکچری در دل طبیعت فراهم شده است. با این حساب، می توان گفت که اقامت در این هتل حبابی در انگلیس مناسب کسانی است که به دنبال ماجراجویی هستند و از وقت گذرانی در طبیعت خوششان می آید.

    هتل حبابی دام گاردن انگلیس

    هتل حبابی بابل تنت استرالیا

    هتل بابل تنت به عنوان یکی از جالب ترین هتل های حبابی جهان در استرالیا ست، هتل بابل تنت هتلی است که در ایالت نیو ساوت ولز (ایالت ولز جنوبی نو) واقع شده است. این هتل دارای چادرهای حبابی شکلی است که دارای انواع امکانات رفاهی مطلوب نظیر اسپیکرهای بلوتوسی و تلسکوپ برای تماشای آسمان پر ستاره هستند و معمولا کسانی از اقامت در آن ها استقبال می کنند که به دنبال تجربه یک سفر کاملا متفاوت با شرایط کاملا خاص هستند.

    هتل حبابی بابل تنت استرالیا

    هتل حبابی ایسلند

    هتل حبابی ایسلند از آن جهت به عنوان یکی از بهترین هتل های حبابی جهان شناخته می شود که در یک طبیعت کاملا منحصر به فرد ساخته شده است. جالب است که بدانید یک سری تور طبیعت گردی در ایسلند برگزار می شود که اقامت در این هتل حبابی، جزئی از برنامه آن است. با همراهی با این تورهای طبیعت گردی در فصل زمستان، می توانید گشتی در محیط جنگلی اطراف این هتل حبابی شکل بزنید، ساعتی را در چشمه های آب گرم طبیعی اطراف آن سپری کنید و بعد یک شب رویایی و فراموش نشدنی را این هتل حبابی شکل سپری کنید و ساعاتی به یادماندنی را به تماشای آسمان پر ستاره ایسلند و طبیعت منظره برفی آن بنشینید.

    هتل حبابی ایسلند

    هتل حبابی موریس

    هتل حبابی موریس به عنوان یکی از زیباترین هتل های حبابی جهان، هتلی است که در قلب جزیره موریس و در میان یک مزرعه شالیزار برنج واقع شده است و کسانی که اقامت در آن را انتخاب می کنند، معمولا کسانی هستند که به دنبال تجربه یک اقامت رویایی و منحصر به فرد هستند و می خواهند که یک شب فراموش نشدنی را در زیر آسمان پر ستاره موریس سپری کنند. جالب است که بدانید کسانی که در هتل حبابی موریس اقامت می کنند، می توانند از برنامه های تفریحی این هتل نیز بهره ببرند و انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز از کایاک سواری (قایق سواری) گرفته تا ماهی گیری، طبیعت گردی و بازدید از کارخانه چای سازی را در جزیره زیبای موریس تجربه کنند.
    برای رزرو انواع تور ارزان و تور لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هتل حبابی موریس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW