021-88507190

هرآنچه باید درباره هتل زرافه ها در کنیا بدانید

اخبار م.مقیمی 26 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هتل زرافه ها نام هتلی است که در کشور کنیا در شرق آفریقا واقع شده است و یکی از مشهورترین، خاص ترین و جذاب ترین هتل های جهان به حساب می آید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هرآنچه باید درباره هتل زرافه ها در کنیا بدانید

    هتل زرافه ها نام هتلی است که در کشور کنیا در شرق آفریقا واقع شده است و یکی از مشهورترین، خاص ترین و جذاب ترین هتل های جهان به حساب می آید. دلیلش هم مشخص است! مهمانان هتل زرافه ها تجربه ای را در زمان اقامتشان کسب می کنند که در هیچ جای دیگر این کره خاکی نصیبشان نمی شود! همان طور که از نام هتل زرافه ها بر می آید، جذابیت این هتل به خاطر وجود دوستان گردن درازی است که همراه مهمانان در همین هتل زندگی می کنند! حالا تصورش را بکنید که این مهمانان گردن دراز از  شما انتظار دارند که صبح به صبح به آن ها صبحانه بدهید و به خاطر همین هم هست که آزادانه سرشان را از پنجره اتاق داخل می کنند و منتظر می مانند که با دستان خودتان به آن ها صبحانه بدهید! پس اگر شما هم عاشق حیوانات هستید و از کسب چنین تجربه های جالبی در زندگی استقبال می کنید، باید به شما بگوییم که این هتل از آن هتل هایی است که باید برای یک شب هم که شده، تجربه اقامت در آن را کسب کنید! با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با هتل زرافه ها در کنیا آشنا کنیم.

    هرآنچه باید درباره هتل زرافه ها در کنیا بدانید

    درباره هتل زرافه ها در کنیا

    هتل زرافه ها را با نام هتل مانور زرافه کنیا نیز می شناسند. در این هتل رسم است که مهمانان پنجره های اتاقشان را باز می گذارند تا این زرافه ها به سر میز غذایشان بیایند! جالب است که بدانید هتل زرافه ها در کنیا فقط 12 اتاق دارد و با اینکه یک هتل لاکچری به حساب می آید، در آن از امکانات لوکسی مثل استخر شنا و باشگاه ورزشی خبری نیست! در واقع همین محیط طبیعی هتل زرافه ها است که باعث جذابیت و مشهوریت آن شده است و به خاطر همین هم در آن امکاناتی که باعث یادآوری این مسئله به شما می شوند که در قرن 21 زندگی می کنید، تعبیه نشده است! اما به جایش، تمامی اتاق های هتل مانور زرافه دارای دکوراسیون بسیار زیبایی هستند و خدمه هتل هم به بهترین شکل ممکن به مهمانان خدمات رسانی می کنند. 

    درباره هتل زرافه ها در کنیا

    هزینه های اقامت در هتل زرافه ها در کنیا

    این را باید بدانید که این هتل به قدری محبوب است که شما باید از چند سال قبل برای رزرو یک اتاق در آن اقدام کنید! از طرفی این را هم بهتر است بدانید که هزینه اقامت در این هتل هم بالا است و دلیلش هم همان مشهوریتی است که در دنیا کسب کرده است. جالب است که بدانید هزینه اقامت در هتل زرافه ها در کنیا از 620 دلار به ازای هر نفر شروع می شود و اصولا هتل ارزانی به حساب نمی آید. اما به هر حال، این هتل یک هتل معمولی نیست و خاطراتی در ذهن مهمانانش به جا می گذارد که تا عمر دارند فراموششان نمی کنند! به خاطر همین هم هست که توریست ها حاضر به پرداخت هزینه اقامت در آن می شوند و از چند سال قبل، انتظار رسیدن نوبتشان برای اقامت در این هتل و صبحانه خوردن با زرافه ها را می کشند!البته اگر شما هم قصد سفر به کنیا را داشته باشید و نتوانید اتاقی را در این هتل رزرو کنید، باز هم این امکان برایتان وجود دارد که ساعتی را با زرافه ها سپری کنید و به آن ها با دست خودتان غذا دهید. جالب است که بدانید در این هتل محلی برای غذا دادن به زرافه ها تعبیه شده است که آن دسته از توریستانی که در این هتل اتاق ندارند، به آن مراجعه می کنند و ساعتی را با زرافه ها سپری می کنند و بعد هم به هتل خودشان در کنیا می روند. با این حساب، اگر شما هم نمی توانید از چند سال قبل اقدام به رزرو اتاق در هتل زرافه ها در کنیا کنید و یا به هر دلیلی دلتان نمی خواهد که هزینه اقامت در آن را بپردازید، با این روش می توانید تجربه غذا دادن به زرافه ها را کسب کنید و سفرتان به کنیا را خاطره انگیز کنید.برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هزینه های اقامت در هتل زرافه ها در کنیا

    هزینه های اقامت در هتل زرافه ها در کنیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW