021-88507190

استرالیا نیز سفر ایرانیان را محدود کرد

اخبار ش. علیزاده 10 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با گسترش ویروس کرونا در ایران و کشف اولین مورد مبتلا به این ویروس در نیوزلند که یک ایرانی بوده، استرالیا در جدیدترین اقدام خود مواضع جدیدی برای مسافرانی که از ایران به این کشور میروند ایجاد کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اعمال محدودیت سفر به استرالیا برای ایرانیان، به دلیل شیوع ویروس کرونا 

    در پی اعلامیه ای توسط وزارت بهداشت کشور استرالیا، از تاریخ اول مارس 2020 قرار است تا مواضع جدیدی برای ایرانیان و افرادی که قصد سفر به خاک این کشور از ایران را داشته باشند اجرا گردد. در پی این اطلاعیه شهروندان استرالیایی و افراد مقیم در این کشور نیز که از ایران سفر داشته اند پس از ورود به استرالیا می بایست به مدت دو هفته در قرنطینه بمانند. همچنین در دیگر قانون اعلام شده توسط وزیر بهداشت استرالیا قرار است تا اتباع خارجی که از ایران به مقصد استرالیا سفر می‌کنند، باید به مدت دو هفته از خروج آنها از خاک ایران برای ورود به استرالیا گذشته باشد.

    این اطلاعیه درحالی است که سازمان جهانی بهداشت خطر شیوع ویروس کرونا در جهان را با سرعت خیلی زیادی توصیف کرده و هشدار خود را در این مورد به "بالاترین سطح ممکن" رسانده است. از طرفی با شیوع ویروس کرونا در ایران، کشورهایی نظیر پاکستان، عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، تاجیکستان، امارات و ترکیه مرزهای زمینی و هوایی خود را با ایران یا بر روی ایرانیان در روزهای گذشته بسته‌ اند و حال استرالیا نیز در کنار کشورهایی چون روسیه، قوانین جدیدی مبنی بر محدودیت سفر ایرانیان به این کشور وضع نموده است. 

    کرونا ویروس

    آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، رزرو تورهای نوروزی، تور خارجی و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW