021-88507190

ممنوع شدن ورود ایرانیان به آمریکا به خاطر ویروس کرونا

اخبار م.مقیمی 12 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) به دنبال وارد شدن ویروس کرونا به خاک آمریکا، محدودیت هایی را برای سفر به آمریکا تعیین کرد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    منع ورود ایرانیان به آمریکا به خاطر ویروس کرونا

    دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) به دنبال وارد شدن ویروس کرونا به خاک آمریکا، محدودیت هایی را برای سفر به آمریکا تعیین کرد. در طی این بیانیه، دونالد ترامپ مشخص کرد که نه تنها محدودیت منع ورودی ایرانیان به آمریکا سر جای خودش هست، بلکه هر کسی که در 14 روز گذشته به ایران سفر کرده باشد هم اجازه ورود به آمریکا را ندارد. در واقع این محدودیت سفر به آمریکا به این جهت در نظر گرفته شده است که مقامات آمریکا می خواهند از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشورشان خودداری کنند و به همین خاطر هم هست که فعلا ایرانیان و هر کسی که در طول دو هفته گذشته سفری به ایران داشته است، حق وارد شدن به خاک آمریکا را ندارد.
    البته کسی از چین هم حق ورود به آمریکا را ندارد و دلیل این امر هم مشخص است. به هر حال ویروس کرونا از کشور چین به کشورهای دیگر جهان شیوع پیدا کرده است و تا امروز، کشور چین بیشترین شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا را داشته است. به همین دلیل هم علاوه بر محدودیت ورود ایرانیان به آمریکا، محدودیت هایی هم برای مردم چین لحاظ شده است.
    از این گذشته دونالد ترامپ از سیتیزن های آمریکایی درخواست کرد که از سفر به ایتالیا و کره جنوبی نیز خودداری کنند تا سرعت شیوع کرونا در آمریکا کمتر شود. مقامات آمریکا اعلام کردند که خواستار این هستند که مردم آمریکا به بخش هایی از ایتالیا و کره جنوبی که درصد شیوع کرونا در آن ها بیشتر است، سفر نکنند.
    در طی این بیانیه، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که قرار است در تاریخ دوشنبه 2 مارس 2020 (12 اسفند 1398) با بعضی از بزرگترین کمپانی های داروسازی جهان ملاقات کند تا ترتیب ساخت واکسن کرونا داده شود.
    چراکه به تازگی اولین مورد مرگ ناشی از کرونا ویروس در آمریکا تایید شده است و این مساله باعث نگرانی مردم آمریکا شده است. لازم به ذکر است که ویروس کرونا تا به حال باعث مرگ بیش از 2،800 نفر در دنیا شده است و تا به حال بیش از 80،000 نفر را گرفتار خودش کرده است. در این میان، حداقل 64 مورد مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا شناسایی شده است و این مساله باعث نگرانی های مقامات آمریکا و بالطبع شدیدتر شدن محدودیت های منع سفر ایرانیان به آمریکا شده است.البته آقای دونالد ترامپ معتقد است که نیازی به نگرانی در مورد کرونا ویروس وجود ندارد و کشور آمریکا از هر لحاظ برای مقابله با این بحران آماده است. 

    منع ورود ایرانیان به آمریکا به خاطر ویروس کرونا

    آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، تور خارجی، بلیط هواپیما، تور نوروزی و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW