021-88507190

اماکن بسیار زیبا ، جذاب ودیدنی تور سنگاپور

راهنمای سفر م.مقیمی 20 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در ادامه می خواهیم یک سری از محبوب ترین جاهای دیدنی سنگاپور را به شما معرفی کنیم تا شما هم با ما هم عقیده شوید که سنگاپور یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی دنیا است! با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جاهای دیدنی سنگاپور

    سنگاپور از آن کشورهایی است که سفر به آن هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جذاب است. این کشور به عنوان یکی از خانوادگی ترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته می شود و هر کسی با هر سن و سالی شیفته اش می شود. در ادامه می خواهیم یک سری از محبوب ترین جاهای دیدنی سنگاپور را به شما معرفی کنیم تا شما هم با ما هم عقیده شوید که سنگاپور یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی دنیا است! با ما همراه باشید.

    جاهای-دیدنی-سنگاپور

    جزیره سنتوزا سنگاپور

    جزیره سنتوزا یک جزیره کاملا تفریحی است که همه چیز در آن برای تفریح کودکان و البته بزرگترها مهیا شده است. شما برای دسترسی به این جزیره می توانید از کوه فابر سوار تله کابین شوید و همزمان با کسب یک تجربه خاص و به یادماندنی، به این جزیره زیبا دسترسی پیدا کنید. به شما قول می دهیم که زیبایی بی نظیر چشم اندازی که در این مسیر تله کابین سواری می بینید، تا عمر دارید از ذهنتان بیرون نمی رود! 
    تازه بعد از اینکه از این تله کابین جذاب پیاده شوید، تفریح شما آغاز می شود! چراکه در این جزیره در سنگاپور انواع امکانات تفریحی تعبیه شده است و هیچ کم و کاستی در آن احساس نمی شود. در جزیره سنتوزا سنگاپور یک شهربازی وجود دارد که 7 محوطه بازی مختلف دارد که هر کدامشان یک تم مخصوص به خودشان را دارند. از این گذشته، یک موزه مادام توسو نیز در جزیره سنتوزا سنگاپور ساخته شده است که در آن می توانید مجسمه هایی طبیعی از سلبریتی های دنیا را ببینید و با آن ها عکس بگیرید! از طرفلی یک آکواریوم جذاب نیز در جزیره سنتوزا سنگاپور وجود دارد که در آن می توانید بیش از 100،000 موجود دریایی را از نزدیک ببینید. همچنین می توانید به موزه هنری خطای دید سنگاپور بروید و در آنجا در کنار دکورهای جذاب و نقاشی های سه بعدی عکس بگیرید و در تصاویرتان از حقه های خطای دید استفاده کنید تا در نهایت حافظه دوربینتان پر از عکس های عجیب و غریب بشود. همچنین می توانید به پارک آبی ادونچر کاو سنگاپور بروید و بدین شکل بهترین روز زندگیتان را در این جزیره زیبا در تور سنگاپور رقم بزنید. 

    جزیره سنتوزا سنگاپور

    باغ وحش سنگاپور

    در باغ وحش سنگاپور بیش از 300 گونه مختلف از جانوران نگهداری می شود که دیدنشان معمولا برای کسانی که از حیوانات خوششان می آید، بسیار جذاب است. در این باغ وحش شرایطی فراهم شده است که شما می توانید در آن با اورانگوتان های بزرگ صبحانه هم بخورید! همچنین می توانید در برنامه تفریحی شبانه این باغ وحش شرکت کنید و یکی از خاص ترین تجربه های زندگیتان را در تور سنگاپور کسب کنید. قضیه از این قرار است که شب ها یک نمایش سه بعدی جالب در باغ وحش سنگاپور اجرا می شود که در آن با استفاده از تجهیزات خاص، تصاویری سه بعدی از حیوانات مجازی ساخته می شود که شما می توانید در میان آن ها قدم بزنید و با شنیدن صوت ها و دیدن تصاویر خاص به دنیای مجازی حیوانات سفر کنید!

    باغ وحش سنگاپور

    نایت سافاری سنگاپور

    نایت سافاری سنگاپور یکی از جالب ترین جاهای دیدنی سنگاپور است. در حقیقت نایت سافاری سنگاپور اولین پارک سافاری و اولین باغ وحشی در دنیا است که مخصوص حیوانات شبگرد است! در این باغ وحش منحصر به فرد بیش از 2،500 حیوان زندگی می کنند که شما می توانید با ماشین از میان آن ها عبور کنید و این حیوانات حیات وحش را از نزدیک ببینید.

    نایت سافاری سنگاپور

    گاردنز بای دی بی سنگاپور (باغ های خلیج سنگاپور)

    یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، جایی به نام گاردنز بای دی بی است. گاردنز بای دی بی یک باغ زیبا است که با نام باغ های خلیج سنگاپور نیز شناخته می شود. این باغ بزرگ پر از سازه هایی به شکل درختان بزرگ است که در حقیقت، باغ های عمودی هستند و روی آن ها گیاهان مختلفی کشت شده است. این درختان در طول شب نورپردازی می شوند و مسلما شما هم با دیدن آن ها شگفت زده می شوید. در مجموعه باغ های خلیج سنگاپور، یک جاذبه توریستی دیگر هم وجود دارد که به آن فلاور دام سنگاپور (گنبد گل سنگاپور) می گویند. این گنبد بزرگترین گلخانه شیشه ای دنیا است و در آن آب و هوای خنک و خشک منطقه مدیترانه شبیه سازی شده است و در آن بیش از 32،000 گیاه کاشته شده است.

    گاردنز بای دی بی سنگاپور (باغ های خلیج سنگاپور)

    اسکای پارک مارینا بی سندز سنگاپور

    بر فراز هتل مارینا بی سندز سنگاپور که یکی از معروف ترین هتل های سنگاپور است، یک سکوی دید وجود دارد که در طبقه 57 آن واقع شده است و شما می توانید از بالای آن چشم انداز زیبای سنگاپور را تماشا کنید. خوشبختانه ورود به این سکوی دید برای عموم آزاد است و حتی کسانی که در هتل مارینا بی سندز سنگاپور اقامت نمی کنند هم می توانند وارد آن شوند. از آن هم جالب تر اینکه در بالای سه برج هتل مارینا بی سندز سنگاپور، یک استخر تعبیه شده است که آن استخر هم چشم انداز بی نظیری به اطراف دارد. از این گذشته از بالای سکوی دید این برج می توانید نمایش جالب فواره های موزیکال را هم تماشا کنید و بدین شکل یک شب عالی و به یادماندنی را در تور سنگاپور برای خود و خانواده تان رقم بزنید.برای رزرو تور سنگاپور می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    اسکای پارک مارینا بی سندز سنگاپور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW