021-88507190

فصل حراج دبی چه زمانی است؟

گردشگری م.مقیمی 25 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی و دیگر شهرهای امارات دارای مراکز خرید مدرن و لوکس، فروشگاه ها و بوتیک های جذاب و بازارهای خوب هستند که این کشور را برای خرید به مکانی ایده آل تبدیل کرده است و در طی سال، افراد زیادی را برای خرید از سراسر جهان به خود جذب می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فصل حراج دبی چه زمانی است؟

    دبی و به طور کلی شهرهای مختلف کشور امارات، برای خرید عالی هستند و به قدری مراکز خرید متنوعی را در خود جای داده اند که در سراسر سال، افراد زیادی را برای خرید از سراسر جهان به خود جذب می کنند. در کشور امارات مراکز خرید مدرن و لوکس، فروشگاه ها و بوتیک های جذاب و بازارهای خوب زیادی وجود دارد که هر کدامشان نظر گروهی از توریستان را به خودشان جلب می کنند. با این اوصاف می توان گفت که سفر به دبی برای خرید می تواند یک سفر خوب و به یادماندنی برای هر کسی باشد. البته اگر کسی بتواند در فصل حراجی دبی به دبی برود و در آن زمان خریدش را در دبی انجام دهد، برد کرده است و مطمئنا سفرش به دبی دلنشین تر از حالت معمول هم می شود. جالب است بدانید که در فصل حراجی دبی، اجناس و لباس های مراکز خرید دبی تا 70 و یا حتی 80 درصد تخفیف می خورند و این بدین معنی است که شما می توانید در زمان تخفیف های مراکز خرید دبی، بهترین و به روزترین لباس ها را با کمترین قیمت ممکن از مراکز خرید دبی تهیه کنید. تازه علاوه بر این، می توانید در قرعه کشی های جالب مراکز خرید دبی در آن بازه زمانی هم شرکت کنید و گذشته از همه اینها، در برنامه های تفریحی مخصوص فصل حراجی دبی نیز شرکت کنید. اما سوال این است که اصلا فصل حراجی دبی چه زمانی است و چه زمانی مراکز خرید دبی وارد تخفیف می شوند؟ 

    فصل حراج دبی چه زمانی است

    فصل حراجی دبی و فصل حراجی امارات چه زمانی است؟

    معمولا رسم است که در فصل تابستان در حوالی تیر و مرداد و در فصل زمستان در حوالی دی و بهمن، مراکز خرید امارات وارد تخفیف های هیجان انگیز می شوند. اما نکته ای که باید حتما از آن مطلع باشید، این است که زمان واقعی تخفیف های مراکز خرید امارات مشخص نیست و سال به سال فرق می کند و علاوه بر این، هر امارتی برای خودش یک زمان متفاوت برای فصل حراجی دارد. در واقع هر سال تقریبا از 6 ماه قبل، زمان دقیق فصل حراجی دبی و فصل حراجی شهرهای دیگر امارات مشخص می شود. شما می توانید هر سال با یک جستجوی ساده در اینترنت، زمان دقیق حراجی همان سال را متوجه شوید و از قبل برای سفر به امارات برنامه ریزی کنید.  خوب است این را هم بدانید که هر ساله یک فستیوال جالب به نام فستیوال خرید در دبی برگزار می شود که هر سال، یا از اواخر ماه دسامبر و یا از اوایل ماه ژانویه شروع می شود و به مدت تقریبا 1 ماه ادامه پیدا می کند. این فستیوال مختص به دبی است و تخفیف های آن از همیشه بهتر است. 

    فصل حراجی دبی و فصل حراجی امارات چه زمانی است

    برای خرید در فصل حراجی به کدام شهر امارات برویم؟

    دبی، ابوظبی و شارجه سه تا از بهترین شهرهای امارات برای خرید هستند. هرچند از بین این سه شهر، دبی سرآمد بقیه است و همیشه هم از نظر تنوع مراکز خرید و هم از نظر تخفیف های ارائه شده، محبوب تر بوده است. نکته جالبی که باید درباره فصل حراجی دبی و فصل حراجی امارات بدانید، این است که در این زمان، هم مراکز خرید امارات و هم بازارهای امارات و حتی فروشگاه ها و بوتیک های کوچک امارات نیز برای مشتریان شان تخفیف می گذارند. نکته دیگر اینکه شما در فصل حراجی امارات و فصل حراجی دبی می توانید هر نوع کالایی را از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی و حتی ماشین ها را با قیمت مناسب از دبی و دیگر شهرهای امارات خریداری کنید. مثلا برندهایی مثل زارا، هرمس، بوگاتی، تیفانی و ورساچه در فصل حراجی دبی، اجناسشان را تا 80 درصد ارزان تر می کنند و با این حساب می توان گفت که هر کسی که در این زمان به دبی سفر کند، شانس بسیار بزرگی برای خرید نصیبش می شود. از این ها گذشته، در فصل حراجی دبی لپ تاپ ها، گوشی های تلفن همراه و دیگر وسایل الکترونیکی هم تخفیف می خورند. به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید چنین وسایلی را در فصل حراجی دبی داشتید، حتما برای خرید آن ها به میدان ناصر دبی بروید و انتظار این را داشته باشید که این وسایل الکترونیکی را بتوانید با 25% تا 50% تخفیف خریداری کنید. نکته جالب دیگر اینکه در فصل حراجی دبی، حتی طلاها نیز تخفیف می خورند و شما می توانید در این زمان، زیورآلات خوبی را هم با تخفیف از طلافروشی های دبی خریداری کنید. پس اگر شما هم عاشق خرید هستید، بهتر است که از همین حالا برای سفر به دبی در فصل حراجی های دبی برنامه ریزی کنید!برای رزرو تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    برای خرید در فصل حراجی به کدام شهر امارات برویم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW