021-88507190

بهترین فستیوال های خرید دنیا را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 02 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر عاشق خرید هستید باید بدانید که فستیوال های خرید متعددی در دنیا برگزار می شوند. از میان همه آن ها، 5 فستیوال خرید در دنیا وجود دارد که محبوب تر و هیجان انگیزتر هستند. در ادامه بهترین فستیوال های خرید دنیا را به شما معرفی میکنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فستیوال های خرید در سراسر دنیا

    اگر شما هم عاشق خرید هستید و همیشه دوست دارید که کمد لباستان را نو کنید، باید این را بدانید که فستیوال های خرید متعددی در کشورهای مختلف دنیا برگزار می شوند. اما از میان همه آن ها، 5 فستیوال خرید در دنیا وجود دارد که از بقیه محبوب تر و هیجان انگیزتر هستند. ما در ادامه بهترین فستیوال های خرید دنیا را به شما معرفی می کنیم.

    فستیوال خرید دبی (در ماه های دسامبر و ژانویه)

    فستیوال خرید دبی به عنوان یکی از برترین فستیوال های خرید دنیا، جشنواره ای است که در آن همه چیز از طلا گرفته تا لباس و وسایل الکترونیکی و حتی اتوموبیل تخفیف می خورد! با سفر به دبی در زمان برگزاری فستیوال خرید دبی می توانید از بیش از 6،000 فروشگاه و 70 مرکز خرید در سراسر امارات خرید کنید و از تخفیف های جالب که بعضی هایشان به 70% تخفیف هم می رسند، استفاده کنید. تازه بعد از خرید می توانید در برنامه های تفریحی ویژه جشنواره خرید دبی مثل آتش بازی ها و برنامه های دیگر نیز شرکت کنید و با یک تیر چند نشان بزنید!

    فستیوال خرید دبی (در ماه های دسامبر و ژانویه)

    فستیوال خرید سنگاپور (در ماه های ژوئن و جولای)

    هر ساله از 21 سال پیش تا به حال، یک حراج بزرگ در سنگاپور گذاشته می شود که به عنوان بزرگترین و محبوب ترین فستیوال خرید آسیا شناخته می شود. در این جشنواره خرید در سنگاپور می توانید از بهترین برندهای جهانی و محلی سنگاپور خرید کنید و از تخفیف های باورنکردنی جشنواره خرید سنگاپور استفاده کنید. در فستیوال خرید سنگاپور می توانید انتظار این را داشته باشید که همه نوع کالایی از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی با تخفیف های جالب به شما فروخته شود. این جشنواره در طول 8 هفته برگزار می شود و شرکت در آن برای هر کسی یک شانس بزرگ برای خرید لباس های ارزان است. 

    فستیوال خرید سنگاپور (در ماه های ژوئن و جولای)

    فستیوال خرید استانبول (در ماه جولای)

    جشنواره خرید استانبول یک فستیوال بزرگ است که در طول آن اجناس مراکز خرید استانبول و بازارهای استانبول همگی تخفیف می خورند. با سفر به استانبول در زمان برگزاری فستیوال خرید استانبول می توانید با یک بودجه خیلی کم از برندهای مختلف خرید کنید و بیشترین استفاده را از مراکز خرید استانبول ببرید.

    فستیوال خرید استانبول (در ماه جولای)

    فستیوال خرید کره (در ماه فوریه)

    فستیوال خرید کره که با نام حراج بزرگ کره شناخته می شود، یکی از بزرگترین فستیوال های خرید آسیا است. جالب است بدانید که بر طبق گزارش بانک کره، مردم کره جنوبی در جهان از سال 2011 بیشترین معاملات را با کارت های بانکیشان نسبت به مردم دیگر دنیا انجام می دهند و اصولا زیاد خرید می کنند! به هر حال اگر شما هم می خواهید از تخفیف های مراکز خرید کره جنوبی استفاده کنید، بهتر است که برنامه سفر به کره جنوبی را در زمان برگزاری جشنواره خرید کره برای خودتان تدارک ببینید. 

    فستیوال خرید کره (در ماه فوریه)

    فستیوال خرید کن در فرانسه (در ماه آوریل)

    فستیوال خرید کن که در شهر زیبای کن در فرانسه برگزار می شود، یکی از جذاب ترین جشنواره های خرید دنیا است. با اینکه جشنواره خرید کن در فرانسه فقط برای 3 یا نهایتا 4 روز برگزار می شود، اما با این حال به عنوان یکی از بهترین فستیوال های خرید دنیا شناخته می شود. در طی جشنواره خرید کن در فرانسه، اجناس مراکز خرید شهر کن در فرانسه تخفیف می خوردند و شما در زمان برگزاری این جشنواره می توانید شیک ترین و به روزترین لباس ها، کفش ها و کیف ها را با قیمت های باورنکردنی از این شهر زیبا در فرانسه تهیه کنید.برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری  می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    فستیوال خرید کن در فرانسه (در ماه آوریل)

    دیگر فستیوال های جذاب و دیدنی را با رجوع به لینک های زیر بشناسید

    5 فستیوال شاد و بی نظیر در آلمان

    رویداد مهم و جذاب در آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW