021-88507190

چگونه می توان ویزای تایلند را در بانکوک تمدید کرد؟

راهنمای سفر م.مقیمی 06 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم به تایلند سفر کرده اید و یا می خواهید سفر کنید و قصد دارید بیشتر از مدت زمان اعتبار ویزای تایلند خود در تایلند بمانید، باید حتما ویزای تایلند را برای خودتان تمدید کنید تا اقامتتان قانونی باشد.در ادامه هر آنچه که باید درباره تمدید ویزای تایلند بدانید را به شما می گوییم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تمدید ویزای تایلند

    اگر شما هم به تایلند سفر کرده اید و یا می خواهید به تایلند سفر کنید و می خواهید بیشتر از مدت زمان اعتبار ویزای تایلند خود در این کشور بمانید، باید حتما ویزای خود را تمدید کنید تا اقامتتان در تایلند قانونی باشد. تمدید کردن ویزای تایلند در بانکوک کار بسیار ساده ای است! کافی است که شما مدارک درست برای تمدید ویزای تایلند را داشته باشید، به جای درست بروید، در زمان درست به آنجا مراجعه کنید و هزینه مربوط به تمدید ویزای تایلند را بپردازید تا بتوانید ویزا را بدون هیچ مشکلی برای خودتان تمدید کنید. ما در ادامه هر آنچه که باید درباره تمدید ویزای تایلند در بانکوک بدانید را به شما می گوییم.

    چگونه می توان ویزای تایلند را در بانکوک تمدید کرد

    برای تمدید ویزای تایلند در بانکوک به کجا مراجعه کنیم؟

    شما می توانید ویزا تایلند خود را در اداره مهاجرت تایلند در شهر بانکوک تمدید کنید. لازم به ذکر است که اداره مهاجرت تایلند در منطقه ای به نام چانگ واتانا و در نزدیکی فرودگاه دن موئنگ واقع شده است و خیلی نزدیک به مرکز شهر بانکوک نیست.
    شماره اداره مهاجرت تایلند: 9889-2141-0 (66+)

    چگونه می توان به اداره مهاجرت تایلند رفت؟

    ارزان ترین راه دسترسی به اداره مهاجرت تایلند این است که سوار قطار هوایی بانکوک (اسکای ترین بانکوک) شوید و با پرداخت 1 تا 2 دلار کرایه آن، به ایستگاه مو چیت بروید. از آنجا کافی است که یک تاکسی بگیرید و از راننده تاکسی بخواهید که شما را به اداره مهاجرت تایلند ببرد. این را هم بهتر است بدانید که شما باید حدود 100 بات (3 تا 4 دلار) را به عنوان کرایه این مسیر پرداخت کنید.
    البته اگر فکر می کنید که وقت و حوصله استفاده از اسکای ترین های بانکوک را ندارید، می توانید از همان ابتدا یک تاکسی آنلاین (از اپلیکیشن Grab) بگیرید و با پرداخت حدود 300 بات به عنوان کرایه تاکسی، به راحتی هرچه تمام تر از درب هتلتان به اداره مهاجرت تایلند دسترسی پیدا کنید. 

    امکان تمدید ویزای تایلند برای همه وجود دارد؟

    اگر شما یک ویزا توریستی تایلند 14 روزه، 30 روزه یا 60 روزه داشته باشید، می توانید آن را با پرداخت 1900 بات تایلند به مدت 30 روز دیگر تمدید کنید. بعد از آن هم می توانید با پرداخت 1900 بات دیگر، یک تمدید ویزای فوری تایلند (به مدت 7 روز دیگر) هم دریافت کنید و 7 روز بیشتر در تایلند اقامت کنید. لازم به ذکر است که بعد از این 37 روز اضافه، ناچارید که برای اقامت بیشتر در تایلند، یک بار از تایلند خارج شوید و دوباره به کشور تایلند وارد شوید. 

    مدارک لازم برای تمدید ویزا تایلند چیست؟

    شما برای تمدید ویزای تایلند به 1900 بات، پاسپورت معتبر، فتوکپی پاسپورت، 2 عکس پاسپورتی، فرم درخواست تمدید ویزا و یک آدرس و شماره تلفن نیاز دارید.

    تمدید ویزای تایلند در بانکوک چقدر زمان می برد؟

    شما حدودا باید 60 دقیقه را برای طی کردن مسافت موجود تا اداره مهاجرت تایلند در نظر بگیرید. چراکه همان طور که گفته شد اداره مهاجرت تایلند از مرکز شهر بانکوک دور است. علاوه بر این زمان، شما باید حدودا 1 ساعت دیگر را برای تکمیل فرم تمدید ویزای تایلند و کارهای مربوط به آن در نظر بگیرید و دوباره 60 دقیقه را هم برای برگشت از اداره مهاجرت تایلند به هتلتان در نظر داشته باشید. با این حساب احتمالا شما یک صبح تا ظهر، درگیر کارهای مربوط به تمدید ویزای تایلند خواهید بود و عملا باید یک نیم روز را برای این کار صرف کنید. البته این را هم باید بگوییم که گاهی اوقات اداره مهاجرت تایلند خیلی شلوغ می شود و ممکن است که شما به جای یک ساعت، مجبور شوید که دو یا حتی سه ساعت را در اداره مهاجرت تایلند معطل شوید. 

    تمدید ویزای تایلند در بانکوک چقدر زمان می برد

    برای تمدید ویزای تایلند در بانکوک باید چه مراحلی را طی کنیم؟

    شما برای تمدید ویزای تایلند باید اول به اداره مهاجرت تایلند بروید و خارج از ساختمان اصلیش در صف موجود بایستید. وقتی که نوبتتان رسید و به داخل ساختمان اداره مهاجرت تایلند رفتید، باید به کانتر بروید و به مسئولین آن بگویید که درخواست تمدید ویزای تایلند را دارید. در این صورت آن ها به شما یک فرم درخواست تمدید ویزای تایلند ارائه می کنند و شما باید آن فرم را برای خودتان پر کنید. سپس باید فتوکپی پاسپورتتان را به آن برگه الصاق کنید و دوباره آن را به مسئولین کانتر اداره مهاجرت تایلند برگردانید. سپس باید به اتاق بعدی بروید و آنجا یک شماره نوبت دریافت کنید. سپس باید منتظر بمانید که شماره نوبت شما را بخوانند. سپس باید به کانتر مربوطه بروید و کار خودتان را بگویید و دوباره بنشینید تا مسئول آن کانتر کارتان را انجام دهد و دوباره شما را صدا کند و به شما اعلام کند که تمدید ویزای تایلند برایتان انجام شده است.در نهایت خوب است این را هم بدانید که اداره مهاجرت تایلند در بانکوک در ساعت 8:30 صبح باز می شود و بهتر است که شما از یک ربع قبل یعنی ساعت 8:15 در آنجا حضور داشته باشید تا بتوانید زودتر صف بگیرید. در ضمن اداره مهاجرت تایلند در بانکوک در بین ساعت 12 تا 1 ظهر برای ناهار تعطیل می شود و بهتر است که شما صبح زود به آن مراجعه کنید تا حتما قبل از ساعت ناهار کارتان تمام شود و به زمان ناهار مسئولین اداره مهاجرت تایلند بر نخورید.برای رزرو تور تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW