021-88507190

هزینه سفر به اندونزی چقدر است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 11 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اندونزی کشور بسیار زیبایی است که مقاصد گردشگری جالبی را در خود جای داده است که به مکانی پرطرفدار تبدیل شده است. ما در ادامه می خواهیم هزینه های سفر به اندونزی را بررسی کنیم تا شما راحت تر بتوانید برای سفر به اندونزی برنامه ریزی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به indonesia

    indonesia کشور بسیار زیبایی است که مقاصد گردشگری جالبی مثل بالی و جاکارتا را در خود جای داده است. اصولا کسانی به سفر به indonesia علاقه نشان می دهند که به دنبال کسب آرامش هستند و دلشان می خواهد که چند روزی را در طبیعت بکر و زیبا و در کنار سواحل بسیار جذاب سپری کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، مطمئنا می توانید سفر دلنشینی را به مقصد indonesia تجربه کنید. ما در ادامه می خواهیم هزینه مسافرت به indonesia را بررسی کنیم تا شما راحت تر بتوانید برای مسافرت برنامه ریزی کنید. پس ماشین حساب را دستتان بگیرید و با ما همراه باشید تا در ادامه یک به یک هزینه های سفر به indonesia را بررسی کنیم.

    هزینه سفر به indonesia

    قیمت تور indonesia

    اول از همه شما باید قیمت رزرو تور indonesia را بدانید. برای اطلاع از قیمت ارزان ترین تورهای indonesia می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. اما واقعیت این است که هزینه های سفر به indonesia فقط محدود به قیمت تور  نمی شود و شما ناچار می شوید که برای خورد و خوراک خودتان و همین طور برای تفریح و گشت و گذارتان هم هزینه کنید. در ادامه به طور دقیق تری درباره هزینه سفر به indonesia صحبت می کنیم.

    قبل از سفر به indonesia مطالب زیرا را بخوانید 

    بهترین پارک های ملی indonesia

    سنت های عجیب مردم indonesia در بالی

    جذاب ترین پارک های آبی در بالی indonesia

    قیمت تور indonesia

    دیگر هزینه های سفر به indonesia

    برای اینکه بتوانید روزهای خوب و خوشی را در indonesia سپری کنید، باید یک بودجه مشخصی را به تفریح و رستوران گردی و گشت و گذار در indonesia اختصاص دهید. اما سوال اینجاست که ما باید چقدر پول با خودمان به indonesia ببریم. 
    این را خوب است بدانید که شما می توانید هر وعده غذایی در indonesia را با صرف حدود 2 تا 11 دلار تهیه کنید. همان طور که می بینید این رنج خیلی گسترده است و این شما هستید که با انتخاب یک رستوران محلی یا رستوران لوکس در indonesia می توانید این هزینه را برای خودتان کم یا زیاد کنید. این را هم خوب است بدانید که قیمت یک بطری آب معدنی در indonesia، چیزی حدود 0.5 تا 1 دلار است. به صورت میانگین می توانیم بگوییم که اگر شما به ازای هر نفرتان 7 تا 10 دلار را برای خورد و خوراک یک روزتان در تور indonesia در نظر بگیرید، برایتان کافی خواهد بود.
    در مورد تردد در indonesia هم باید این را به شما بگوییم که می توانید با پرداخت 7 دلار یک موتورسیکلت را برای یک روزتان اجاره کنید و خودتان در indonesia تردد کنید. یا اینکه می توانید با پرداخت 0.5 تا 1.5 دلار برای هر مسیری که مد نظرتان است، تاکسی یا تاکسی موتوری بگیرید. این را هم خوب است بدانید که هزینه اجاره ماشین در indonesia حدود 22 دلار به ازای هر روز است. با همه این اوصاف توصیه ما به شما این است که حدود 4 تا 7 دلار را برای تردد و گشت و گذار هر روزتان در تور indonesia در نظر داشته باشید.

    دیگر هزینه های سفر به indonesia

    برای گشت و گذار در indonesia هم این را به یاد داشته باشید که قیمت بلیط جاهای دیدنی indonesia مثل معابد و موزه های indonesia حدود 0.5 تا 3 دلار است و شما باید بین 2 تا 10 دلار را برای تفریح در indonesia به ازای هر نفرتان و هر روز اقامتتان در تور indonesia در نظر بگیرید.
    لازم به ذکر است که شما ممکن است که در تور indonesia با هزینه های دیگری هم رو به رو باشید که از جمله آن ها می توان به هزینه خرید سیم کارت در indonesia، هزینه خدمات خشکشویی در indonesia و .... اشاره کرد. ما به شما توصیه می کنیم که روزانه 3 تا 5 دلار را کنار بگذارید تا آن را خرج هزینه های پیشبینی نشده در تور indonesia کنید.

    مطالب بیشتر را در ادامه بخوانید

    فاصله ایران تا آمریکا و برخی از کشورهای مهم جهان

    فاصله هوایی ایران تا برخی از کشورها

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW