021-88507190

فصل حراج مالزی چه زمانی است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 31 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کوالالامپور یکی بهترین جای دنیا برای خرید است زیرا این شهر پر است از مراکز خرید و فروشگاه ها و بوتیک های کوچک و بزرگ. از طرفی گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای خرید به این شهر سفر می کنند. با این حال می خواهیم بدانیم که فصل حراج مالزی چه زمانی است؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فصل حراج مالزی چه زمانی است؟
    همه چیز از آنجایی شروع شد که سی ان ان (CNN) اعلام کرد که کوالالامپور بعد از نیویورک، توکیو و لندن، بهترین جای دنیا برای خرید است! دلیلش هم مشخص بود! چراکه کوالالامپور در مالزی پر از مراکز خرید و فروشگاه ها و بوتیک های کوچک و بزرگ است و بازارهای محلی نیز در هر گوشه از آن به چشم می خورد. به هر حال وقتی که سی ان ان اعلام کرد که کوالالامپور چهارمین شهر برتر دنیا برای خرید است، توجه گردشگران بیشتری به خرید از مالزی جلب شد! وقتی که این اتفاق افتاد، مقامات مالزی در حوزه صنعت گردشگری به این فکر افتادند که با برپایی فصل های حراجی در مالزی، مسافران بیشتری را به خرید در مالزی تشویق کنند. همین مساله باعث شد که هر سال دو فصل حراجی در مالزی ایجاد شود و مراکز خرید کل شهرهای مالزی در آن زمان ها وارد تخفیف شوند. با ما همراه باشید تا ببینیم که این فصل های حراجی در مالزی در چه زمانی از سال هستند و تخفیف هایشان به چه مقدار هستند.

    فصل حراج مالزی چه زمانی است

    زمان حراجی های مالزی

    همان طور که گفته شد، مالزی دو بار در سال فصل حراجی دارد که یکی از آن ها در نیمه اول سال و دیگری در نیمه دوم سال است. اولین فصل حراجی مالزی که در پایان نیمه اول سال برپا می شود، معمولا در حوالی ماه های تیر و مرداد برگزار می شود و در طول آن اجناس مراکز خرید مالزی تا 70% تخفیف می خورند. این جشنواره خرید در مالزی طرفداران خیلی زیادی دارد و وقتی که برگزار می شود، هم اهالی مالزی و هم توریستان به مراکز خرید مالزی هجوم می برند تا بتوانند اجناس محبوب خودشان را با قیمت های خیلی کم خریداری کنند. از طرفی در طول این جشنواره خرید در مالزی، شرکت های کارت های اعتباری مختلف هم یک سری آفرهای جذاب برای مشتریان در نظر می گیرند که از جمله آن ها می توان به قرعه کشی های جذاب برای سفرهای لاکچری دور مالزی اشاره کرد. از طرفی معمولا در اواسط یا اواخر ماه مرداد هم یک جشنواره جالب به نام هفته بین المللی فشن کوالالامپور در شهر کوالالامپور برپا می شود و همین مساله باعث می شود که جشنواره خرید در مالزی جذاب تر و محبوب تر هم بشود. در هفته مد کوالالامپور جدیدترین و به روزترین لباس ها به معرض نمایش عموم گذاشته می شود و هر کسی که در آن شرکت کند، ایده هایی درباره اینکه چه لباسی را از جشنواره خرید کوالالامپور خریداری کند، پیدا می کند و خرید بهتری را در فصل حراجی مالزی تجربه می کند. لازم به ذکر است که معمولا دومین فصل حراجی مالزی هم در نیمه دوم سال و حوالی اواسط آبان تا اواسط دی برپا می شود.

    زمان حراجی های مالزی

    بهترین مراکز خرید مالزی در فصل حراجی مالزی

    در کوالالامپور 9 مرکز خرید بزرگ وجود دارد که خرید از آن ها بدون پرداخت مالیات ممکن است. این مراکز خرید در کوالالامپور با نام مراکز خرید بی بی کی ال سی سی (BBKLCC) شناخهت می شوند، در نزدیکی همدیگر قرار گرفته اند. در این مراکز خرید در طول فصل حراجی مالزی، تخفیف های بسیار جالبی به مشتریان آفر داده می شود و از این گذشته، هدیه های زیادی هم به خریداران اعطا می شود. به شما توصیه می کنیم که اگر در فصل حراجی مالزی به کوالالامپور رفتید، حتما از این مراکز خرید در کوالالامپور دیدن کنید تا از بهترین تخفیف های فصل حراجی کوالالامپور بهره مند شوید.  این مراکز خرید در کوالالاپور عبارتند از مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور، مرکز خرید فارنهایت 88 کوالالامپور، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور، مرکز خرید استار هیل گالری کوالالامپور، مرکز خرید سونگی وانگ پلازا کوالالامپور، مرکز خرید پلازا لو یات کوالالامپور، مرکز خرید بی بی پلازا کوالالامپور، مرکز خرید لات 10 کوالالامپور و مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور.برای رزرو تور مالزی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مطالب و اخبار مرتبط زیر هم شاید برای شما عزیزان کاربردی و مفید باشد،لطفا مطالعه بفرمایید:
    هزینه زندگی در مالزی چقدر است؟
    بدون دانلود این اپلیکیشن ها به مالزی سفر نکنید!

    بهترین مراکز خرید مالزی در فصل حراجی مالزی@

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW