021-88507190

چگونه می توان از استانبول به آنتالیا رفت؟

راهنمای سفر م.مقیمی 05 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استانبول و آنتالیا توریستی ترین شهرهای ترکیه هستند. اگر شما بخواهید که از هر دو این شهرها دیدن کنید ممکن است فاصله و طریقه سفر میان دو شهر برایتان سوال باشد. در این بخش نحوه سفر از استانبول به آنتالیا شرح داده شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نحوه سفر از استانبول به آنتالیا

    استانبول و آنتالیا محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه هستند و این طبیعی است که اکثر توریستان دوست دارند که از هر دو شهر استانبول و آنتالیا بازدید داشته باشند. به هر حال اگر شما هم دلتان می خواهد که از هر دو این شهرها دیدن کنید و سوال شما هم این است که چگونه می توان از استانبول به آنتالیا رفت، این مطلب را بخوانید تا به جواب همه سوالات خود در این زمینه برسید. در ادامه برای شما این را شرح می دهیم که چه راه هایی برای سفر از استانبول به آنتالیا وجود دارد، هزینه هر کدام چقدر است و هر کدام چقدر زمان می برد. پس با مهرپرواز همراه باشید.

    چگونه می توان از استانبول به آنتالیا رفت

    راه های سفر از استانبول به آنتالیا

    شما برای سفر بین استانبول و آنتالیا می توانید از هواپیما یا اتوبوس استفاده کنید. پروازهای استانبول – آنتالیا حدود 1 ساعت و 20 دقیقه زمان می برد و قیمت بلیط هواپیما استانبول آنتالیا نیز از 21 یورو شروع می شود، ولی معمولا بین 25 تا 43 یورو است. از طرفی سفر زمینی بین استانبول و آنتالیا 11.5 ساعت زمان می برد و بلیط اتوبوس استانبول آنتالیا نیز 24 یورو است. ضمنا فاصله استانبول از آنتالیا حدود 730 کیلومتر است. شاید این نکته برای شما هم عجیب باشد که پروازهای استانبول آنتالیا خیلی گران تر از کرایه اتوبوس های استانبول آنتالیا نیست و حتی گاهی اوقات ارزان تر هم هست! اما به هر حال این یک واقعیت است که شما باید از آن مطلع باشید!

    سفر از استانبول به آنتالیا با اتوبوس

    اتوبوس های شرکت مترو توریزم در مسیر استانبول – آنتالیا از اول صبح حرکت دارند و شب ها نیز یک سری اتوبوس این مسیر را طی می کنند. این بدین معنی است که شما می توانید بلیط اتوبوس استانبول آنتالیا را به گونه ای تهیه کنید که یا در طول روز و یا در طول شب در مسیر باشید. لازم به ذکر است که این اتوبوس ها از ایستگاه اتوبوس بایرام پاشا در فاصله 54 کیلومتری فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول به سمت آنتالیا حرکت می کنند. ضمنا همان طور که گفته شد، قیمت بلیط اتوبوس استانبول آنتالیا 24 یورو است و شما می توانید بلیط آن را از باجه بلیط فروشی ایستگاه اتوبوس و یا آژانس های مسافرتی داخل ترکیه تهیه کنید. البته امکان رزرو آنلاین بلیط اتوبوس استانبول آنتالیا نیز وجود دارد. اما از آنجایی که نیاز به پرداخت آنلاین دارد، معمولا ایرانیان از این روش استفاده نمی کنند و حضوری برای تهیه بلیط اقدام می کنند. 

    سفر از استانبول به آنتالیا با اتوبوس

    سفر از استانبول به آنتالیا با هواپیما 

    ایرلاین های اصلی که مسیر استانبول – آنتالیا را طی می کنند، ایرلاین های پگاسوس و ترکیش هستند. نکته اینجاست که قیمت بلیط هواپیماهای پگاسوس از 21 یورو شروع می شود. اما قیمت بلیط هواپیماهای ترکیش از 43 یورو به بالا است. نکته دیگر اینکه ایرلاین پگاسوس معمولا از اول صبح تا نیمه شب از استانبول به آنتالیا پرواز دارد و ایرلاین ترکیش هم از صبح تا شب هنگام پروازهای مشابه دارد و هیچ پروازی در طول شب ندارد. نکته دیگر اینکه شما برای سفر هوایی از استانبول به آنتالیا باید 1 تا 2 ساعت را علاوه بر 1 ساعت و 20 دقیقه ای که در هواپیما هستید، به عنوان زمان انتظار در نظر داشته باشید. ضمنا باید به این مساله هم توجه داشته باشید که وقتی به فرودگاه آنتالیا رسیدید، باید حدود 27 یورو را به عنوان هزینه تاکسی برای رسیدن به هتل در آنتالیا پرداخت کنید و هزینه سفرتان محدود به خرید بلیط هواپیما استانبول آنتالیا نمی شود.برای رزرو تور استانبول و تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    سفر از استانبول به آنتالیا با هواپیما

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW