021-88507190

جزیره فی فی بهتر است یا جمیز باند؟

راهنمای سفر م.مقیمی 16 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در میان جزایری که میان پوکت و کرابی وجود دارند، جزیره فی فی و جمیز باند از بقیه معروف تر هستند. این دو جزیره هر دو میان پوکت و کرابی قرار گرفته اند و بازدید از هر دو آن ها در تور کرابی و تور پوکت ممکن است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدام یک از جزایر فی فی یا جمیز باند زیباتر هستند؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزیره فی فی یا جمیز باند؟

    در میان جزایری که میان پوکت و کرابی وجود دارند، جزیره فی فی و جمیز باند از بقیه معروف تر هستند. این دو جزیره هر دو میان پوکت و کرابی قرار گرفته اند و بازدید از هر دو آن ها در تور کرابی و تور پوکت ممکن است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدام یک از جزایر فی فی یا جمیز باند زیباتر هستند و شما باید در تور تایلند از کدامیک از آن ها بازدید داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا یک مقایسه بین جزیره فی فی و جیمز باند انجام دهیم و با هم این را بررسی کنیم که بازدید کدامیک از آن ها برای شخص شما مناسب تر است!

    جزیره فی فی بهتر است یا جمیز باند

    درباره جزیره فی فی و جزیره جمیز باند

    جزیره فی فی و جزیره جیمز باند هر دو جزایر بسیار زیبایی هستند که از هر دو آن ها در فیلم های هالیوودی استفاده شده است. مثلا جزیره فی فی لوکیشن فیلم ساحل دیکاپریو است و از آن طرف جزیره جیمزباند هم لوکیشن فیلم مردی با اسلحه طلایی جیمزباند بود. با این حساب احتمالا می توانید حدسش را بزنید که این دو جزیره تا چه اندازه خاص و دیدنی هستند! به همین خاطر هم معمولا برای همه توریستان تور کرابی و تور پوکت، بدون استثنا این سوال پیش می آید که کدام یک از این جزایر زیباتر هستند و باید وقت و هزینه شان را برای بازدید از کدامیک از آن ها صرف کنند. 

    مقایسه لوکیشن جزیره فی فی و جیمز باند

    اول از همه باید این را بدانید که جزیره فی فی به کرابی نزدیک تر از پوکت است و با این حساب قیمت تورهای کرابی به فی فی از قیمت تورهای پوکت به فی فی کمتر است. از آن طرف جزیره جیمزباند به پوکت نزدیک تر از کرابی است و به همین دلیل تورهای پوکت به جمیزباند ارزان تر از تورهای کرابی به جیمزباند هستند. پس در نظر گرفتن لوکیشن این جزایر و قیمت تورهای آن ها می تواند به عاملی برای انتخاب بین این دو جزایر تبدیل شود. یعنی اگر قیمت تورها و نزدیکی آن جزیره به محل اقامتتان برایتان مهم است، بهتر است که بازدید از جزیره فی فی را در تور کرابی و بازدید از جزیره جیمزباند را در تور پوکت انتخاب کنید. اما اگر این مساله برایتان اهمیت ندارد و به دنبال مقایسه خاص تری بین جزیره فی فی و کرابی هستید، بهتر است که این مطلب را تا انتها بخوانید تا به جواب اصلی خود برسید و بتوانید تصمیم نهایی خودتان را بگیرید.

    مقایسه لوکیشن جزیره فی فی و جیمز باند

    مقایسه حال و هوای جزیره فی فی و جیمز باند

    بازدید از جزیره فی فی معمولا برای کسانی جالب تر است که به دنبال تجربه تفریحات آبی جذابی مثل غواصی هستند. جالب است این را هم بدانید که بیشتر تورهای جزیره فی فی نوعی غواصی (اسنورکلینگ) را برای تفریح توریستان در نظر گرفته اند و آن را شامل خدمات تور کرده اند. این نشان می دهد که غواصی در جزیره فی فی تا چه اندازه محبوب است. نکته جالب دیگر اینکه جزیره فی فی یک ساحل میمون ها هم دارد که پر از میمون های بامزه است و بعضی از توریستان به خاطر آن میمون ها است که جزیره فی فی را به جزیره جیمز باند ترجیح می دهند. در ضمن این جزیره به نام بامبو هم در نزدیکی جزایر فی فی وجود دارد که در آن درختان بامبو بسیار زیبایی وجود دارد و شما می توانید در تور فی فی از آن ها دیدن کنید. در ضمن بد نیست این را هم بدانید که در جزایر فی فی، جزیره به نام فی فی دون وجود دارد که شهر اصلی فی فی تلقی می شود و در آن فروشگاه ها و رستوران های زیادی وجود دارد و امکانات رفاهی مطلوبی دارد. 
    از آن طرف جزیره جیمز باند معمولا برای بازدید آن دسته از توریستانی مناسب است که سفر خانوادگی به تایلند داشته اند و افراد خردسال یا مسن همراهشان دارند. این جزیره بیشتر برای شنا و آفتاب گرفتن مناسب است و طبیعت فوق العاده زیبایی دارد. نکته اینجاست که اگر از جزیره پوکت یا کرابی در تورهای یک روزه جیمز باند شرکت کنید، بیشتر اوقات آن روز را به بازدید از جاهای دیدنی و طبیعت زیبا سپری خواهید کرد تا فعالیت های هیجان انگیز و ورزش های آبی. در واقع این اصلی ترین تفاوت جزیره جیمز باند با جزایر فی فی است و همان نکته اصلی است که باعث تمایز بین این دو جزیره می شود. ضمنا خوب است این را هم بدانید که در نزدیکی جزیره جیمز باند یک جزیره به نام پاناک وجود دارد که غارهای بسیار زیبا و شگفت انگیزی دارد. یک جزیره به نام هونگ نیز در آن نزدیکی ها وجود دارد که جنگل های بسیار سرسبز و جالبی دارد. گذشته از این ها، یک جزیره به نام پانیی نیز در نزدیکی جزیره جیمز باند قرار گرفته است که جزیره بسیار کوچک و باصفایی است و برای خوردن غذا و خرید سوغاتی فضای بی نظیری دارد.

     مقایسه حال و هوای جزیره فی فی و جیمز باند

    تصمیم نهایی برای بازدید از جزیره فی فی یا جمیز باند

    با همه مواردی که گفته شد، نظر ما این است که اگر فاصله برایتان اهمیت دارد و هزینه تور یک روزه تان در تور تایلند برایتان مهم است، در صورتی که در جزیره کرابی اقامت می کنید، جزیره فی فی را برای بازدید انتخاب کنید و در صورتی که در پوکت هستید، جزیره جیمزباند را به آن یکی ترجیح دهید. اگر هم حال و هوای جزیره ها و تفریحاتشان برایتان اهمیت دارد، در صورتی که به دنبال تفریحات هیجان انگیز هستید، جزیره فی فی و در صورتی که به دنبال آرامش و ریلکس کردن هستید، جزیره جیمزباند را برای بازدید انتخاب کنید. 
    برای رزرو تور تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    تصمیم نهایی برای بازدید از جزیره فی فی یا جمیز باند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW