021-88507190

زمان باز شدن سفارت های اروپا در ایران

اخبار م.مقیمی 24 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
قرار است سفارت های اروپا در تهران به همین زودی ها بازگشایی شوند. در ادامه به شما زمان دقیق بازگشایی سفارت های اروپا در ایران بعد از کرونا را می گوییم تا بهتر بتوانید برای اخذ ویزای شینگن برنامه ریزی داشته باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفارت های اروپا در ایران کی باز می شوند؟

    همان طور که می دانید از وقتی که پای کرونا به ایران باز شد، سفارت های اروپا در ایران تعطیل شدند و همین باعث شد که کسانی که به دنبال مهاجرت در ایام کرونا هستند، با مشکل مواجه شوند. در این بین کار خیلی از کسانی که اقدام به اخذ ویزای شینگن کرده بودند، به مشکل خورد و این باعث نگرانی و عقب افتادن کار خیلی از متقاضیان اخذ ویزای شینگن در دوران کرونا شد. حالا که کمی اوضاع کنترل شده تر به نظر می رسد و کسب و کارها یکی یکی در حال پا گرفتن دوباره هستند و زندگی در حال برگشت به روال عادی خودش است، اخبار خوبی در مورد بازگشایی سفارت های اروپا در ایران نیز به گوش می رسد. به هر حال اگر شما هم به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید، می توانید امیدوار باشید. چراکه قرار است سفارت های اروپا در تهران به همین زودی ها بازگشایی شوند. در ادامه به شما زمان دقیق بازگشایی سفارت های اروپا در ایران بعد از کرونا را می گوییم تا بهتر بتوانید برای اخذ ویزای شینگن برنامه ریزی داشته باشید. سفارتها کی باز میشوند؟ آیا سفارت ایتالیا باز شده است؟ زمان بازگشایی سفارت اتریش، پرتغال، اسپانیا، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی کی است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

    زمان باز شدن سفارت های اروپا در ایران

    زمان بازگشایی سفارت ایتالیا 

    در جواب سوال اینکه سفارت ایتالیا کی باز می شود؟ خوشبختانه باید به شما بگوییم که هم اکنون سفارت ایتالیا در ایران بازگشایی شده است و شما می توانید از حالا به روال سابق، به دنبال اخذ ویزای ایتالیا باشید.  اگر به آمار و ارقام ویروس کرونا در ایتالیا نگاهی بیندازید، می بینید که ایتالیا در روزها و هفته های اخیر عملکرد موفقی برای کنترل ویروس کرونا داشته است. با اینکه در ماه های گذشته، نام ایتالیا به عنوان یکی از بدترین کشورهای درگیر با ویروس کرونا ذکر می شد، اما حالا این کشور روند خوبی را پیش گرفته است و به نظر می رسد که ایتالیا روزهای بد خود را گذرانده است.

    زمان بازگشایی سفارت آلمان

    بنا بر اخبار موجود درباره اینکه سفارت آلمان کی باز می شود باید به شما بگوییم که این سفارتخانه قرار است که از 26 خرداد به بعد کارش را آغاز کند. پس اگر شما هم به دنبال اخذ ویزای آلمان در دوران کرونا هستید، بهتر است که از 26 خرداد به بعد برای اخذ ویزای شینگن خود اقدام کنید. خوشبختانه باید بگوییم که کرونا در آلمان تا حد زیادی کنترل شده است و این روزها، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان خیلی کمتر شده است. 

    زمان بازگشایی سفارت آلمان در ایران

    باز شدن سفارت آلمان

    زمان بازگشایی سفارت اسپانیا 

    هم اکنون سفارت اسپانیا در ایران باز است و شما می توانید به عنوان متقاضی اخذ ویزای شینگن به آن مراجعه داشته باشید. در مورد روند شیوع ویروس کرونا در اسپانیا نیز این را باید به شما بگوییم که در حالی که اسپانیا در حال کنترل شیوع ویروس کرونا بود و اتفاقا روند خوبی را هم پیش گرفته بود، اما در روزهای اخیر به ناگاه تعداد مبتلایانش دوبرابر شده است و این مساله باعث نگرانی خیلی از مردم اسپانیا و دیگر مردم دنیا شده است. البته با این حال، کارشناسان اسپانیایی معتقدند که اوضاع کنترل شیوع ویروس کرونا در اسپانیا در دستشان است و قرار نیست که موج دوم ویروس کرونا در اسپانیا در راه باشد.

    زمان بازگشایی سفارت سوئد 

    به دنبال این پرسش که سفارت سوئد کی باز می شود، بنابر اخبار اعلام شده احتمالا تا قبل از شروع تیر ماه، سفارت سوئد در تهران بازگشایی خواهد شد و این سفارت نیز روال کارش را از سر خواهد گرفت. البته خوب است این را بدانید که سوئد و لهستان تنها کشورهای اتحادیه اروپا هستند که هنوز نتوانستند بحران ویروس کرونا را کنترل کنند و هنوز هم شیوع ویروس کرونا در آن شدید است. 

    زمان بازگشایی سفارت نروژ 

    بازگشایی سفارت نروژ در ایران یکی دیگر از خبرهای خوبی است که این روزها در حوزه مهاجرت به گوش رسیده است. خوشبختانه سفارت نروژ در ایران نیز بعد از کرونا دوباره اقدام به فعالیت کرده است. البته باید این را هم بگوییم که فعالیت های سفارت نروژ در ایران فعلا فقط محدود به متفاضیان اخذ اقامت نروژ است و هم اکنون هیچ ویزایی به عنوان ویزای توریستی نروژ صادر نمی شود. بر طبق آخرین اخبار موجود درباره شیوع ویروس کرونا در نروژ، مشخص شده است که احتمالا زندگی مردم نروژ از اواخر خرداد و اوایل تیر به روال سابقش بر می گردد. البته احتمالا محدودیت های سفر به نروژ تا حوالی 20 آگوست (30 مرداد) باقی بمانند.

    زمان بازگشایی سفارت دانمارک

    سفارت دانمارک در ایران نیز اقدام به بازگشایی کرده است و هم اکنون کار آن از سر گرفته شده است. البته خوب است این را بدانید که هنوز امکان اقدام برای اخذ ویزای توریستی دانمارک وجود ندارد و صرفا برای اخذ ویزای اقامت دانمارک می توان اقدام کرد. به هر حال اگر شما هم به دنبال اخذ ویزای تحصیلی دانمارک هستید و یا می خواهید برای کار به دانمارک سفر کنید، می توانید از حالا به بعد درخواست خود را در سفارت دانمارک در ایران پیگیری کنید. در مورد دانمارک هم باید این را بدانید که خوشبختانه ویروس کرونا تا حد زیادی در این کشور کنترل شده است و تعداد مبتلایان ویروس کرونا در دانمارک در حال کاهش است.

    زمان بازگشایی سفارت اتریش 
    بنا بر اخبار موجود درباره اینکه سفارت اتریش کی باز می شود باید این را هم به شما بگوییم که سفارت اتریش در ایران در تاریخ 26 خرداد بازگشایی می شود. خبر دیگر اینکه از تاریخ 26 خرداد به بعد، ایرلاین های اتریش نیز شروع به فعالیت می کنند.

    زمان بازگشایی سفارت اسلوونی
    سفارت اسلوونی نیز مثل خیلی دیگر از سفارت های اروپا در ایران، قرار است که از تاریخ 26 خرداد به بعد به فعالیت خودش ادامه دهد.  در مورد کنترل شیوع ویروس کرونا در اسلوونی هم خوب است این را بدانید که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اسلوونی به شماره افتاده است و اوضاع کاملا در اسلوونی تحت کنترل است.

    زمان بازگشایی سفارت پرتغال 
    خبر خوب دیگری که برایتان داریم این است که بازگشایی سفارت پرتغال در ایران در تاریخ 26 خرداد انجام می شود و این سفارت هم از این تاریخ به بعد آماده خدمات رسانی به متقاضیان اخذ ویزای پرتغال است.  ضمنا مسئولین پرتغال نیز در حال کنترل شیوع ویروس کرونا در پرتغال هستند و تا حد زیادی موفق بوده اند.

    زمان بازگشایی سفارت یونان
    سفارت یونان در ایران از تاریخ 11 تیر به بعد شروع به فعالیت می کند. پس اگر شما هم به دنبال اخذ ویزا یونان هستید، بهتر است که فعالیت خود را به بعد از 11 تیر موکول کنید.  ضمنا مرز یونان به یک سری از کشورها از تاریخ 26 خرداد به بعد باز می شود. لازم به ذکر است که شیوع کرونا در یونان هم به نسبت کنترل شده است و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در یونان کمتر از قبل شده است.

    سفارت یونان در تهران

    سفارت یونان در ایران

    زمان بازگشایی سفارت فرانسه 
    سفارت فرانسه قرار است که از تاریخ 26 خرداد به بعد فعالیت خودش را در ایران آغاز کند. پس اگر شما هم به دنبال اخذ ویزای فرانسه هستید، می توانید از 26 خرداد به بعد به دنبال اخذ ویزای خود باشید. فرانسه نیز مثل هر کشور اروپایی دیگری در حال تلاش برای کنترل شیوع ویروس کرونا است. اگرچه در نمودار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه، افت و خیزهایی مشاهده می شود و در بعضی از بازه های زمانی هنوز شاهد بیماران زیادی هست، اما در کل تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه نیز در حال کاهش است.

    زمان بازگشایی سفارت ایسلند 
    سفارت ایسلند در ایران در تاریخ 26 خرداد بازگشایی می شود. به نظر می رسد که تاریخ 26 خرداد یک تاریخ کلیدی برای بازگشایی سفارت های اروپا در ایران است و قرار است که بیشتر سفارت های اروپا در ایران از این تاریخ به بعد فعالیت خودشان را آغاز کنند. خبر دیگری که در مورد ایسلند باید به شما بگوییم، این است که مسافرانی که از تاریخ 26 خرداد به بعد وارد ایسلند شوند، می توانند بین تست کرونا و 14 روز قرنطینه در ایسلند یکی را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که تست کرونا در ایسلند در دو هفته اول رایگان است، اما از تاریخ 11 تیر به بعد، هر مسافری که بخواهد تست کرونا بدهد، باید 15،000 کرونا ایسلند (ارز ایسلند) را پرداخت کند.

    زمان بازگشایی سفارت لهستان 
    خبر دیگر اینکه سفارت لهستان در ایران هم از تاریخ 26 خرداد بازگشایی می شود و آن دسته از عزیزانی که قصد اخذ ویزا لهستان را داشته اند، می توانند پیگیری خود در این زمینه را از سر بگیرند. این را هم بگوییم که مرز لهستان از تاریخ 26 خرداد به بعد، مرزهای لهستان به دیگر کشورهای اروپایی بازگشایی می شود.

    زمان بازگشایی سفارت کرواسی 
    در نهایت سفارت کرواسی نیز درست مثل خیلی دیگر از سفارت های اروپا در ایران در تاریخ 26 خرداد شروع به فعالیت می کند. لازم به ذکر است که شیوع ویروس کرونا در کرواسی نیز کاملا کنترل شده است و تعداد بیماران فعلی به مرز 100 نفر رسیده اند. 

    قابل توجه متقاضیان ویزای کانادا:  زمان باز شدن سفارت کانادا در ترکیه مشخص شد

    دیگر اخبار و مطالب مرتبط:

    زمان بازگشایی پروازهای خارجی

    مرز ایران و عراق کی باز می شود

    مرز ترکیه کی باز می شود؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW