021-88507190

راهنمای خرید در تکسیم استانبول

گردشگری م.مقیمی 21 شهریور ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم کمی درباره خرید در استانبول پرس و جو کرده باشید، حتما این را شنیده اید که می گویند تکسیم یکی از بهترین نقاط استانبول برای خرید است. اما این تکسیم که از آن صحبت می کنند، چه جور جایی است و کدام فروشگاه هایش برای خرید مناسب هستند؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خرید در تکسیم استانبول

    اگر شما هم کمی درباره خرید در استانبول پرس و جو کرده باشید، حتما این را شنیده اید که می گویند تکسیم یکی از بهترین نقاط استانبول برای خرید است. اما این تکسیم که از آن صحبت می کنند، چه جور جایی است و کدام فروشگاه هایش برای خرید مناسب هستند؟ ما امروز می خواهیم در این باره با شما صحبت کنیم و یک راهنمای جامع و کامل از خرید در تکسیم استانبول به شما ارائه کنیم. به هر حال اگر شما هم می خواهید به این شهر زیبا در ترکیه برای خرید مراجعه کنید و نمی دانید که چه چیزی در آنجا در انتظارتان است، بهتر است که این مطلب را از دست ندهید!

    راهنمای خرید در تکسیم استانبول

    حصور پر شمار جمعیت برای خرید مقرون به صرفه در تکسیم استانبول

    لوکیشن محله تکسیم در استانبول

    اول از همه بهتر است که به شما بگوییم که محله تکسیم دقیقا کجاست! محله تکسیم در منطقه معروف و مشهور بی اوغلو واقع شده است و دقیقا در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است. در این محله یک میدان معروف به نام میدان تکسیم و یک خیابان محبوب برای خرید به نام خیابان استقلال وجود دارد و تقریبا می توان گفت که هر کسی در طول سفرش در تور استانبول برای یک بار هم که شده، برای خرید به این خیابان مراجعه می کند! این خیابانی که با نام خیابان استقلال از آن یاد می کنیم، همان خیابانی است که تراموا نوستالژیک قرمز رنگ معروف از آن عبور می کند و همان خیابانی است که می گویند سرتاسرش پر از فروشگاه و بوتیک است.

    بهترین تفریحات در محله تکسیم

    حالا که متوجه شدید محله تکسیم کجای استانبول است، خوب است این را بدانید که این محله یکی از معروف ترین و محبوب ترین مناطق استانبول برای خرید است. کافی است که در خیابان استقلال در تکسیم قدم بزنید تا در کنارتان یک عالمه بوتیک و شعب برندهای بین المللی و ترکیه ای را در مقابل دیدگانتان ببینید. البته این همه ماجرا نیست! چراکه در این محله تفریحات مختلفی هم در انتظارتان هستند. مثلا می توانید در اینجا یک بستنی ترکیه ای خوشمزه بخورید، می توانید در یک کافه دنج ساعتی را سپری کنید و به سبک مردم ترکیه قهوه ترک بخورید و حتی می توانید از یک سری گالری هنری دیدن کنید و در نهایت یک غذای خوشمزه نیز میل کنید. 

    درباره خرید در تکسیم استانبول

    حالا بهتر است که برویم سر اصل مطلب یعنی خرید در تکسیم استانبول! خوب است این را بدانید که این محله بهترین منطقه ای است که می توانید در آن جذابیت و تنوع لباس های اصل ترکی را به چشم ببینید! چراکه در این محله یک عالمه بوتیک و فروشگاه وجود دارد که در آن ها انواع لباس های برندهای ترکی به فروش می رسد. خوبی برندهای ترکی این است که به نسبت برندهای غربی قیمت مناسب تری دارند و از نظر کیفیتی نیز هیچ کم و کاستی از برندهای جهانی ندارند. در ضمن این برندها انواع لباس ها را هم برای زنان، هم برای مردان و هم برای بچه های تولید می کنند. البته شما در محله تکسیم استانبول می توانید از برندهای غربی نیز خرید کنید. اما این یک واقعیت است که این برندها معمولا گرانتر از برندهای ترکیه ای هستند.

    درباره خرید در تکسیم استانبول

    خیابان استقلال استانبول

    بهترین فروشگاه های تکسیم

    به شما توصیه می کنیم که اگر برای خرید به تکسیم مراجعه کردید، حتما از فروشگاه کوتون دیدن کنید. لازم به ذکر است که کوتون یک برند ترکی است که قیمت های مناسبی دارد و لباس هایش سبک فانتزی هستند. این برند لباس های بسیار خوب و ترندی برای زنان و مردان دارد و دقیقا در پلاک 54 خیابان استقلال در محله تکسیم استانبول واقع شده است. 
    ضمنا یک فروشگاه به نام اینجی نیز در محله تکسیم استانبول وجود دارد که یک برند مخصوص کفش است و قیمت های مناسبی دارد. این فروشگاهی که از آن صحبت می کنیم، در انتهای خیابان استقلال واقع شده است و پلاک آن 272 است. گفتنی است که این فروشگاه دو شعبه در منطقه بی اوغلو دارد که یکی از آن ها همین شعبه خیابان استقلال است و دیگری در مرکز خرید دمیرورن واقع شده است. 
    خوب است این را هم بدانید که یک شیرینی فروشی معروف به نام حاجی بکیر در ابتدای خیابان استقلال وجود دارد که در آن شیرینی های بسیار خوشمزه و تازه ای فروخته می شود و بهتر است که شما هم برای چشیدن طعم شیرینی های استانبولی به آن مراجعه کنید.
    البته باید این را هم بگوییم به جز این فروشگاه ها، فروشگاه های دیگری نیز در تکسیم وجود دارند که حتما باید از تک تک آن ها دیدن کنید. اما به هر حال این چند فروشگاه جزء معروف ترین ها هستند و حیف است که شما بازدید از آن ها را در حین خرید در تکسیم استانبول از دست بدهید.

    بهترین فروشگاه های تکسیممحله تکسیم بهترین منطقه برای خرید

    بهترین پاساژهای تکسیم استانبول

    این را به خاطر داشته باشید که به جز فروشگاه ها و بوتیک ها، در محله تکسیم استانبول یک سری پاساژ نیز وجود دارد که نباید از بازدید از آن ها چشم پوشی کنید. در این پاساژ ها می توانید انواع زیورآلات، سوغاتی ها، لباس ها  و پوسترها را خریداری کنید. از بهترین پاساژهای تکسیم استانبول می توان به پاساژ اطلس، پاساژ مارکیز، پاساژ بی اوغلو (پاساژ هالپ) و پاساژ آزناوور اشاره کرد.  در ضمن این را هم بگوییم که یک پاساژ به نام سوریه در تکسیم استانبول وجود دارد که درست رو به روی کلیسای سانتا ماریا قرار گرفته است که در آن لباس های جالبی به سبک قدیمی فروخته می شود. به هر حال شما هم از سبک های قدیمی خوشتان می آید و در کل به نوستالژی ها علاقه دارید، بهتر است که از این پاساژ نیز دیدن کنید. 
    برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هرآنچه که باید از استانبول بدانید

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول

    هزینه سفر به استانبول چقدر است؟

    وایلند یا دیزنی لند ترکیه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW