021-88507190

ویالند(دیزنی لند ترکیه)در استانبول پارکی هیجان انگیز و جذاب

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 08 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دیزنی لند ترکیه یک پارک تم دار عالی و یکی از بهترین پارک های تم دار در این کشور است که در Eyup استانبول واقع شده است.رفتن به ویالند برای داشتن یک روز عالی و جذاب مخصوصا برای کودکان در استانبول است..

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پارک ویالند در استانبول پارکی هیجان انگیز و جذاب

    ویالند یک پارک تم دار عالی و یکی از بهترین پارک های تم دار ترکیه است که در Eyup استانبول واقع شده است.رفتن به ویالند برای داشتن یک روز عالی و جذاب مخصوصا برای کودکان و خانواده ها یکی از بهترین کارهایی است که در استانبول می توان انجام داد. اگر با تور استانبول به استانبول سفر کردید حتما به  شهر بازی هیجان انگیز دیزنی لند استانبول سر بزنید و تفریح کنید.
    ویالند مساحتی حدود 100 زمین بازی فوتبال را اشغال می کند.
    بازدید کنندگان از دیدن جاذبه های مختلفی در ویالند مثل پارک تم دار با جاذبه های رنگارنگ و جذاب، مرکز خرید با خیابان های دوست داشتنی، بوتیک های عالی، محل های فستیوال و ... شگفت زه می شوند.

    پارک ویالند در استانبول پارکی هیجان انگیز و جذاب

    ورودی جذاب ویالند شما را شگفت زده خواهد کرد. جهان بازی، دنیای افسانه ها و جهان ماجراجویی تم ها و فضاهای اصلی ویالند هستند و بیشتر از 50 واحد تفریحی در این مجموعه هیجان انگیز وجود دارد.
    بازدیدکنندگان از جاذبه های بخش جهان ماجراجویی ویالند مثل تونل سافاری، جت اسکی، رودخانه دیوانه و ... لذت خواهند برد. در بخش جهان بازی، کودکان می توانند اوقات بسیار خوش و هیجان انگیزی را تجربه کنند.

    پارک ویالند در استانبول پارکی هیجان انگیز و جذاب

    گردش بیشتر در ترکیه

    بهترین اوت لنت سنتر های استانبول

    زیباترین روستاهای ترکیه

    5 جزیره شگفت انگیز در ترکیه

    خیابان خرید در دیزنی لند استانبول یکی دیگر از جاذبه های این مجموعه دوست داشتنی برای بازدید کنندگان است.
    شما می توانید از 250 مغازه با کیفیت و بوتیک های ویالند خرید کنید.
    ساعت باز شدن ویالند در استانبول:
    پارک تم دار دوشنبه ها تا پنج شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است و در روزهای  جمعه تا یک شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است و مرکز خرید آن هر روزه بین ساعات 10 صبح تا 10 شب باز است.

    قیمت بلیط دیزنی لند ترکیه چقدر است؟

    قیمت بلیط پارک ویالند استانبول برای بزرگسالان و کودکان متفاوت می باشد و در ماه های مختلف سال و روزهای بخصوص نیز تغییر می کند به طوری که برای بزرگسالان 159 لیر ترکیه و برای کودکان 4 تا 14 سال 149 لیر می باشد .

    چه طور می توان به ویالند در استانبول رفت؟

    ویالند استانبول حدود 15 دقیقه از تکسیم و حدود 20 دقیقه از سلطان احمد و حدود 20 دقیقه از لونت فاصله دارد و می توانید با اتوبوس های عمومی به دیزنی لند ترکیه بروید و یک روز پر از هیجان و فراموش نشدنی را در پارک دیزنی لند ترکیه (ویالند) تجربه کنید.
    آدرس: استانبول، منطقه ایوب، خیابان گیرن 34065، منطقه یشیل پینار.
    تلفن: (0212) 618 97 97 - 444 85 63
    وب سایت: www.vialand.com 

    پارک ویالند در استانبول پارکی هیجان انگیز و جذاب


    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW