021-88507190

روش های مهاجرت به ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه

گردشگری م.مقیمی 15 مهر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    روش های مهاجرت به ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه

    یکی از سوالاتی که این روزها به دفعات پرسیده می شود، این است که چگونه می توان به ترکیه مهاجرت کرد و چگونه می توان شهروندی ترکیه را اخذ کرد؟ در واقع سوالی که بیشتر در این روزها پرسیده می شود، این است که چگونه می توان سیتیزن ترکیه شد و چگونه می تواند برای اخذ پاسپورت ترکیه ای اقدام کرد؟ما اینجاییم که به این سوال شما پاسخ دهیم و راه های مختلف برای رسیدن به این مقصود را به شما یاد دهیم!کافی است که شرایط خود را با تمامی موارد زیر مطابقت دهید و ببینید که کدام روش برای شما منطقی تر و بهتر است.

    اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک 

    یکی از راه هایی که این روزها خیلی از ایرانی ها برای اخذ شهروندی ترکیه به آن رو آورده اند، خرید ملک در ترکیه است. خوب است این را بدانید که اگر شما یک خانه به ارزش 250 هزار دلار در ترکیه خریداری کنید، می توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید. گفتنی است که در گذشته حداقل ارزش ملک برای دادن شهروندی ترکیه به جای 250 هزار دلار، 2 میلیون دلار بوده است! این یعنی در حال حاضر این امکان برای شما به عنوان متقاضی مهاجرت به ترکیه ایجاد شده که با سرمایه ای کمتر در این کشور برای خودتان ملک خریداری کنید و برای زندگی به این کشور مهاجرت کنید.

    اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک

    پاسپورت ترکیه

    اخذ شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری

    راه دیگری که شما برای اخذ شهروندی ترکیه و مهاجرت به ترکیه دارید، این است که در این کشور سرمایه گذاری کنید. لازم به ذکر است که این سرمایه گذاری باید حداقل 500 هزار دلار باشد تا شما بتوانید مراحل اخذ شهروندی ترکیه را طی کنید و برای آن اقدام کنید.لازم به ذکر است که این سرمایه گذاری می تواند در بخش املاک و یا مراکز صنعتی باشد و شما می توانید سرمایه گذاری را در کسب و کار مورد نظر خودتان انجام دهید. 

    اخذ شهروندی  ترکیه با اشتغال زایی

    یکی از جالب ترین روش های مهاجرت به ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه که اتفاقاً بیشتر متقاضیان مهاجرت به این کشور از آن بی اطلاعند، اشتغال زایی است! داستان از این قرار است که اگر شما بتوانید برای حداقل 50 نفر در این کشور اشتغال زایی کنید و برای آن ها ایجاد شغل کنید، شهروندی ترکیه به شما اعطا می شود! پس اگر احیاناً کارآفرین هستید و یا ایده ای برای شروع یک کسب و کار خود در این کشور دارید، بهتر است که این راه را انتخاب کنید. نکته دیگری که باید در این باره به شما بگوییم، این است که در گذشته قانون این بوده که شما باید حداقل برای 100 نفر اشتغال زایی می کردید تا این حق شهروندی به شما داده شود. اما خوشبختانه حالا قانون ها ساده تر شده اند و اگر شما برای نیمی از این افراد هم کارآفرینی کنید، مشکلتان برای اخذ شهروندی این کشور حل می شود.

    اخذ شهروندی ترکیه با سپرده گذاری در بانک

    روش دیگر اخذ شهروندی ترکیه این است که شما در بانک های این کشور سرمایه گذاری کنید. اما نکته اینجاست که سپرده شما باید حداقل به مدت 3 سال در بانک های این کشور بماند تا حق شهروندی به شما داده شود. نکته دیگر اینکه سپرده شما باید حتما از 500 هزار دلار به بالا باشد و شما در این مدت 3 سال نباید اصلا سرمایه تان را بیرون بکشید. در واقع شما باید یک حساب در یکی از بانک های معتبر این کشور باز کنید، 500 هزار دلار به حسابتان واریز کنید و 3 سال هم به حسابتان دست نزنید. 

    اخذ شهروندی ترکیه با سپرده گذاری در بانک

    سپرده گذاری در بانک ها جهت اخذ شهروندی ترکیه


    اخذ شهروندی ترکیه با خرید سهام 

    در آخر روش دیگری که شما برای اخذ شهروندی ترکیه دارید، این است که سهام های دولتی کشور ترکیه را خریداری کنید. البته این روش در صورتی برایتان کارآمد خواهد بود که حداقل سهامی به ارزش 500،000 دلار خریداری کنید. در ضمن این شرط نیز برای شما گذاشته می شود که شما نمی توانید آن سهام را به مدت 3 سال به فروش برسانید. البته این هم یک مساله است که مشخص نیست در طول این 3 سال چه اتفاقی برای سهامتان بیفتد و شما باید این ریسک را بپذیرید و بعد نسبت به اخذ شهروندی ترکیه با این روش اقدام کنید.
    برای رزرو تور ارزان ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW