021-88507190

زیباترین شهرهای جهان کدام شهرها هستند؟

گردشگری م.مقیمی 20 اردیبهشت ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
زیباترین شهرهای جهان را که تمام مردم دنیا در مورد آن اتفاق نظر دارند را در این مطلب بررسی می کنیم و با زیباترین شهرهای جهان به طور کامل آشنا می شویم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین شهرهای جهان از نگاه مردم دنیا

    تا به حال شده که به یک شهری در ایران یا یک کشور خارجی بروید و در همان دقایق اولیه عاشق آن شهر شوید؟ یا تا به حال شده که تصاویر یک شهر را نگاه کنید و با خودتان بگویید که این شهر زیباترین شهر دنیاست؟ واقعا به نظر شما زیباترین شهر دنیا کدام شهر است؟ کدام شهر است که زیباییش قابل مقایسه با هیچ شهر دیگری در جهان نیست؟ راستی فکر می کنید که نظر بقیه مردم جهان در این باره چیست؟ به نظرتان مردم دنیا فکر می کنند که کدام شهرهای جهان از بقیه شهرها زیباتر هستند؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوال را به شما بدهیم و زیباترین شهرهای جهان از نگاه مردم جهان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید و ببینید که آیا شهر مورد نظر شما نیز در این لیست قرار دارد یا خیر.

    14- ونکوور در کانادا

    ما در این لیست از آخر به اول زیباترین شهرهای جهان را معرفی می کنیم. چهاردهمین شهری که در لیست ما یعنی لیست زیباترین شهرهای دنیا قرار گرفته، شهر ونکوور کاناداست. شهری که لوکیشن بسیار خاصی در میان آب و کوهستان دارد و با آسمان خراش هایی که در هر منطقه از آن سر به فلک کشیده اند، زیبایی سحرآمیزی پیدا کرده است. 

    ونکوور در کانادا

    13- سیدنی در استرالیا

    شهر سیدنی در استرالیا با بندر زیبا، سواحل خاص و آن ساختمان معروفی که دارد و ما آن را به نام اپرای سیدنی می شناسیم، به یکی از زیباترین شهرهای دنیا تبدیل شده است. شهری که مطمئنیم اگر شما هم به تصاویر آن نگاهی بیندازید، قبول می کنید که باید آن را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان معرفی کنیم.

    سیدنی در استرالیا

    12- سویل در اسپانیا

    سویل شهری است که به یمن وجود اماکن تاریخی و بناهای زیبایی که در آن قرار گرفته اند، به لیست زیباترین شهرهای دنیا وارد شده است. شهری که قدم زدن در خیابان های آن می تواند به شما شانس دیدن بعضی از زیباترین ساختمان ها و بناهای دنیا را بدهد و این همان نکته ای است که باعث شده سویل از دید مردم جهان به یکی از زیباترین شهرهای دنیا تبدیل شود. 

    11- سان سباستین در اسپانیا


    به جز سویل، یک شهر دیگر به نام سان سباستین نیز در اسپانیا وجود دارد که آن هم جزء زیباترین شهرهای دنیاست. این شهری که در موردش صحبت می کنیم، هیچ وقت نقش مهمی در صنعت اسپانیا نداشته است. اما با این حال همیشه از نظر توریستی محبوب بود است. این شهر در گذشته تفرجگاه خانواده سلطنی بوده است و حالا با سواحل زیبایی که دارد، کل دنیا را شیفته خودش کرده است و علاوه بر همه این ها، غذاهایش نیز در دنیا بسیار معروف هستند.

    سان سباستین در اسپانیا

    10- ریو دو ژانیرو در برزیل

    ریو دو ژانیرو به خاطر سواحلش و همین طور به خاطر مجسمه معروفی که تحت عنوان مجسمه مسیح منجی در خود جای داده، نظر توریستان زیادی را به خود جلب کرده است. این شهر هم از نظر زیبایی طبیعی و هم از نظر زیبایی ساختمان ها و بناهایی که دارد، حرف ها زیادی برای گفتن دارد و واقعا استحقاق این را دارد که جایگاه دهم را در لیست زیباترین شهرهای دنیا به خودش اختصاص دهد.

    ریو دو ژانیرو در برزیل

    9- کیوتو در ژاپن

    کیوتو شهری است که صدها سال فرهنگ و تاریخ ژاپنی را در قلب خودش حفظ کرده است. شهری که کوه های زیبایی دارد و معابد سنتی بسیار خاصی را در خود جای داده است. شهری که درختانش زیباترین شکوفه های دنیا را دارند و خانه هایش یکی از دیگری زیباتر هستند. با این اوصاف مشخص است که چرا مردم جهان کیوتو را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان می شناسند.

    8- بریزبن در استرالیا

    بریزبن علاوه بر اینکه بسیار سرسبز است، یک رودخانه بسیار زیبا هم دارد که دقیقا از مرکز شهر می گذرد و علاوه بر همه این ها معماری بسیار مدرن و جالبی دارد. همه این ها در کنار هم باعث شده که بریزبن به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا معرفی شود و تصاویرش نظر هر کسی را به خود جلب کنند.

    7- ونیز در ایتالیا

    مطمئنیم که شما هم انتظار این را داشتید که یکی از جایگاه های لیست زیباترین شهرهای دنیا به شهر ونیز اختصاص داده شده باشد. شهری که به آن عنوان یکی از رومانتیک ترین شهرهای دنیا را داده است و هر کسی آرزوی دیدن آبراه های زیبا، ساختمان های شکیل، قایق های جذاب و معماری کلاسیک بناهایش را داشته باشد.

    6- پراگ در جمهوری چک

    جایگاه ششم در لیست زیباترین شهرهای جهان به شهر پراگ در جمهوری چک اعطا شده است. شهری که هم در طول روز و هم در طول شب جذابیت زیادی دارد. شهری که همه توریستان شیفه روزهای زیبایش و همین طور شب هایش و شور و حالی که در زمان تاریکی شب دارد، هستند. شهری که شما می توانید روزها با قدم زدن در خیابان های سنگفرش شده اش زیبایی را به چشم ببینید و از طرفی می توانید از شب های سزنده اش برای دیدن هر چه بیشتر زیبایی های آن استفاده کنید.

    5- لندن در انگلیس

    لندن شهری زیبا و سرسبز است که ساختمان های پارلمان بسیار زیبا و یک کاخ بسیار شگفت انگیز به نام کاخ باکینگهام را در خود جای داده است. شهری که همه چیز در آن زیباست و خیابان ها، ساختمان ها و اماکن توریستی آن یکی از دیگری جذاب تر و دیدنی تر هستند. شهری که نه تنها یکی از زیباترین شهرهای اروپا، بلکه یکی از دیدنی ترین شهرهای جهان است و محال است که کسی از سفر به آن تجربه خوبی نداشته باشد.

    لندن در انگلیس

    4- ادینبورگ در اسکاتلند

    ادینبورگ بیش از هر مساله دیگری به خاطر فستیوال سالانه ای که دارد، در دنیا معروف شده است. اما واقعیت این است که جذابیت های ادینبورگ فقط به این فستیوال مربوط نمی شود و واقعا از هر نظر شهر زیبایی به حساب می آید. شهری که یک کوه آتشفشانی غیر فعال دارد که چشم اندازش به پایتخت اسکاتلند بی نظیر است. شهری که اگر یک بار از آن دیدن کنید یا حداقل چند تا از تصاویر آن را ببینید، مطمئن می شوید که واقعا استحقاق این را دارد که جایگاه چهارم را در لیست زیباترین شهرهای دنیا کسب کنید. 

    ادینبورگ در اسکاتلند

    3- پاریس در فرانسه

    شهر پاریس را به عنوان جذاب ترین و مسحورکننده ترین شهر اروپا می شناسند. شهری که هر کسی شیفته خیابان ها و بلوارهای زیبایی که دارد و صد البته برج ایفل آن می شود. شهری که همیشه و همیشه بین توریستان محبوبیت داشته است و همیشه نظر دوستداران هنر و معماری را به خود جلب کرده است.

    2- فلورانس در ایتالیا

    کلیسای جامع فلورانس با آن گنبد معروف و زیبایی که دارد، تنها یکی از بناهای جذابی است که باعث شده اند فلورانس به یکی از زیباترین شهرهای دنیا تبدیل شود. این شهر با رودخانه زیبایی که دارد و دقیقا از قلب شهر می گرد و همین طور با وجود بناهای زیبا با معماری های فوق العاده ای که دارد، توانسته گوی رقابت از را بسیاری از شهرهای زیبای دنیا بدزد و در لیست ما جایگاه دوم را به خودش اختصاص دهد. 

    فلورانس در ایتالیا

    1-رم در ایتالیا

    از همه شهرهای این لیست که بگذریم، باید بگوییم که این شهر رم است که توانسته عنوان زیباترین شهر دنیا را به خودش اختصاص دهد. شهری که ساختمان هایی به قدمت هزار سال را در خود جای داده است، در هنر و معماری حرف اول را می زند و میدان های تاریخی آن به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز هستند.

    کلام پایانی

    اگر فقط یک حق انتخاب داشتید، دوست داشتید که از کدام شهر این لیست دیدن کنید؟ نظرات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید. برای اخذ ویزای شینگن یا خرید انواع تور مانند تور تابستان با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره کشورهای مختلف جهان بیشتر بخوانید:

    زیباترین خیابان های جهان را بشناسید

    خوش آب و هواترین کشورهای جهان کدام کشورها هستند؟

    بزرگترین فرودگاه جهان را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW