021-88507190

بهترین جزیره های ایران برای سفر را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 21 اردیبهشت ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین جزیره ایران از نکات مهم برای انتخاب مقصد سفر برای ایرانگردی است. بهترین جزیره ایران برای تفریح، خرید، عکاسی، طبیعت گردی را می توانید در این مطلب بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین و زیباترین جزیره ایران کدام است؟

    کدام جزیره ایران دیدنی تر، جذاب تر و خاص تر است؟ دیدنی ترین جزیره ایران کدام جزیره است؟ کدام جزیره ایران برای خرید بهتر است؟ کدام جزیره برای عکاسی بهتر است و کدام جزیره برای تفریح شرایط بهتری دارد؟ این ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که ما در این مطلب می خواهیم به آن ها پاسخ دهیم. پس اگر نمی دانید که باید به کیش سفر کنید یا قشم، نمی دانید که جزیره هرمز دیدنی تر است یا جزیره هنگام؟ و اگر نمی دانید که کدام جزیره جنوبی کشورمان با سلیقه شما بیشتر جور در می آید، با ما همراه باشید تا بهترین جزیره ایران از هر نظر را بشناسید.

    بهترین جزیره ایران برای تفریح

    اگر از هر کسی که تجربه سفر به همه جزیره های جنوبی کشورمان را داشته سوال بپرسید، حتما به شما می گوید که امکانات تفریحی کیش با امکانات تفریحی هیچ جزیره دیگری در ایران قابل مقایسه نیست. پس اگر بحث تفریح در طول سفر برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است که بی برو برگرد جزیره کیش را برای سفر انتخاب کنید. در این جزیره می توانید در بهترین پارک آبی روباز ایران یعنی پارک آبی اوشن کیش تفریح کنید، بهترین و جدیدترین ورزش های آبی را امتحان کنید، در بهترین اماکن تفریحی سرپوشیده تفریح کنید و هر لحظه با تجربه یک تفریح جدید سرگرم شوید.

    بهترین جزیره ایران برای تفریح

    بهترین جزیره ایران برای خرید

    برای اینکه بدانید بهترین جزیره ایران برای خرید کدام جزیره است، اول از همه باید از خودتان بپرسید که چه جور خریدی برایتان جذاب است و دقیقا به دنبال چه سبک خریدی هستید؟ اگر به یک فرصت خوب برای خرید یک عالمه لباس ارزان نیاز دارید، این جزیره قشم است که با وجود مراکز خرید ارزان و بازارهای ارزانی که در شهر کیش و همین طور درگهان دارد، می تواند نظر شما را به خود جلب کند. اما اگر کیفیت اجناس برایتان اهمیت بیشتری دارد، به احتمال زیاد از خرید از مراکز خرید کیش لذت بیشتری خواهید برد. با این اوصاف اگر به دنبال بهترین جزیره ایران برای خرید هستید، بهتر است بسته به سلیقه ای که دارید، به کیش یا قشم سفر کنید. 

    بهترین جزیره ایران برای خرید

    بهترین جزیره ایران برای طبیعت گردی

    خیلی ها بر این عقیده اند که طبیعت قشم از طبیعت هر جزیره دیگری در ایران زیباتر است و یک سری ها هم بر این باورند که جزیره هرمز با وجود سنگ ها و خاک های رنگارنگ و سواحل زیبایی که دارد، زیباترین جزیره ایران است. ماجرا از این قرار است که جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران است و روستاها و دره ها و کوهستان های بسیار بکری دارد که شما می توانید با طبیعت گردی آن ها را کشف کنید. اما از آن طرف جزیره هرمز یک جزیره بسیار نقلی است که شما به راحتی می توانید با یک روز گشت و گذار کل آن را بگردید. اما در همین جزیره کوچک، شگفتی هایی وجود دارد که به جرئت می توانیم بگوییم مثالشان در هیچ جزیره و هیچ شهری در ایران پیدا نمی شود. مثلا در هرمز یک ساحل وجود دارد که شن هایش تماما سرخ هستند و علاوه بر آن یک  ساحل وجود دارد که شن هایش مثل کریستال برق می زنند! از طرفی در این جزیره یک سری کوه وجود دارد که هر گوشه شان یک رنگ دارد و به خاطر وجود آن ها، این جزیره را به نام جزیره رنگین کمان می شناسند. حالا با همه این اوصاف، ما به شما توصیه می کنیم که اگر به طبیعت گردی علاقه دارید، سفر به هرمز و قشم را ترکیب کنید و از هر دو آن ها در طول یک سفر بازدید کنید.

    بهترین جزیره ایران برای عکاسی

    اگر جزء آن دسته از مسافرانی هستید که دوست دارند مدام دوربین عکاسی دستشان باشد و عکس های خوب بگیرند، ما به شما سفر به جزیره هرمز را پیشنهاد می کنیم. در جزیره کوچک هرمز یک عالمه موقعیت خوب برای عکاسی وجود دارد و مسلما لوکیشن هایی که برای عکاسی در آن پیدا می شود، قابل مقایسه با لوکیشن های عکاسی دیگر جزایر ایران نیستند. توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال بهترین جزیره ایران برای عکاسی هستید، شک نکنید و مستقیما به جزیره هرمز بروید. به شما قول می دهیم که اگر فقط یک روز هم در جزیره هرمز اقامت کنید، حافظه دوربین یا گوشی تلفن همراهتان پر از عکس هایی می شود که تا عمر دارید می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید.

    بهترین جزیره ایران برای عکاسی

    بهترین جزیره ایران برای دیدن دلفین ها

    جزیره هنگام بهترین جزیره ایران برای دیدن دلفین هاست. کافی است که با قایق یا کشتی در اطراف جزیره هنگام گشت بزنید تا بتوانید دلفین های زیبا را در حال شنا کردن و پرش از نزدیک تماشا کنید. البته این را هم بگوییم که در جزیره کیش یک پارک دلفین ها وجود دارد که در آن پارک هم امکان دیدن دلفین ها وجود دارد. اما دلفین هایی که در آن پارک قابل مشاهده هستند، تمرین دیده اند و رفتار کاملا متفاوتی با دلفین های عادی که در دریا زندگی می کنند، دارند. پس اگر به دنبال دیدن دلفین ها در محیط زندگی طبیعیشان هستید، بهتر است به جزیره هنگام سفر کنید و از آن طرف اگر به دنبال تماشای یک برنامه مفرح با اجرای دلفین ها هستید، بهتر است راهی جزیره کیش شوید.

    سخن پایانی

    حالا با همه این اوصاف شما فکر می کنید که دیدنی ترین جزیره ایران کدام جزیره است؟ به نظرتان کدام جزیره ایران بیشتر ارزش وقت گذاشتن و سفر کردن را دارد؟ شما دوست دارید که به کدام جزیره ایران سفر کنید؟ خوشحال می شویم که برایمان در بخش نظرات یادداشتی در این باره بگذارید و نظرتان را درباره زیباترین جزیره ایران با ما در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان کیش و تور ارزان قشم می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.


    درباره جزیره های ایران بیشتر بخوانید:

    بزرگترین جزیره ایران در خلیج فارس

    کوچکترین جزیره های ایران چه نام دارند

    قوانین جزیره کیش که حتما باید بدانید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW