021-88507190

پارک دلفین کیش از بهترین تفریحات جزیره کیش

گردشگری م.مقیمی 14 مرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک دلفین کیش که شامل دلفیناریوم کیش و پارک پرندگان کیش است، تفریحی جذاب است. قیمت بلیط پارک دلفین کیش، آدرس و ویژگی های آن را در این مطلب بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پارک دلفین کیش را بشناسید

    کیش به عنوان توریستی ترین جزیره کشورمان اماکن تفریحی متعددی دارد. از میان همه اماکن تفریحی و جاذبه های توریستی که در کیش ساخته شده اند، پارک دلفین کیش یا دلفیناریوم کیش محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. ما امروز می خواهیم این مرکز تفریحی در کیش را به شما معرفی کنیم. در ادامه درباره آدرس پارک دلفین کیش، قیمت بلیط آن، امکانات و ویژگی هایش و همین طور برنامه های تفریحی آن با شما صحبت می کنیم و با هم این را بررسی می کنیم که آیا پارک دلفین کیش به همان اندازه که از آن تعریف می کنند، مجموعه جذابی هست یا نه و ما باید از آن در طول سفر به کیش بازدید داشته باشیم یا نه. پس با ما همراه باشید.

    پارک دلفین کیش کجاست؟

    پارک دلفین کیش در فاصله 7 کیلومتری اسکله کیش و همین طور مجموعه بولینگ مریم و در فاصله 3 کیلومتری بازار مرجان کیش قرار گرفته است. در حقیقت آدرس پارک دلفین کیش در محدوئده جنوب شرقی جزیره کیش قرار گرفته است و شما می توانید با یک تاکسی دربستی به راحتی از هر نقطه ای در جزیره کیش به این پارک دسترسی پیدا کنید.

    پارک دلفین کیش کجاست

    چرا پارک دلفین کیش معروف شده است؟

    علت مشهور شدن پارک دلفین کیش این است که این پارک اولین دلفیناریوم ایران بوده است. این مجموعه تفریحی جذاب که در سال 1384 تاسیس شده است، حدودا صد هکتار مساحت دارد و در آن برنامه هایی اجرا می شود که مثالشان در هیچ مجموعه تفریحی دیگری در ایران دیده نمی شود.

    چه تفریحاتی را در پارک دلفین کیش تجربه می کنیم؟

    مجموعه پارک دلفین کیش علاوه بر اینکه یک دلفیناریوم دارد که در آن دلفین های تربیت شده شیرین کاری می کنند، بلکه یک باغ پرندگان، یک سیرک، یک نمایش لیزری و یک آکواریوم آب شور بزرگ نیز در این مجموعه وجود دارد. ضمن اینکه پارک دلفین کیش یک باغ زیبا نیز دارد. با وجود این امکانات و برنامه های تفریحی جالبی که در آن برگزار می شوند، می توان گفت که هم کودکان و هم بزرگترها می توانند بازدیدی به یادماندنی از پارک دلفین کیش داشته باشند و این یک واقعیت است که این مرکز تفریحی در کیش مختص به یک گروه سنی خاص نیست و همه می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

    دلفیناریوم کیش در پارک دلفین کیش چجور جایی است؟

    اگر شما به دلفیناریوم کیش بروید، این فرصت را پیدا می کنید که دلفین ها که موجودات بسیار باهوش و بامزه ای هستند را در حال اجرای نمایش ببینید. البته این را هم بگوییم که فقط دلفین ها نیستند که در دلفیناریوم کیش زندگی می کنند. بلکه شما می توانید شیرهای دریایی، شیرماهی ها و همین طور پنگوئن ها را نیز در این مجموعه از نزدیک ببینید. قسمت جالب ماجرا اینجاست که آب استخرهای پارک دلفین کیش با آب شور دریا پر شده است و این باعث شده که حیوانات این مجموعه بتوانند در محیطی شبیه به محیط طبیعی خودشان زندگی کنند.

    پارک پرندگان کیش چجور جایی است؟

    همان طور که گفته شد در مجموعه پارک دلفین کیش یک باغ پرندگان نیز وجود دارد. این پارک پرندگان خودش از دو بخش تشکیل شده است. یکی از این بخش ها مخصوص به پرندگانی است که در قفس نگهداری می شوند و بخش دوم به شکلی ساخته شده است که پرندگان می توانند آزادانه در محیط دو هکتاری آن پرواز کنند.

    اگر شما هم به پرندگان علاقه دارید، باید این نوید را به شما بدهیم که با بازدید از پارک پرندگان کیش می تونید از 57 گونه پرند مختلف از نزدیک دیدن کنید. پرندگانی که از کشورهای مختلف جهان جمع آوری شده اند و این یعنی شما با بازدید از این مجموعه می توانید اطلاعات بسیار کاملی درباره پرندگان متنوع دنیا به دست بیاورید و یک عالمه پرنده جورواجور و رنگارنگ از پلیکان ها و فلامینگوها گرفته تا قوها و لک لک ها و همین طور مرغان دریایی و طاووس های زیبا را ازنزدیک ببینید.

    حتی می توانید حیواناتی مثل میمون ها و آهوان را نیز در این مجموعه به چشم ببینید و اگر تمایل داشتید از تونل خزندگان مجموعه پارک دلفین های کیش نیز دیدن کنید.

    پارک پرندگان کیش چجور جایی است

    فیلم پارک دلفین کیش

    شما می توانید فیلم پارک دلفین کیش را در قسمت زیر ببینید.


    قیمت بلیط پارک دلفین کیش چقدر است؟

    شما با خرید یک بلیط به قیمت 280 هزار تومان می توانید از مجموعه پارک دلفین کیش دیدن کنید و از امکانات متفاوت این مجموعه استفاده کنید. این بلیط شامل تماشای برنامه سیرک جالب پارک دلفین کیش (کلاسیک شو) و همین طور بازدید از دلفیناریوم کیش و تماشای نمایش های جالب آن و البته بازدید از پارک پرندگان این مجموعه می شود. گفتنی است که در بیشتر اوقات در وب سایت های مخصوص تخفیف، قیمت بلیط پارک دلفین کیش با قیمت های مناسب تر نیز فروخته می شود.

    تلفن پارک دلفین کیش

    شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن پارک دلفین کیش به شماره 07644445237 تماس بگیرید.

    سخن پایانی

    در آخر اینکه شما با بازدید از پارک دلفین کیش می توانید یک سیرک جالب به هنرنمایی هنرمندان ایرانی و روسیه ای را تماشا کنید و همجنین می توانید در باغ زیبای مجموعه که در آن هزاران درخت از گونه های مختلف کاشته شده، قدم بزنید و عکس های یادگاری جالب از خودتان بگیرید. با این اوصاف احتمالا شما هم با ما هم عقیده باشید که حیف است که تا جزیره کیش بروید و از این مجموعه جالب و هیجان انگیز دیدن نکنید. موافقید؟ شما همچنین با تور لحظه آخری کیش در آژانس گردشگری مهرپرواز می توانید به این جزیره زیبا سفر کنید.


    درباره جزیره کیش بیشتر بخوانید:

    جذاب ترین تفریحات آبی کیش

    جاذبه های دیدنی و جذاب کیش

    قوانین جزیره کیش که حتما باید بدانید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW