021-88507190

راحت ترین استان های کانادا برای مهاجرت

گردشگری م.مقیمی 24 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
راحت ترین استان ها برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. مهاجرپذیری کانادا بسیار خوب است و امکانات خوبی در اختیار مهاجران قرار می دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راحت ترین استان های کانادا برای مهاجرت کدامند؟

    کانادا با وجود اقتصاد پیشرو و امکانات خوبی که دارد، به یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا برای مهاجرت تبدیل شده است. اتفاقا مهاجرپذیری کانادا بسیار خوب است. مزیتی که مهاجرت به کانادا دارد، این است که دولت این کشور امکانات بسیار خوبی را درست همانند شهروندان کشورش در اختیار مهاجران قرار می دهد. همین باعث شده است که خیلی از مردم دنیا چه از ایران و چه از کشورهای دیگر آرزوی مهاجرت به کانادا را داشته باشند. سوالی که برای خیلی از این افراد پیش می آید، این است که راحت ترین استان های کانادا برای مهاجرت کدام استان ها هستند؟ ما می خواهیم امروز به این سوال پاسخ دهیم و ببینیم که اخذ اقامت دائم کانادا در کدامیک از استان ها راحت تر است. در این مطلب برنامه اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا مد نظر قرار گرفته شده است و راحت ترین استان ها برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری به شما معرفی می شوند.

    راحت ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    آلبرتا یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    استان آلبرتا از این جهت به عنوان یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت نشاخته می شود که برای مهاجرت به آن هیچ لیست خاصی از مشاغل مورد نیاز تبیین نشده است و همه کارگران ماهر و متخصصین جوان با رشته های تحصیلی مختلف می توانند برای مهاجرت به آلبرتا اقدام کنند. ضمن اینکه ایالت آلبرتا به راحتی افرادی را که امتیاز اکسپرس اینتری بالاتر از 300 دریافت کنند را به عنوان مهاجر می پذیرد.

    ساسکاچوان یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    خوبی استان ساسکاچوان این است که برای مهاجرت به آن به کسانی که یکی از ااعضای خانواده شان یا یکی از عمو یا خاله زادگانشان در این استان زندگی می کنند، امتیاز بیشتر داده می شود. در صورتی که برای مهاجرت به استان های دیگر کانادا فقط ارتباطات خونی مد نظر قرار داده می شود و حضور افرادی مثل پسرخاله یا دخترعمه در آن استان ها باعث بیشتر شدن امتیاز افراد نمی شود. اتفاقا به خاطر همین ویژگی جالب ساسکاچوان است که آن را جزء مهاجرپذیرترین ایالت های کانادا می شناسند و از آن به عنوان یکی از آسان ترین ایالت های کانادا برای مهاجرت یاد می شود.

    استان انتاریو یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    استان انتاریو را به عنوان قطب صنعت تکنولوژی و اطلاعات کانادا می شناسند. این استان برای مهاجرت افرادی که در مشاغل مربوط به حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، یادگیری ماشینی و هر موضوع دیگر در حوزه تکنولوژی روز تخصص دارند، آسان است. در واقع هر کسی که تخصص ویژه ای در زمینه آی تی دارد، می تواند به آسانی به این استان پیشرفته در کانادا مهاجرت کند.

    کبک یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    نکته ای که باید درباره استان کبک بدانید، این است که بیشتر مردم این استان به زبان فرانسه صحبت می کنند. در نتیجه افرادی که تسلط کاملی به زبان فرانسه دارند، شانس بیشتری برای مهاجرت به کبک دارند. برای این دسته از افراد مهاجرت به کبک بسیار آسان است.

    جزیره پرنس ادوارد یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    جزیره پرنس ادوارد افراد مختلف با مشاغل متنوعی را به عنوان مهاجر می پذیرد و به خاطر همین تنوع شغلی است که جزیره پرنس ادوارد را در لیست آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت آورده ایم. در نتیجه کسانی که به دنبال راحت تر و سریع تر طی کردن پروسه اخذ اقامت دائم کانادا هستند، می توانند به جزیره پرنس ادوارد به عنوان یک گزینه بی نظیر برای مهاجرت فکر کنند.

    جزیره پرنس ادوارد یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    استان نوا اسکوشیا یکی از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت

    در استان نوا اسکوشیا چندین و چند سازمان مالی وجود دارد که از نظر اقتصادی بسیار فعال هستند. کسانی که در این سازمان ها مشغول به کار هستند، آینده بسیار درخشانی دارند و می توانند زندگی آرامی را برای خانواده هایشان ترتیب دهند. در نتیجه هوشمندانه است که کسانی که در حوزه مالی تخصص یا فعالیت دارند، این استان را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنند و مطمئن باشند که در این صورت اخذ اقامت دائم کانادا برایشان راحت تر خواهد بود.

    برای اخذ ویزای کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره کانادا بیشتر بخوانید:

    مزایا و معایب زندگی در کانادا

    هزینه زندگی در کانادا

    بهترین شهرهای کانادا برای زندگی ایرانیان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW