021-88507190

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر پاییزی

گردشگری م.مقیمی 31 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با ما همراه باشید تا یک به یک بهترین شهرهای ترکیه برای سفر در پاییز را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که کدامیک از شهرهای توریستی ترکیه در فصل پاییز شرایط بهتری دارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در فصل پاییز به کدام شهر ترکیه سفر کنیم؟

    به نظر شما بهترین شهر ترکیه برای سفر پاییزی کدام شهر است؟ به نظرتان بهتر است که توریستان در فصل پاییز از کدامیک از شهرهای ترکیه دیدن کنند؟ اگر ایده ای درباره این مساله ندارید، با ما همراه باشید تا یک به یک بهترین شهرهای ترکیه برای سفر در پاییز را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که کدامیک از شهرهای توریستی ترکیه در فصل پاییز شرایط بهتری دارند و شما به چه دلیلی باید از هر کدام از این شهرها در فصل پاییز دیدن کنید. با خواندن این مطلب می توانید مقصد گردشگری مورد نظرتان را برای سفر پاییزی امسالتان پیدا کنید. پس با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

    سفر به استانبول در فصل پاییز

    از آنجایی که بیشتر توریستان به تجربه تفریحاتی مثل گشت و گذار در خیابان های استانبول و خرید از فروشگاه های مختلف، قدم زدن در خیابان ها و کافه گردی و بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول علاقه دارند، می توان گفت که فصل پاییز یکی از ایده آل ترین فصل ها برای سفر به استانبول است. دلیلش هم مشخص است.

    در فصل پاییز هوای استانبول بسیار مساعد است و هوای استانبول در فصل پاییز جان می دهد برای اینکه از صبح تا نیمه شب در خیابان ها و مناطق زیبای این شهر گشت و گذار کنید و انواع و اقسام تفریحات پاییزی در استانبول را تجربه کنید. شما می توانید با تور لحظه آخری استانبول به این شهر زیبا سفر کنید.

    سفر به استانبول در فصل پاییز

    سفر به آنتالیا در فصل پاییز

    سفر به آنتالیا در فصل پاییز چندین و چند مزیت دارد. یکی از مهمترین مزایای سفر پاییزی به آنتالیا این است که در این فصل آنتالیا خلوت است و سفر به آنتالیا نیز در این فصل ارزان است. نکته مهمی که باید درباره سفر پاییزی به آنتالیا بدانید، این است که در اوایل این فصل هنوز امکان تجربه تفریحات ساحلی در آنتالیا وجود دارد و هوای آنتالیا در اوایل فصل پاییز آنقدرها سرد نیست.

    نکته دیگر اینکه هرچه به فصل زمستان نزدیک تر بشوید، هزینه سفر به آنتالیا کم و کمتر می شود. برای سفر ارزان به این شهر ساحلی، می توانید پکیج تور آنتالیا را رزرو کنید.

    سفر به آنتالیا در فصل پاییز

    سفر به قونیه در فصل پاییز

    هر سال جشنواره مولانا در ماه اول پاییز در قونیه برگزار می شود. به خاطر برگزاری این جشنواره جذاب در فصل پاییز در این شهر، می توان گفت که قونیه یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای سفر پاییزی است. اگر شما هم به شخصیت مولانا علاقه دارید و فکر می کنید که دیدن مراسم های مربوط به رقص سما می تواند برایتان جالب باشد، حتما برای یک بار هم که شده در فصل پاییز به قونیه سفر کنید.

    سفر به قونیه در فصل پاییز

    سفر به کاپادوکیا در فصل پاییز

    طبیعت کاپادوکیا با آن صخره های زیبایش در فصل پاییز از همیشه زیباتر می شود. این شهر که بالن های بسیار معروفی دارد و خیلی از توریستان به خاطر بالن سواری بر فراز صخره های معروف به دودکش های پری در کاپادوکیا راهی این شهر می شوند، در فصل پاییز جلوه متفاوتی پیدا می کند.

    باید این را به شما بگوییم که در فصل پاییز چه سوار این بالن ها بشوید و چه از روی سطح زمین این بالن ها و طبیعت زیبای کاپادوکیا را تماشا کنید، در هر صورت شیفته زیبایی های این شهر منحصر به فرد در ترکیه می شوید.

    سفر به کاپادوکیا در فصل پاییز

    سفر به فتحیه در فصل پاییز

    فتحیه که کمتر از 200 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد، شهر جذابی است که بیشتر به خاطر طبیعت شگفت انگیزش محبوب شده است. این شهر ساحلی در فصل پاییز که توریستان کمتری در آن به چشم می خورند و بیشتر خود مردم محلی فتحیه در آن حضور دارند، حال و هوای جذاب تری پیدا می کند.

    اگر دوست دارید که یک سفر آرامش بخش پاییزی را تجربه کنید و اتفاقا از گشت و گذار در طبیعت و قدم زدن در کنار سواحل بکر خوشتان می آید، ما به شما سفر پاییزی به فتحیه را پیشنهاد می کنیم.

    سفر به فتحیه در فصل پاییز

    کلام نهایی

    شما دوست دارید که پاییز امسال از کدامیک از این شهرهای زیبا در ترکیه دیدن کنید؟ شما به چه جور سفرهایی علاقه دارید و فکر می کنید که سفر به کدامیک از این شهرها می تواند برایتان تجربه جالب تری باشد؟ خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید. برای رزرو ارزانترین سفرهای پاییزی در تور ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره ترکیه بیشتر بخوانید:

    سفر به ترکیه از مرز خوی (مرز رازی)

    آیا می دانید اروپایی ترین شهر ترکیه کدام شهر است؟

    دیدنی ترین خیابان های استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW