021-88507190

دیدنی ترین شهرهای ویتنام

گردشگری م.مقیمی 28 مهر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دیدنی ترین شهرهای ویتنام که برای توریست ها جذاب هستند را در ادامه بررسی می کنیم و شما را با زیباترین و بهترین شهرهای ویتنام آشنا می کنیم. با مهرپرواز همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دیدنی ترین شهرهای ویتنام را بشناسید

    ویتنام کشوری رنگارنگ است که سفر به آن هیجان زیادی دارد. این کشور به خاطر ترکیبی از غذاهای خوب، شگفتی های طبیعی، فرهنگ جالب و اجناس خوب و ارزان بین توریستان محبوبیت پیدا کرده است. اگر نظر شما هم به هر کدام از این دلایل به سفر به ویتنام جلب شده و دوست دارید بدانید که دیدنی ترین شهرهای ویتنام کدام ها هستند، این مطلب برای شماست. در ادامه شما را با زیباترین شهرهای ویتنام آشنا می کنیم. با ما همراه باشید. 

    دیدنی ترین شهرهای ویتنام

    هوشی مین

    هوشی مین که در حاشیه رودخانه ای به نام سایگون قرار گرفته است، حدودا 1800 کیلومتر با هانوی که پایتخت ویتنام است، فاصله دارد. هوشی مین شهری پر از هیاهو و شلوغی است و بیشتر توریستان به خاطر هیجان و انرژی مثبتش به آن سفر می کنند. این شهر برای هر کسی که اهل ماجراجویی باشد، جذاب و دیدنی است.

    هوشی مین پر از کافه های شبانه است و انرژی آن در هیچ ساعتی از شبانه روز به صفر نمی رسد. این را هم بگوییم که در این شهر جاذبه های گردشگری متنوعی نیز وجود دارد که با سلیقه های مختلف جور در می آیند. مثلا کسی که به تاریخ علاقه داشته باشد، می تواند در شهر هوشی مین از موزه بقایای جنگ هوشی مین دیدن کند تا با تاریخ ویتنام و علی الخصوص جنگ ویتنام آشنا شود.

    هوی آن

    اگر شما هم عاشق لباس و فشن هستید، ما به شما سفر به هوی آن را پیشنهاد می کنیم. هوی آن برای کسانی که اهل خرید باشند و دوست داشته باشند که لباس های جدید و خوش دوختی داشته باشند، بهترین شهر ویتنام است. جالب است بدانید که هوی آن را به نام "شهر خیاطان" می شناسند. این شهر ساحلی متعلق به مردمانی است که استعداد ذاتی در دوخت لباس های مختلف دارند.

    از این گذشته، هوی آن سواحل زیبایی دارد و  غذاهای دریایی هوی آن نیز بسیار معروف هستند. از این ها هم جالب تر، اینکه یک شب در طول هر ماه کل شهر هوی آن بسته می شود، فانوس ها از گنجه ها بیرون می آیند و مردم محلی و توریستان با هم در یک جشن جالب شرکت می کنند. این جشنی که در موردش صحبت می کنیم، در شبی برپا می شود که ماه کامل می شود.

    هیو

    هیو برای علاقه مندان به تاریخ، دیدنی ترین شهر ویتنام است. این شهر که از آن به عنوان پایتخت باستانی ویتنام یاد می کنند، ارزشمندترین اماکن تاریخی ویتنام را در خود جای داده است. مثلا یک کاخ بسیار زیبا با دیوارهای برافراشته در هیو وجود دارد که به آن امپریال سیتی یا شهر سلطنتی گفته می شود. شهر سلطنتی پر از جاهای دیدنی متنوع است.

    از جمله این جاهای دیدنی می توان به مقابر، معابد و باغ های زیبا اشاره کرد. شهر زیبای هیو هر دو سال یک بار میزبان یک جشنواره بسیار جذاب بین المللی به نام فستیوال هیو می شود. این فستیوال مخصوص جشن گرفتن فرهنگ، هنر و غذای ویتنامی است و هر بار در آن صدها هنرمند و موزیسین شرکت می کنند.

    خلیج هالونگ

    هالونگ یکی از جذاب ترین شگفتی های طبیعی ویتنام است. این خلیج که در فاصله 170 کیلومتری پایتخت وینام واقع شده است، سواحل مخفی و رازآلود، صخره های آهکی خارق العاده و طبیعت بی نظیری دارد. بهترین راه برای دیدن زیبایی های هالونگ این است که سوار یکی از کشتی های کروز این خلیج شوید و با آن گشتی در اطراف بزنید.

    خلیج هالونگ گذشته از سواحل بسیار جذابی که دارد، یک روستای شناور نیز دارد که بیش از 600 نفر در آن زندگی می کنند و شما می توانید با بازدید از آن خانه ها و مغازه هایی را ببینید که روی سطح آب شناور هستند. 

    نمایی از ویتنام

    هانوی

    در نهایت باید هانوی را به لیست زیباترین و دیدنی ترین شهرهای ویتنام اضافه کنیم. شهری که فرهنگ غربی و شرقی در آن به شکل جذابی با هم ادغام شده اند. شهری که هم برای خرید لباس و هم برای امتحان کرد غذاهای خیابانی ویتنامی عالی است. شهری که شما پر از جاهای دیدنی مختلف است و هر گوشه اش حرفی برای گفتن دارد. به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید سفرتان به ویتنام کامل باشد، حتما از شهر هانوی نیز دیدن کنید و ضمنا حتما از موزه هانوی نیز بازدید داشته باشید تا با 1000 سال تاریخ شهر زیبای هانوی آشنا شوید.

    برای رزرو تور ارزان ویتنام می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره ویتنام بیشتر بخوانید:

    پل طلایی ویتنام، پلی روی دستان خدای کوهستان!

    بهترین جاهای دوچرخه سواری در ویتنام

    جاهای دیدنی ویتنام
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW