021-88507190

اشتباهات بزرگ توریست ها در سفر به چین

گردشگری م.مقیمی 10 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اشتباهات متداول سفر به چین می توانند به قیمت هدر رفتن زمان و هزینه توریست ها در طول سفر به چین تمام شوند. با ما همراه باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اشتباهات بزرگ توریست ها برای سفر به چین چیست؟

    امروز می خواهیم درباره اشتباهاتی با شما صحبت کنیم که توریستان زیادی برای سفر به چین آن ها را انجام می دهند. اشتباهاتی که بعضی هایشان می توانند به قیمت هدر رفتن زمان و هزینه توریستان در طول سفر به چین تمام شوند. با ما همراه باشید تا یکی یکی اشتباهات متداول سفر به چین را به شما بگوییم. به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید و سعی کنید که درگیر هیچ کدام از این اشتباهات برای سفر به چین نشوید.

    سفر به چین در طول تعطیلات ملی

    اگر از شلوغی خوشتان نمی آید، بهتر است که در طول تعطیلات ملی چین به این کشور سفر نکنید. در غیر این صورت مجبورید که صف های طولانی جاهای دیدنی چین، وسایل حمل و نقل عمومی بیش از اندازه شلوغ و حضور یک عالمه افراد غریبه در بک گراند عکس هایتان را تحمل کنید! ماجرا از این قرارا ست که در طول تعطیلات ملی چین، همه مردم چین می خواهند با هم و در یک زمان واحد سفر کنند و همین باعث می شود که شهرهای توریستی چین بیش از اندازه شلوغ شوند.

    سفر به چین در طول تعطیلات ملی

    بازدید از جاهای دیدنی معروف چین

    یکی از اشتباهات متداول توریستان در سفر به چین این است که خودشان را به بازدید از جاهای دیدنی معروف چین محدود می کنند. ما این را درک می کنیم که شما هم مثل هر توریست دیگری دوست دارید که در تور چین از دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه یا هر جاذبه گردشگری معروف دیگری دیدن کنید. اما باید این را به شما یادآوری کنیم که جذابیت های چین محدود به چند جای دیدنی که مدام از آن ها صحبت به میان می آید، نیست. اگر می خواهید چین واقعی را به چشم ببینید، بهتر است که فرصت بازدید از مناطق کمتر شناخته شده چین و جاهای دیدنی ناشناخته چین را هم برای خودتان فراهم کنید.

    بازدید از جاذبه های گردشگری چین در آخر هفته

    یک نکته که به هیچ عنوان نباید آن را فراموش کنید، این است که جاذبه های گردشگری معروف چین در روزهای آخر هفته خیلی شلوغ می شوند. پس اگر برنامه سفرتان اجازه می دهد، بازدید از جاهای دیدنی معروف چین را به روزهای وسط هفته موکول کنید تا وقتتان برای منتظر ماندن در صف های ورودی جاهای دیدنی چین در روزهای آخر هفته هدر نشود. 

    بازدید از جاذبه های گردشگری چین در آخر هفته

    دیر بیدار شدن از خواب در زمان اقامت در چین

    به شما توصیه می کنیم که در زمان اقامت در چین تا می توانید صبح زود از خواب بیدار شوید. اگر می خواهید زمان بیشتری برای بازدید از جاهای دیدنی چین داشته باشید و می خواهید از جاذبه های گردشگری چین در زمان خلوتی دیدن کنید، بهتر است که صبح زود از خواب بیدار شوید، سریعا صبحانه تان را نوش جان کنید و روز خود را برای تفریح و گشت و گذار زودتر از همیشه آغاز کنید.

    دیر بیدار شدن از خواب یکی از آن اشتباهاتی است که اکثر توریستان در چین آن را انجام می دهند و بعدا پشیمان می شوند که چرا قدر زمان محدودشان در چین را ندانسته اند و خوب در این کشور تفریح نکرده اند. یک نکته دیگر که بهتر است آن را بدانید، این است که مناطق توریستی و جاهای دیدنی چین در زمان ناهار خلوت می شوند و در نتیجه ظهر نیز درست مثل صبح زود، زمان ایده آلی برای استفاده از خلوتی جاذبه های توریستی چین است.

    دیر بیدار شدن از خواب در زمان اقامت در چین

    انتظار بیش از حد از زمان اقامتتان در چین

    در نهایت اینکه اگر شما هم این وسوسه را در وجودتان احساس می کنید که حالا که می خواهید به چین سفر کنید، از یک عالمه شهرهای مختلف چین و از یک دنیا جاذبه های گردشگری متنوع چین دیدن کنید، بهتر است که کمی واقع بینانه تر به زمانی که در چین در اختیار دارید، فکر کنید. به شما توصیه می کنیم که خوب برای سفر به چین برنامه ریزی کنید و دقیقا به این فکر کنید که با توجه به مدت زمانی که برای اقامت در چین دارید، می توانید از چند جاذبه گردشگری در چین دیدن کنید. هرچه با برنامه ریزی بیشتری عمل کنید و سعی کنید که انتظار منطقی از زمان اقامتتان در چین داشته باشید، سفر به چین برایتان شیرین تر پیش می رود و استرستان هم در طول سفر کمتر می شود. فراموش نکنید که انتظار داشتن بیش از حد از زمان اقامت در چین، یکی از اشتباهاتی است که معمولا بیشتر توریستان در این کشور مرتکب می شوند.

    شما می توانید برای رزرو تور چین با همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره چین بیشتر بخوانید:

    راهنمای سفر به چین

    چقدر پول با خودمان به چین ببریم؟

    کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW