021-88507190

تفریحات آلانیا در سفر به ترکیه

گردشگری م.مقیمی 24 مرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم مشتاق هستید که با بهترین تفریحات آلانیا در سفر به ترکیه آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به شما برای تفریح در آلانیا ترکیه ایده بدهیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات آلانیا را بشناسید

    حتما شما هم این را شنیده اید که آلانیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه و یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای تجربه انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز است. اگر شما هم مشتاق هستید که با بهترین تفریحات آلانیا در سفر به ترکیه آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به شما برای تفریح در آلانیا ترکیه ایده بدهیم و هیجان انگیزترین، خاص ترین و مهیج ترین تفریحات آلانیا را به شما معرفی کنیم.

    سافاری با جیپ در آلانیا

    اگر فقط برای تجربه یک تفریح مهیج در آلانیا فرصت دارید، به شما توصیه می کنیم که سافاری با جیپ را در آلانیا امتحان کنید. چراکه شور و هیجان این تفریح از هر تفریح دیگری در آلانیا بیشتر است. اگر عاشق آدرنالین و تفریحات مفرح هستید، قطعا شیفته سافاری با جیپ در آلانیا می شوید و تا عمر دارید، لحظاتی که در تور سافاری با جیپ در آلانیا گذراندید را از خاطر نخواهید برد. تصورش را بکنید که اگر در تورهای تفریحی سافاری با جیپ در آلانیا شرکت کنید، می توانید با سرعت از روی سراشیبی های مختلف عبور کنید، در طول راه همراه با موزیک های شاد و مهیج طبیعت بکر آلانیا را تماشا کنید و در ضمن در طول مسیر توقف هایی نیز داشته باشید و در طبیعت خارق العاده آلانیا عکس های یادگاری بگیرید. اگر این تصور برایتان شیرین است، قطعا از تجربه این تفریح در آلانیا ترکیه لذت خواهید برد.

    سافاری با جیپ در آلانیا

    قایق سواری در رودخانه ماناوگات

    تورهای تفریحی که از آلانیا و برای قایق سواری در رودخانه ماناوگات برگزار می شوند، جزء جذاب ترین و جالب ترین برنامه های تفریحی آلانیا به حساب می آیند. این تورهای تفریحی معمولا به گونه ای برگزار می شوند که ناهار و نوشیدنی رایگان را شامل می شوند و انواع و اقسام برنامه های سرگرم کننده در طول آن برنامه ریزی می شوند. یکی از نکات جالبی که درباره برنامه های قایق سواری در رودخانه ماناوگات وجود دارد، این است که معمولا در میان برنامه های تفریحی آن ها، ساعاتی به شنا کردن و آفتاب گرفتن اختصاص داده می شود و گردشگران می توانند ساعاتی را در میان آب های رودخانه ماناوگات، به دور از شلوغی و هیاهو و با آرامش سپری کنند.

    تورهای پیاده روی در آلانیا

    اگر به دنبال یک برنامه تفریحی خانوادگی در آلانیا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که در یکی از تورهای پیاده روی در آلانیا شرکت کنید تا هم بیشتر با این شهر و زیبایی های آن آشنا شوید و هم این فرصت را پیدا کنید که همراه با یک برنامه منظم و دقیق، از اکثر جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی معروف آلانیا دیدن کنید. با شرکت در تورهای پیاده روی در آلانیا این شانس را پیدا می کنید که در طول یک روز هم از اماکن باستانی و تاریخی آلانیا و هم از جاذبه های طبیعی و سواحل آلانیا دیدن کنید و یک دنیا اطلاعات جالب و کاربردی درباره شهر زیبا و دوست داشتنی آلانیا پیدا کنید. همچنین با شرکت در این برنامه های تفریحی در آلانیا می توانید با گردشگران متعددی از کشورهای مختلف ملاقات کنید و با فرهنگ های مختلف آشنا شوید.

    تورهای پیاده روی در آلانیا

    قایق سواری و رفتینگ در آلانیا

    یکی از مفرح ترین تفریحاتی که می توانید در تور آلانیا تجربه کنید، رفتینگ است. اگر با این تفریح آشنایی ندارید، باید به شما بگوییم که رفتینگ نوعی قایق سواری است که در میان موج های خروشان انجام می شود و هیجان زیادی را برای قایق سواران به همراه دارد. خبر خوبی که برایتان داریم، این است که معمولا در حوالی فصل تابستان انواع و اقسام تورهای رفتینگ در آلانیا برگزار می شوند که شما با شرکت در آن ها می توانید به میان جنگل های کوه تائوروس بروید و همراه با گردشگران دیگر در میان رودخانه زیبای این منطقه قایق سواری کنید.

    راستی در میان تفریحات مهیجی که به شما معرفی کردیم، کدام تفریح از نظر شما جذاب تر است؟ اگر شما به آلانیا ترکیه سفر کنید، تجربه کدامیک از تفریحات این لیست را در اولویت قرار می دهید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان آلانیا ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 

    قایق سواری و رفتینگ در آلانیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW