021-88507190

سوغاتی های تایلند کدامند

گردشگری م.مقیمی 23 مرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین سوغاتی های تایلند کدامند و بهتر است که از بازارهای سنتی تایلند، چه سوغاتی هایی را تهیه کنید؟ در ادامه معروف ترین سوغاتی های تایلند با قیمت را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سوغاتی های تایلند کدامند

    تایلند از آن کشورهایی است که بازارهایش هر مسافری را به خرید سوغاتی مشتاق می کنند. بازارهای رنگارنگی که در تایلند وجود دارند، یکی از دیگری برای خرید سوغاتی های ارزان و جذاب بهتر هستند و تک تکشان مسافران را شیفته خودشان می کنند. اگر شما هم قرار است که به تایلند سفر کنید و می خواهید از بازارهای محلی تایلند دیدن کنید، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که بهترین سوغاتی های تایلند کدامند و بهتر است که از بازارهای سنتی تایلند، چه سوغاتی هایی را تهیه کنید. اگر این سوال برای شما ایجاد شده است که از تایلند چی بخریم با ما در این مطلب همراه باشید. در ادامه جدای از اینکه معروف ترین سوغاتی های تایلند را به شما معرفی می کنیم، سعی می کنیم که قیمت حدودی هر سوغاتی در تایلند را به شما بگوییم و برایتان مشخص کنیم که بهترین بازار تایلند برای خرید آن سوغاتی خاص کدام بازار است. 

    سوغاتی های تایلند کدامند@

    ابریشم تایلندی
    تایلند منبع ابریشم است و در نتیجه شما می توانید انواع محصولات و لباس های ابریشمی از روسری گرفته تا پیراهن، کیف پول و حتی بالش ابریشمی را از تایلند تهیه کنید. اگر به دنبال خرید یک سوغاتی خاص و ارزشمند از تایلند هستید، ما به شما توصیه می کنیم که سراغ ابریشم تایلندی بروید. البته این را در نظر داشته باشید که ابریشم تقلبی نیز در تایلند زیاد است و در نتیجه باید حواستان را جمع کنید تا ابریشم خوبی را از بازارهای محلی تایلند تهیه کنید. اگر به دنبال خرید ابریشم اعلا هستید، بهتر است که به فروشگاه های موجود در فرودگاه بانکوک یا به مغازه های واقع شده در محله چاینا تاون بانکوک سر بزنید. خوبی این سوغاتی در تایلند به این است که تنوع زیادی دارد وشما می توانید با بودجه 125 بات تا 5300 بات، یک سوغاتی ابریشمی خوب را از تایلند تهیه کنید.

    ما در مقاله‌ای با عنوان راهنمای سفر به تایلند، علاوه بر بررسی اطلاعات کاربردی در سفر به این کشور، به موضوعاتی همچون تایلند کجاست پرداخته ایم.

    ابریشم تایلندی

    ادویه های تایلندی
    معمولا خانم ها از خرید ادویه های تایلندی در تور تایلند استقبال می کنند. اگر شما هم شیفته طعم و مزه غذاهای تایلندی شدید و دوست داشتید که در زمان برگشت، آن طعم ها را بازسازی کنید، بهتر است که برای خودتان ادویه های تایلندی تهیه کنید. در ضمن اگر دوست دارید که دوستان و آشنایانتان در ایران نیز این طعم ها را بچشند، ایده خوبی است که ادویه های این کشور را به عنوان سوغاتی از تایلند تهیه کنید. تنوع ادویه ها در تایلند زیاد است و در نتیجه هر کسی می تواند بسته به ذائقه خودش، ادویه محبوبش را در یکی از بازارهای محلی تایلند پیدا کند و آن را خریداری کنید. البته این را هم بگوییم که که ادویه های محله لیتل ایندیا یا محله هندی ها و همین طور ادویه های بازار چاتوچاک در بانکوک از هر جای دیگری در تایلند بهتر است. در مورد قیمت ها نیز باید این را بدانید که قیمت ادویه های تایلندی از حدود 10 بات شروع می شود و تا 300 بات نیز بالا می رود. 
    محصولات اسپا تایلندی
    حتما شما هم تعریف ماساژهای تایلندی را شنیده اید و این را می دانید که ماساژ و اسپا در تایلند بسیار محببو است. در نتیجه جای تعجب ندارد، اگر بگوییم که محصولات اسپا و ماساژ در تایلند زیاد است. اگر اهل ماساژ هستید یا دوست دارید که حس و حال آرامش بخش را به عزیزانتان در ایران هدیه کنید، می توانید انواع روغن های ماساژ، شمع های خوش عطر و بو و یا هر محصول اسپای دیگری را از تایلند به عنوان سوغاتی خریداری کنید. قیمت محصولات اسپادر تایلند بین 40 تا 1000 بات است و در نتیجه شما با هر بودجه ای می توانید این سوغاتی را از تایلند تهیه کنید. بهترین محصولات اسپا در تایلند را می توانید از سوپرمارکت ها و هایپرمارکت های زنجیره ای مثل تاپ تهیه کنید. 
    صابون های تزئینی تایلند
    در بازارهای تایلند تا دلتان بخواهد، انواع و اقسام صابون های زیبا و تزئینی برای فروش مجود هستند. صابون های تایلندی در شکل ها، ابعاد و سبک های مختلف تولید می شوند و گزینه های خوبی برای سوغاتی تایلند هستند. قیمت صابون های معطر و تزئینی در تایلند از 80 بات تا 200 بات است و شما می توانید بهترین هایشان را در یکشنبه بازار چیانگ مای پیدا کنید. 
    کیف های دست ساز تایلندی
    در تایلند کیف های دست دوز زیادی وجود دارد. این کیف ها در ابعاد مختلف و برای کاربری های متعدد تولید می شوند و معمولا بسیار زیبا هستند. قیمت این کیف های دست دوز بین 100 تا 800 بات است و بسیار هم ماندگار هستند. اگر به دنبال خرید کیف های صنایع دستی در تایلند هستید، ایده خوبی است که به محله چینی ها در بانکوک یا بازار چاتوچاک بروید یا از مراکز خریدی همچون پلاتینوم مال دیدن کنید.
    برای رزرو تور ارزان تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 

    کیف های دست ساز تایلندی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW