021-88507190

فستیوال جم فست گرجستان

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 22 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
چنانچه دنبال مکانی برای برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک بگردیم ، گرجستان اولین کشور و مقصدی نخواهد بود که به ذهن می رسد ، ولیکن هرساله در تابستان ، سواحل زیبا و فوق العاده دریای سیاه آناکالیا (Anakalia) شاهد حضور هزاران علاقمند و گردشگر از سراسر دنیا است . فستیوال جم که مخفف فستیوال موسیقی الکترونیک گرجستان است ، از سال 2015 در این مکان در حال اجرا و برگزاری می باشد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]


    چنانچه دنبال مکانی برای برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک بگردیم ، گرجستان اولین کشور و مقصدی نخواهد بود که به ذهن می رسد ، ولیکن هرساله در تابستان ، سواحل زیبا و فوق العاده دریای سیاه آناکالیا (Anakalia) شاهد حضور هزاران علاقمند و گردشگر از سراسر دنیا است . فستیوال جم که مخفف فستیوال موسیقی الکترونیک گرجستان است ، از سال 2015 در این مکان در حال اجرا و برگزاری می باشد . در این فستیوال بزرگ کنسرت ساحلی به همراه برنامه های متنوع برگزار می شود و جمعیت قابل توجهی را به خود جذب می نماید . موسیقی با منظره جذاب و دیدنی و فوق العاده غروب خورشید در ساحل و غذاهای سنتی و محلی گرجستانی و حتی جنگ با بالشت یا به اصطلاح بالشت بازی را می توانید تجربه نمایید .

    فستیوال جم فست گرجستان

    خاطره ای کم نظیر و به یادماندنی در جشنواره تابستانی موسیقی الکترونیک جهان در شهر دنج و آرام آناکلیا در کشور گرجستان و در کنار ساحل بسیار زیبای دریای سیاه را تجربه نمایید .
    -محل : گرجستان ، آناکلیا
    -زمان : 18 مرداد 1397 تا 21 مرداد 1397 (به مدت 4 شبانه روز)
    -با توجه به تغییر قیمت دلار در ایران ، قیمت بلیط را در لحظه آخر ملاحظه نمایید.
    -خرید بلیط این فستیوال تنها به صورت آنلاین بوده و هیچ بلیط کاغذی موجود نمی باشد ، بعد از پرداخت آنلاین ، همان لحظه می توانید بلیط خود را با فایل PDF دانلود نمایید .
    -امسال فقط دو نوع بلیط برای فستیوال وجود دارد و فروخته می شود : MULTI و VIP

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW