021-88507190

اقامت دائم ترکیه

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 03 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سرمایه گذاری در ترکیه یا به عبارتی ثبت شرکت در ترکیه ، کار در ترکیه،خرید ملک در ترکیه که از طریق هر سه راه 5 سال برای اخذ اقامت دائم نیاز به زمان دارید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اقامت در ترکیه به صورت دائم

    هم اکنون سه راه برای اقامت درترکیه وجود دارد: 
    سرمایه گذاری در ترکیه یا به عبارتی ثبت شرکت در ترکیه، کار در ترکیه، خرید ملک در ترکیه که از طریق هر سه راه 5 سال برای اخذ اقامت دائم نیاز به زمان دارید.
    افراد کشورهای خارجی می توانند حتی بدون مشارکت با افرادی که شهروند ترکیه می باشند در کشور ترکیه شرکت ثبت کرده از کارمندان ترک در شرکت استفاده کرده و اقامت در ترکیه را اخذ کنند. این درحالی است که در کشوری مانند امارات متحده عربی موسسان شرکت ها باید به شهروندان این کشورها وجه پرداخت کنند.
    - هزینه های تأسیس و نگهداری شرکت در ترکیه یا به عبارتی کار در ترکیه به مراتب پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر است.
    - مالیاتی که به دولت می پردازید در قبال درآمدهای حاصله بوده، و مجبور به پرداخت وجوه ثابت و بی مورد به عنوان مالیات بر درآمد نخواهید شد.
    - برای کسب درآمد نیاز به کار سطح بالایی نیست، با ثبت شرکت حتی میتوانید رستوران ایرانی در ترکیه دایر کنید!
    - شما با تأسیس شرکت اجازه اقامت درترکیه به مدت یکساله داده می شود.
    - در صورت فعال نگه داشتن شرکت، 2 تا 5 سال پس از تأسیس می توانید اقامت در ترکیه به صورت دائمی بگیرید و از امتیازات کامل شهروندی استفاده کنید.
    - با ثبت شرکت می توانید به نام شرکت ملک مسکونی و مستغلات خرید و فروش نمایید.
    این روش تخصص سازمان ما می باشد.

    ازدواج : 

    زمانی که شما با یک شهروند ترک زبان ازدواج می کنید می توانید پس از گذراندن 3 سال از 5 سال درخواست اقامت در ترکیه به صورت دائم را نمایید.
    در صورتیکه از طریق ازدواج با فردی که دارای پاسپورت و ملیت ترکیه ای است برای اقامت درترکیه اقدام می کنید چند نکته باید رعایت گردد.
    ازدواج واقعی باشد حتی المقدور مدارکی جهت اثبات سوری نبودن ازدواج بایستی ارائه گردد.
    فردی که با او ازدواج می کنید در ترکیه به صورت پناهنده نباشد.
    ممکن است پروسه کسب اقامت از طریق ازدواج ( ویزای پیوستن به همسر) حدود 3 تا 5 سال زمان ببرد. در این مدت نمی توانید در ترکیه اقامت داشته باشید و تنها می توانید از طریق توریستی به ترکیه سفر کنید. ضمنا مدت اقامت شما به روش توریستی به هیچ عنوان نبایستی بیش از 89 روز باشد.

    اقامت در ترکیه به صورت موقت:

    توریستی:

    مدت این اقامت 90 روزه یعنی 3 ماه می باشد برای این نوع اقامت نیازی به ویزا نمی باشد ( البته برای ایرانیان) و شما می توانید در کشور ترکیه به مدت 3 ماه بدون نیاز به ویزا یا اجازه اقامت و تنها با خرید بلیط، بدون هیچ مشکلی ساکن شوید. توجه داشته باشید با این نوع ویزا اجازه کار یا تحصیل در ترکیه را نخواهید داشت.

    دانشجویی:

    برای گرفتن این نوع اقامت باید ابتدا آزمون تومر شرکت کرده و مدرک تومر را بگیرید.

    کاری:

    شرط لازم و کافی برای اینکه شما بتوانید اقامت درترکیه را از طریق کاری بدست آورید این است که از یک شرکت ترکیه ای دعوت گردید ضمنا اگر شما از تخصص ویژه ای برخوردار هستید نباید شخصی که پاسپورت ترکیه را دارد با تخصص شما طبق آمار اداره کار در آن زمان بیکار باشد با وضعیت کار در ترکیه در حال حاضر شانس کار در ترکیه برای فرد ایرانی تقریبا برابر صفر است.
    در نظر داشته باشید مهرپرواز مجری مستقیم تور ترکیه می باشد و نیز همچنین می تواند برای اقامت شما در ترکیه تمامی کارهای لازم را انجام دهد تا به راحتی و به بهترین شکل شما را به خواسته هایتان برساند، فقط کافی است با مشاورین ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW