021-88507190

فستیوال فیلم اروپایی پالیچ در صربستان

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 03 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
این فستیوال در شهر پالیچ در صربستان هر ساله از 14 تا 20 جولای (23 تیر تا 30 تیر) برگزار می شود. موضوعات این فستیوال فیلم و هنرهای بصری می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    فستیوال فیلم اروپایی پالیچ در صربستان
    با توجه به لغو روادید بین کشور ما و صربستان،ما ایرانی ها خیلی ساده میتوانیم به اروپا و کشور صربستان با کلی اماکن دیدنی و فستیوال های گوناگون سفر کنیم،یکی از این فستیوال های مهیج فستیوال فیلم بالیچ است که در این مقاله توضیحات جامعی را برای شما عزیزان در این خصوص آماده کرده ایم با ما همراه باشید:
    این فستیوال در شهر پالیچ در صربستان هر ساله از 14 تا 20 جولای (23 تیر تا 30 تیر) برگزار می شود. موضوعات این فستیوال فیلم و هنرهای بصری می باشد.دوست دارید که یک فیلم خوب تماشا کنید،زمانتان را نزدیک دریاچه بگذرانید و یک نوشیدنی با کیفیت بخورید و فستیوال دیدنی فیلم اروپایی را از دست ندهید. همان طور که از نامش پیداست، این فستیوال با پرستیژ را دریاچه پالیچ میزبانی می کند.
    فستیوال فیلم اروپایی پالیچ در صربستان،رویدادی هنری و جذاب
    این فستیوال راهی طولانی رفته است تا  از یک شروع کوچک با نمایش تعدادی فیلم به یک فستیوال مهم فیلم های اروپایی تبدیل شود.اما امروزه این فستیوال یک نقطه مهم در فستیوال های فیلم اروپایی به شمار می رود این فستیوال با یک برنامه فوق العاده با کیفیت و ماموریت بشر دوستانه، تعداد زیادی از مردم را از صربستان و کشور های خارجی به خود جذب می کند.معمولا به نظر می رسد که هرچه لوکیشن فستیوال کوچکتر و بی نام و نشان تر باشد فستیوالش هیجان انگیز تر خواهد بود! این جمله حقیقتا در مورد پالیچ که یک شهر کوچک کنار دریاچه می باشد صدق می کند. این شهر در ایالت شمالی صربستان یعنی Vojvodina واقع شده است.اصلا انتظارش را نخواهید داشت که یکی از پابرجا ترین و برجسته ترین فستیوال های فیلم را در این شهر ببینید.

    فستیوال فیلم اروپایی پالیچ در صربستان،رویدادی هنری و جذاب
    این فستیوال در زمان بحران شروع شد.تجزیه یوگوسلاوی یک جریان خونین بود، میشا موگورویک مدیر برنامه این فستیوال می گوید که وقتی این فستیوال را در سال 1992 شروع کردیم،تحت تحریم سازمان ملل بودیم.ما باید تصاویر چاپی را از مرز مجارستان قاچاقی عبور می دادیم.ولی اگر زمان حال بود، این کار سخت تر می شد. چراکه در آن روزها جنگ بود اما حصاری وجود نداشت.در ابتدا هدفمان این بود که فقط فستیوال داشته باشیم.

    فستیوال فیلم اروپایی پالیچ در صربستان،رویدادی هنری و جذاب
    چیزی که بتوان با آن به مردم نشان داد که زندگی هنوز بیرون کشوری مثل صربستان وجود دارد،ولی وقتی شانس این را پیدا کردیم که به صورت عادی کار کنیم،تصمیم گرفتیم که روی فیلم های اروپایی تمرکز کنیم و یک مسابقه با جایزه تدارک ببینیم.امروزه بیشتر تمرکز روی بهترین فیلم ها و کارهای بزرگ سراسر اروپا می باشد.کارگردانان تمایل زیادی به شرکت در این فستیوال دارند و دوست دارند که بخشی از آن باشند،در واقع این فستیوال به دنبال استعدادهای تازه است اما از این که یک رقابت مبتدی داشته باشد جلوگیری شده است.
    اگر قصد سفر به صربستان را دارید با مهرپرواز تماس بگیرید و تور صربستان را با نازلترین قیمت تهیه کنید.

    فستیوال فیلم اروپایی پالیچ در صربستان،رویدادی هنری و جذاب
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW