021-88507190

فستیوال ترومپت در شهر گوچا صربستان فستیوالی پرشور و هیجان انگیز!

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 10 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هر ساله در ماه آگست (مرداد) شهر خواب آلود گوچا به فستیوال گوچا و یک مهمانی بزرگ تبدیل می شود

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    صربستان است و فستیوال های هیجان انگیزش با ما همراه باشید:
    هر ساله در ماه آگوست (مرداد ماه) شهر خواب آلود گوچا به فستیوال گوچا و یک مهمانی بزرگ تبدیل می شود!
    فستیوال ترومپت صربستان در شهر گوچا یک فستیوال درجه یک و خاص با خلاقیت مردم است که هر ساله حدود پانصد هزار بازدید کننده را از سراسر جهان  به خود جذب می کند.

    فستیوال ترومپت در گوچای صربستان فستیوالی با نمک و مفرح

    اولین فستیوال ترومپت در سال 1961 برگزار شد و با زرق و برق کمتری از امروزه برنامه ریزی شده بود. 
    امروزه برای بازدیدکنندگان برنامه های مختلف و متنوعی در این فستیوال وجود دارد. مهم ترین برنامه های فستیوال ترومپت صربستان رقابت گروه های نوازنده سازهای بادی صربستان است. مسابقات دیگری مثل  رقابت ارکسترهای جوان و رقابت لباس های ملی و ... نیز برگزار می شود.
    بازدیدکنندگان معمولا به رژه عظیم شرکت کنندگان فستیوال و کنسرت ها و همچنین مراسم های عروسی جذب می شوند.0

    فستیوال ترومپت در گوچای صربستان فستیوالی با نمک و مفرح

    هوا با صدای ترومپت و بوی گوشت گریل شده پر می شود و خیابان ها مملو از مردمی می شود که می رقصند و نوشیدنی می خورند.
    همه خانه ها در گوچا با شرکت کنندگان فستیوال پر می شوند. پس از اجرای آهنگ Sa Ovcara i Kablara، گروه های نوازنده در خیابان ها راه می روند و می نوازند و مردم سراسر جهان را به رقص و مهمانی تا طلوع خورشید  فرا می خوانند.
    شما با صدای ترومپت ها از خواب بیدار می شوید و در بدو بیدار شدنتان مهمانی دوباره شروع می شود. 
    نوازندگان از کل صربستان برای جایزه ترومپت طلایی با هم رقابت می کنند. در کنار رقابت، برنامه های مختلفی با میراث فرهنگی غنی مثل عروسی سنتی، رویداد ورزشی و برنامه هنری برای صدها هزار بازدید کننده در چهار روز برگزار می شود.
    در سال 2018 فستیوال گوچا برای پنجاه و هشتمین بار از 9 تا 12 آگست (18 تا 21 مرداد) برگزار خواهد شد.یرای یک بار هم که شده در عمرتان باید در این فستیوال موسیقی رایگان شرکت کنید. قطعا اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد و شگفت زده خواهید شد.

    فستیوال ترومپت در گوچای صربستان فستیوالی با نمک و مفرح

    در فستیوال سال 2018 می توانید از تعداد زیادی از گروه های نوازنده مشهور طبق معمول هر سال لذت ببرید. شما در فستیوال گوچا در صربستان می خوانید و می نوشید و می رقصید.
    برنامه فستیوال گوچا در سال 2018 بدین شکل است که شما می توانید به صورت زنده اجرای ترومپت نوازان مورد علاقه خودتان را در این فستیوال هیجان انگیز در کشور زیبای صربستان تماشا کنید.می توانید به استاد ترومپت   Boban Markovic  گوش فرادهید و از موزیک های دو قهرمان ترومپت Ekrem Mamutovic و Sasa Krstic  لذت ببرید. برنامه مفرح دیگری که قطعا لذت بخش خواهد بود رقابت زیبا و حرف های ترومپت طلایی خواهد بود. شما در این فستیوال هیجان انگیز و مفرح می توانید از رقصیدن با موزیک های ترومپت نوازان حرفه ای مثل گروه  Dejan Petrovicو ارکستر Dejan Lazarevic  لذت ببرید.

    فستیوال ترومپت در گوچای صربستان فستیوالی با نمک و مفرح

    گوچا منتظر شماست تا این فستیوال هیجان انگیز را با تمام وجودتان تجربه کنید و قطعا به درجه ای از شادی می رسید که هرگز فراموش نخواهید کرد.پس تلفن رو بردارید و تور صربستان را برای این تاریخ با آژانس مهرپرواز رزرو کنید.خوش بگذره!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW